Skip to main content
  • 701 Topics
  • 3,594 Reacties
701 Topics
BKR registratie door T-Mobile/Telfort
Hallo, Ik heb van mijn bank vernomen dat ik BKR registraties op mijn naam heb staan. Deze registratie belemmert mij momenteel in het verkrijgen van een hypotheek, wat een grote impact heeft op mijn leven en plannen. De eerste BKR registratie is ontstaan door het feit dat Tele2 opeens was veranderd naar T-mobile destijds. En ik ben hier in ieder geval niet in meegenomen. Ik had geen zicht meer op het abonnement. Ook heb ik geen melding gekregen om op de hoogte te zijn van de voornemens om een melding bij BKR te doen. Ik heb toen achteraf een incassobureau moeten betalen, en dat heb ik toen ook gedaan. En dat was eerder dan wat in de registratie staat. Ik ben nu met veel plezier klant bij Odido. Ik ben een chaotisch mens als het gaat om mijn administratie. Soms ben ik ietjes later of eerder met de betalingen. Maar ik zal in de toekomst op letten om consequent te zijn. Ik had nooit verwacht dat de gevolgen zo enorm zullen zijn. Op dit moment bevind ik mij in een bijzondere levensfase. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om mijn BKR-registraties te verwijderen. Ik begrijp dat dit verzoek zorgvuldigheid vereist, maar ik hoop dat jullie mijn situatie in overweging willen nemen. Ik heb altijd met tevredenheid gebruikgemaakt van jullie diensten en ben van plan om dit ook in de toekomst te blijven doen. Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite. Ik hoop op een positieve reactie. Hieronder mijn gegevens: Ramin Saqeb XXX [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Zet dit nooit openbaar. Zet dit in je profiel]
Negatieve BKR registratie verwijderen met spoed
Ik ben letterlijk aan het huilen terwijl ik dit schrijf. Ik heb al 12 dagen geen toegang tot mijn eigen krediet waarvan ik de bestedingsruimte heb afgelost met mijn loon. nu is de toegang tot mijn krediet ontzegt door een negatieve bkr registratie van Odido. Er was iets mis met de verrekening van facturen , waardoor die registratie was blijven bestaan. Ondanks het feit dat ik geen achterstand meer had van 60 dagen. dus ik heb vervolgens de volledige achterstand voldaan. Hierdoor was er geen achterstand meer en werden mij de volgende toezeggingen gedaan. 1e contact: de bkr registratie zou automatisch verwijderd worden zodra de betalingsachterstand uit het systeem zou gaan en de betaling dus daadwerkelijk was verwerkt. Binnen twee dagen zou dit aan het BKR worden doorgeven. 2e contact na twee werkdagen: ik neem contact op omdat BKR mij heeft medegedeeld dat er geen enkel signaal door jullie aan hen is afgegeven dat mijn negatieve registratie in een normale registratie moest worden omgezet omdat er geen achterstand meer was. Ik moet via een formulier een verzoek belangenafweging doen. Hier komen zij binnen enkele werkdagen op terug en ik ontvang een terugkoppeling. Ik zie in het formulier, nadat ik dit verzoek heb gedaan, dat dit gaat om de registratie op zichzelf . Dat was niet mijn vraag want ik verzoek enkel om door te geven dat er geen achterstand is , waardoor de negatieve registratie verdwijnt. 3e contact dezelfde dag, er wordt mij medegedeeld dat de afdeling incasso of schuldhulp of iemand de verzoeken binnen 14 dagen behandeld. Nadat ik nogmaals doorgeef hoe kritiek mijn situatie is en aangeef dat ik 0 euro heb, mijn huur betalen en op werk moet komen en ik al dagen overleef en elke dag me afvraag hoe ik moet eten. Zeggen zij dat ze echt niks kunnen doen en er is al aangegeven dat mijn behandeling prioriteit moet krijgen. 4e contact ik geef aan dat ik het echt niet meer zie zitten en dat het gaat om de negatieve registratie en niet op de registratie op zichzelf. Achterstanden die opgelost zijn die en toch niet 14 dagen later doorgegeven te worden? er is niets wat ik kan doen want verzoeken worden echt binnen 14 dagen pas behandeld en de registratie kan niet eerder doorgegeven worden of hersteld. Niet buiten het boekje. Het belang om de bureaucratische procedures te blijven volgen , ondanks mijn schrijdende situatie is blijkbaar belangrijk. odido, we zijn er voor jullie. Nog nooit hebben julie je van je beste kant laten zien. Odido thuis meer dan een half jaar onterecht geïncasseerd, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ik een week lang 10 x moet bellen om het te stoppen. Jeetje. Dan nu dit! ik zie hier potverdorie op het Forum dat er de volgende dag contact op wordt genomen en een registratie wordt verwijderd , zodra het publiekelijk hier wordt geplubiceerd? Ik ben werkelijk wanhopig want