Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt weg ,lan werkt nog

Heb een probleempje met de klik en klaar.

Nu en dan heb ik via wifi geen verbinding of heel lage snelheid 5 bmps nornaal is dat 750.

Vanmorgen weer maar wel lan verbinding.

Klik en klaar app start ook niet geen verbinding

Moden opnieuw opgestart  en moest toen het wachtwoord weer in voeren .

Beste antwoord door walter.v.l

Bekend probleem, zie onderstaande discussie.

Dat je na het herstarten van de modem een wachtwoord opnieuw moet invoeren is vreemd. Het wachtwoord voor wat dan?

Het is bij mij wel minder geworden nu ik de Wifi kanalen voor 2.4 GHz en 5 GHz heb vastgezet. Google even welke wifi kanalen je het beste kan gebruiken. Ook een wifi scanner is handig om te gebruiken om geen last te hebben van je buren.

Bekijk origineel

9 reacties

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Bekend probleem, zie onderstaande discussie.

Dat je na het herstarten van de modem een wachtwoord opnieuw moet invoeren is vreemd. Het wachtwoord voor wat dan?

Het is bij mij wel minder geworden nu ik de Wifi kanalen voor 2.4 GHz en 5 GHz heb vastgezet. Google even welke wifi kanalen je het beste kan gebruiken. Ook een wifi scanner is handig om te gebruiken om geen last te hebben van je buren.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 78 reacties
  • 5 maart 2025

In de app klik en klaar moest ik opnieuw inloggen voor de wifi met het wachtwoord.

Zo staat hij ingesteld 

• 159 reacties
  • 5 maart 2025

Heb je op herstarten of resetten geklikt in de App? Herstarten is voldoende. Resetten zet alles terug naar fabrieksinstellingen en zorgt ervoor dat je opnieuw je wachtwoord moet ingeven.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 78 reacties
  • 5 maart 2025

Herstarten.

Ook al eens snelheid wifi, wat ik normaal heb 700mbps heb, niet hoger kwam dan 5mbps en upload van 1 terwijl via Lan gewoon 700 was.

Klik en klaar stond vlak naast mij.

• 159 reacties
  • 6 maart 2025

Ja, dat wifi soms instort is een bekend probleem. Er komt binnenkort een nieuwe firmware uit. Hopenlijk lost dat het probleem op. Heb je nu een firmware versie met b7 of b9 in het midden?

@Tommie van Odido Weer een gebruiker waar de Wifi instort….

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 78 reacties
  • 6 maart 2025

B9 staat erin.

Als ik nu het onderstaande modem op de lan aansluiting doe ben ik dan van dat probleem af?

https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer-ax23-router-wifi-6-1800-mbps/9300000048729922?referrer=socialshare_pdp_androidapp

• 159 reacties
  • 6 maart 2025

Geen idee. Ik heb er bijna geen last meer van. Eerst om de paar dagen een herstart nodig maar nu om de paar weken sinds ik mijn wifi kanalen heb vastgezet.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 78 reacties
  • 6 maart 2025

Ik ben op zoek naar wat zekerheid.

Ga een poosje naar de caravan en mijn camera's staan erop.

Regelmatig problemen in mijn wijk

80 km rijden om te resetten ben ik niet blij mee.

Had een account tablet onbeperkt van 27 euro daar keek ik ook tv mee.

Onbeperkt hield in 20gb en dan steeds 2gb gratis erbij nemen

Ben overgestapt vanwege echt onbeperkt.

• 159 reacties
  • 6 maart 2025

Je kan de SIM ook in de tablet stoppen als daar de Wifi beter van werkt. Of een tijdschakelaar aan de router hangen die elke dag de router even uit en aan zet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen