Skip to main content

Abo van mijn vrouw is blijkbaar al gekoppeld aan ander account. Heeft nu een probleem dat ze geen data/bandbreedte niet meer heeft en lage snelheid ook niet meer werkt. Ze kan via app dus geen bandbreedte bij kopen vanwege melding: 

“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.”

Dit nummer was eerder aan mij gekoppeld voor gezinskorting, maar die is dus al een dag geleden verwijderd. Er zou dus geen koppeling moeten zijn. 

Hallo ​@mdidde, van harte welkom op onze community! Wat goed dat je dit voor je vrouw aankaart. Ik snap heel goed dat ze haar data/brandbreedte terug wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat haar abonnement in ons systeem vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, deze kan ik voor je ontkoppelen en alles verwijderen, zodat ze haar eigen account kan aanmaken. Goed om te weten: je kunt alleen meerdere abonnementen toevoegen in je account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Anders is het alleen mogelijk om een eigen/apart account aan te maken voor het tweede abonnement. 

Kun je haar telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij (of een andere moderator) een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan een collega of ik meteen met je meekijken! 

Abo van mijn vrouw is blijkbaar al gekoppeld aan ander account. Heeft nu een probleem dat ze geen data/bandbreedte niet meer heeft en lage snelheid ook niet meer werkt. Ze kan via app dus geen bandbreedte bij kopen vanwege melding: 

“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.”

Dit nummer was eerder aan mij gekoppeld voor gezinskorting, maar die is dus al een dag geleden verwijderd. Er zou dus geen koppeling moeten zijn. 

@Pharwin van Odido  gegevens staan in profiel van mij

Goedemorgen ​@mdidde, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat haar abonnement nog gekoppeld stond aan een account, waar al heel lang niet mee is ingelogd. Deze heb ik zojuist voor haar verwijderd. Ze kan nu gerust een nieuw account aanmaken via onze website en dan haar abonnement koppelen! Je kunt het abonnement niet toevoegen aan jouw account, omdat er andere gegevens gekoppeld staan. Wel kun je Klantvoordeel activeren via je Mijn Odido account. Ik zie dat beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Maak dus vooral lekker gebruik van korting + extra data, wel zo fijn! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Reageer