Skip to main content
Beantwoord

app zegt dat ik in Duitsland ben

• June 28, 2025
  • 8 reacties
  • 318 Bekeken

Afgelopen week ben ik een dag naar Duitsland geweest. Maar ben alweer 2 dagen terug en nog steeds zegt de app "u bent in Duitsland" en zie de buitenlandbundel staan. Maar kan dus mijn eigen bundel niet zien (of eventueel aanvullen)

Wat gaat er fout? Ik heb de app al helemaal afgesloten en opnieuw gestart.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi allemaal, het klopt dat het overzicht momenteel niet wordt bijgewerkt. Excuses voor het ongemak! Dit was n.a.v. het netwerkissue van vorige week. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik een update heb, zal ik het met jullie delen in dit topic! 

8 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • June 28, 2025

Ik heb dit probleem ook. Al 3 dagen terug, maar er staat nog dat ik in Spanje ben.

Hoeveel MB’s ik nog heb update ook al 3 dagen niet meer. App opnieuw installeren etc. helpt niet.

Hopelijk kan iemand ons helpen.

Forum|alt.badge.img+2
  • June 29, 2025

Waarschijnlijk heeft te maken met

• Auteur
  • is Prince of Content
  • June 29, 2025

Waarschijnlijk heeft te maken met

Dat probleem is opgelost staat er en dit is er nog. 

Forum|alt.badge.img+2
  • June 29, 2025

De bekende problemen zijn opgelost, je probleem is nog onbekend. Je kan beter in de storing topic een melding maken.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • June 29, 2025

De bekende problemen zijn opgelost, je probleem is nog onbekend. Je kan beter in de storing topic een melding maken.

Ik vind het al een totale chaos van topics op de community, zeker op de startpagina. En op de storing kan ik niet reageren want die is gesloten dus heb een nieuw topic aangemaakt.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • June 29, 2025

Ik ben afgelopen zondag in België geweest en ik zie nu gewoon dat ik in Nederland ben. Ik zal een moderator hiervan op de hoogte brengen.

Geeft de website ook aan dat je nog in het buitenland bent?

• heeft eerste post geplaatst
  • June 29, 2025

Ik heb precies hetzelfde... maar dan met Spanje

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal, het klopt dat het overzicht momenteel niet wordt bijgewerkt. Excuses voor het ongemak! Dit was n.a.v. het netwerkissue van vorige week. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik een update heb, zal ik het met jullie delen in dit topic!