Skip to main content
  • 366 Topics
  • 2,956 Reacties
366 Topics
WiFi van klik en klaar onstabiel, LAN poort met externe WiFi router werkt stabiel
Gisteren kwam ik thuis en had ik wel verbinding met de WiFi maar geen internet. De modem gereset en alles werkte weer. Maar tegen de avond werd de internet snelheid steeds lager tot 1 Mbit/s. Ik vermoedde dat dit kwam door het aantal smarthome apparaten waardoor er op een bepaald moment rond de 43 apparaten waren verbonden. Dus besloot ik maar mijn eigen Nest Wifi Pro te koppelen aan de Lan Poort. Daarmee had ik direct weer een redelijke snelheid. Zie dit filmpje Vergelijking Snelheid via Odido modem wifi en met Nest Wifi Pro Doordat ik en de klantenservice niet wisten hoe ik de WiFi van het klik en klaar modem uit moest zetten heb ik de SSID van het modem een andere naam gegeven. Hierdoor werd er alleen gebruik gemaakt van mijn Nest WiFi Pro door al mijn devices. Het gekke was dat bij verbinden met de K&K modem de snelheid nog steeds laag was. Dus het lag kennelijk niet aan het aantal verbinding wat deze had. Inmiddels haal ik prima snelheden. Sinds vanochtend is ook de snelheid via het Odido modem op orde. Geen idee of er wellicht een firmware update heeft plaats gevonden. Mijn Ping zit steeds rond de 20ms. Ook ik heb net als andere bijzondere gesprekken gehad met de klantenservice. Het is wel duidelijk dat daar de kennis nog niet aanwezig is. Ik kreeg zelfs vragen van de klantenservice. Verder wordt je van internet thuis naar mobiel en weer terugverwezen. Ook schijnt er een speciale klik en klaar afdeling te zijn. Deze kun je niet apart kiezen maar alleen naar worden doorverbonden. Dat is bij mij inmiddels 4x gedaan maar naar 20 minuten wachten heb ik steeds opgehangen.
opzeggen klik en klaar
Hallo, Ik heb een tijd geleden ivm aanhoudende problemen toch maar klik en klaar aangeschaft.Dit om in ieder geval tot dat odido de glasvezel problemen heeft opgelost normaal internet te hebben.Verder niet moeilijk gedaan over de extra kosten of wat dat ook. Nu glasvezel weer goed lijkt te werken wil ik klik en klaar dus weer opzeggen, en wat een drama is dat zeg!!Online opzeggen gaat niet, de pagina die je zou kunnen bezoeken werkt toevallig net niet…..Nu al meerdere keren bijna een half uur in de wacht gehangen aan de telefoon. Toen een mail gestuurd met het verhaal dat ik het graag op wil zeggen, en in plaats van een simpel mailtje met “komt goed we gaan het voor u regelen” wordt ik weer gebeld door odido.. waarom??Ik kon op dit moment niet op nemen (ook ik ben gewoon aan het werk) dus heb later terug gebeld.Na weer 4 keer te zijn doorverbonden is eindelijk toegezegd dat mijn abonnement opgezegd zou worden., k zou een mail ontvangen met de bevestiging van deze opzegging, en je raad het al, die heb ik nooit gekregen. Ik begrijp oprecht niet waarom opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt bij odido? wat is het idee, als mensen niet op kunnen zeggen blijven ze wel bij ons ofzo?? En volgens mij moet je een abonnement op kunnen zeggen zoals je het ook af hebt gesloten, maar dit gaat dus niet want je kan een abonnement niet online opzeggen. Ik zou graag via deze weg willen vragen om mijn abonnement op te zeggen en ga er van uit dat dit heel vlot wordt geregeld na deze dramatische ervaring...

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen