Skip to main content

Hallo,

Ik had per ongeluk mijn telefoon laten vallen afgelopen woensdag, en scherm was dus zodanig kapot dat de telefoon compleet nutteloos werd. Maar het probleem was en/of is, is dat er een authenticator app erop stond waarmee ik dus deed inloggen op Mijn Odido maar dat gaat helaas nu niet meer.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt

Als je de Microsoft Authenticator app had, en je had cloud backup aan staan, dan kun je die app op een andere telefoon (of tablet) installeren en de backup terugzetten en gewoon weer gebruiken. 

Als je de Microsoft Authenticator app had, en je had cloud backup aan staan, dan kun je die app op een andere telefoon (of tablet) installeren en de backup terugzetten en gewoon weer gebruiken. 

Ja ik had inderdaad de Microsoft Authenticator, en zojuist de backup teruggezet maar waarschijnlijk vergeten bij de vorige telefoon aan te zetten. Toch bedankt voor de tip. 

Hoi ​@Bjorn Botter, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je alsnog wilt kunnen inloggen in je Mijn Odido account en ik geef je graag meer duidelijkheid. Als het niet meer lukt om via 2FA-sms in te loggen, kun je altijd éénmalig via iDIN (bankverificatie) inloggen. Je zou dan onderstaande melding te zien moeten krijgen: 

Krijg je dit ook te zien en lukt het om via iDIN in te loggen? Je kunt zodra je bent ingelogd, dan ook meteen de 2FA-methode wijzigen naar sms of opnieuw instellen op je nieuwe Authenticator.

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer