Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen Mijn Odido

• June 7, 2025
  • 18 reacties
  • 139 Bekeken

Ik had al een klik en klaar abonnement. Sinds donderdag ook een mobiel abonnement. Ik krijg deze alleen niet toegevoegd in Mijn Odido. Ik had al telefonisch contact gehad en toen bleek dat de voorletters niet overeen kwamen. Dit moet S.F. zijn voor beide producten. Dit is toen aangepast werd mij verteld maar het lukte nog niet. Ik krijg nog steeds de melding dat koppelen niet lukt omdat de contractgegevens anders zijn. Vervolgens weer telefonisch contact gehad maar ze kwamen er niet uit. Mogelijk dat jullie nog een idee hebben?

Beste antwoord door rkraats

Hey ​@rkraats, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat er een aanpassing in de gegevens is gemaakt, ze kwamen namelijk niet exact overeen. Vandaar dat het koppelen ook niet lukte. Zou je nu kunnen proberen om je abonnement toe te kunnen voegen? Het zou moeten lukken! 

Ik hoor het graag van je!

Hey ​@Pharwin van Odido , het is gelukt. Bedankt!

18 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi R, van harte welkom op de community. Superleuk dat je naast Klik&Klaar Internet nu ook voor een mobiel abonnement bij ons hebt gekozen! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat mijn collega de vraag heeft uitstaan bij de technische afdeling en dat mijn collega die je hebt gesproken via Social Media ook wacht op terugkoppeling. Ik zie in de notities dat mijn collega je vandaag of morgen probeert terug te bellen. Laat je het me weten als mijn collega je heeft gebeld? Anders kijk ik morgen graag opnieuw in de case of er al iets bekend is. Ik heb een reactie achtergelaten om mij ook op de hoogte te houden en ik verwacht je morgen meer duidelijkheid te kunnen geven! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 10, 2025

Hoi Marciano, bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben nog niet gebeld maar de dag is nog niet voorbij :)

Wel zie ik onderstaande in Mijn Odido staan:

Dit zou aangepast zijn in S.F. van de Kraats. Mogelijk is die aanpassing niet goed gegaan?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 11, 2025

Ik ben vandaag gebeld. Er is nog geen oplossing. Dit kan nog enkele weken duren.

We wachten rustig af 🙂

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen R, fijn om te lezen dat je bent gebeld en dat eraan gewerkt wordt. Ik zie inderdaad nu ook in Mijn Odido R. van de Kraats staan. Wat ik wil proberen is je Mijn Odido-account verwijderen, zodat je een nieuwe aan kan maken. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om beide abonnementen te koppelen, aangezien je initialen nu wel goed staan in het systeem. Maar het lijkt erop dat het in Mijn Odido zelf niet goed wordt verwerkt. Mocht je dit willen, laat het me dan weten. Dan proberen we dit. Anders kunnen we het aan mijn collega’s van de technische dienst overlaten, maar het zou mooi zijn als we dit met deze omweg kunnen oplossen, zodat je direct beide abonnementen in kan zien! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 12, 2025

Goedemiddag Marciano,

Het lijkt mij een goed idee om mijn account te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Laten we het proberen :) 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@rkraats, dat lijkt me ook een goed idee! Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Het zou moeten lukken! Mocht het in de app niet lukken, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Dan kan het grondig onderzocht worden! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 13, 2025

Hoi Pwarwin,

Het is gelukt maar nu krijg ik klik en klaar niet toegevoegd :)
In de app en op de laptop. Ik krijg ook de melding dat het niet toegevoegd kan worden omdat we je gegevens niet herkennen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 13, 2025

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@rkraats wat gek zeg! Ik heb direct gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat de gegevens gewoon netjes overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat er technisch is niet goed gaat. Daarom heb ik gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Het referentienummer is: 78307720. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 16, 2025

Goedemiddag Pharwin,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik wacht rustig af.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@rkraats dat is helemaal goed, dank voor je geduld! Voor andere vragen, weet je ons te vinden. 😁

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 3, 2025

Was het nu maximaal 14 dagen of minimaal 14 dagen? 😀

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@rkraats het was maximaal 14 dagen. Ik heb het ticketnummer er gelijk bijgepakt en ik zie dat ze deze terug op mijn naam hebben gezet, omdat blijkbaar je gegevens niet overeenkomen met elkaar. Dit heb ik dubbelgecheckt en ik zie dat dit wel het geval is. Ik ga dit meteen voor je navragen bij een collega en zet het desnoods opnieuw voor je door. Excuses voor het ongemak! 

Voor nu wil ik iets anders proberen: vaak helpt het door een reset uit te voeren op je account. Ik heb zojuist je bestaande account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. 

Laat je weten of het nu wel lukt of dat je nog steeds dezelfde foutmelding te zien krijgt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 4, 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido , ik heb een nieuw account aangemaakt maar helaas nog hetzelfde probleem.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@rkraats dank voor je snelle (re)actie! Ik heb het meteen opnieuw voor je doorgezet en ook aan een collega gevraagd om dit met voorrang op te pakken. Zodra ik meer weet, laat ik het je in dit topic weten. Of je ontvangt telefonisch of per mail een terugkoppeling wanneer het is opgelost. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@rkraats, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat er een aanpassing in de gegevens is gemaakt, ze kwamen namelijk niet exact overeen. Vandaar dat het koppelen ook niet lukte. Zou je nu kunnen proberen om je abonnement toe te kunnen voegen? Het zou moeten lukken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • July 7, 2025

Hey ​@Pharwin van Odido , het is gelukt. Bedankt!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@rkraats Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