ik dien julie volgende factuur ook te betalen. Binnen 60 dagen want anders is er weer een reden voor een negatieve registratie. het enige dat ik vraag is of julie alsjeblieft aan het bkr kunnen doorgeven , dat er geen achterstand is. Ik zie het werkelijk niet meer zitten en wil graag aan mijn betaal verplichtingen voldoen die er naast jullie ook gewoon zijn. Ik wil ook geen achterstanden bij de huur. Werkelijk waar het is een simpele vraag, waar echt niet een hele procedure van 14 dagen aan hoeft vast te hangen als er geen achterstand is die geregistreerd dient te worden en een negatieve registratie veroorzaakt. alsjeblieft alsjeblieft , ik kan letterlijk niets zelf doen nu en heb echt jullie hulp hierbij zo snel mogelijk nodig. groet, Annemarie Beldman
Hoge incassokosten betalingsregeling - ref: 1.21015096
Beste Brandon, Bedankt voor jouw reactie op trustpilot. Het is jammer dat het zover moet komen omdat ik het geprobeerd heb netjes af te handelen. Voor de duidelijkheid, ik handel namens mijn zoon Wesley. Hij is nog te onervaren voor dit soort situaties. Daarom heb ik deze zaak overgenomen. Bij communicatie via e-mail kies dan het voor het adres dat via dit account staat geregistreerd. Ik begrijp niet goed of dit schrijven door iedereen kan worden gelezen of alleen door de medewerkers van Odido. Daarom ben ik terughoudend met privé gegevens in dit bericht te zetten. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tekst op Trustpilot Doordat mijn zoon geen werk kon vinden heeft hij een achterstand opgelopen bij Odido. Hiervoor heb ik gebeld en een betalingsregeling getroffen. Dat dacht ik althans.. Ik heb aan de medewerker gevraagd om onze afspraken schriftelijk te bevestigen. Dat was niet nodig, hij had het in het systeem neergezet. De naam van de medewerker is bij mij bekend! De achterstand ging van 400 euro naar 787 euro. Huh...(Probeer het verhaal zo kort mogelijk te vertellen.) Uiteindelijk toch akkoord gegaan. Krijgen wij een schrijven van een incassobureau. Of wij een bedrag van 1106 euro kunnen overmaken. Wettelijk incassokosten zijn maximaal 15%. Dit is meer dan 30%!!! Ik gebeld naar het incassobureau. die kunnen niets doen. En werd terug verwezen naar Odido. Voor een derde keer teruggebeld naar Odido. Die konden niets doen en verwezen toch terug naar het incasso bureau. Bij het vragen naar de naam van de dame die ik aan de telefoon had bij Odido, werd de verbinding meteen verbroken. Dit was de hel van Odido in het kort! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In afwachting van jouw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Michel
Verzoek tot verwijderen negatieve BKR registratie door Odido ivm hypotheekaanvraag
Hallo, Wij zijn aan het overwegen om een hypotheek te nemen om een huis te kopen, Om een hypotheek te nemen nam ik een kijkje bij het BKR en daar stond te onze schrik een negatieve registratie van jullie. De Reden voor deze registratie was de slechte administratie van mijn vrouw op dat moment. Haar ging het toen niet goed en was erg ziek waardoor zei veel dingen vergeten was waaronder de telefoon rekening waar het om gaat. Bij het zien van de post destijds zag ik dat er een achterstand was van de telefoon rekening en schrok hier heel erg van. Ik heb deze ook direct betaalt maar helaas is hierdoor een BKR registratie ontstaan waardoor wij geen huis kunnen kopen. Ik heb de documenten naar incasso@odido.nl gestuurt en daarin kunt u zien dat de achterstand notering en de herstel notering bij het BKR maar een paar dagen tussen zit. En het ergste is dat we door deze negatieve codering die ontstaan is door mij toen mijn zieke vrouw nu geen huis kunnen kopen. Dat nummer waar het om gaat is eindigt op 4795 T.N.V Linssen. Kan u ons alstublieft verder helpen zodat mijn gelukkig herstelde vrouw en ik toch voor een huis kunnen gaan kijken. De achterstand waar het destijds om ging was maar een paar euro, en u kunt zien dat ik de achterstand snel heb herstelt. Nu vraag ik u. Kunt u die negatieve BKR notering laten verwijderen zodat ons leven ook verder kan gaan en we weer een nieuwe stap kunnen maken.
abbonement klopt totaal niet meer na afsluiten met nieuw contract e.d.
Goedendag Ik heb al een tijdje unlimited voor 25 per maand... In december kon mn vrouw over en die is van haar abbonement overgegaan naar mijn abbonement in combinatie met samen unlimited. Dus 25,- en 20,- Is 45 per maand!!! het klopt nog steeds niet ik betaal voor mijn nummer nu ineens dikke prijzen ipv 25!!! Zo balen dat dit weer fout is December en januari bij elkaar 109,04!!!! En dan haar nummer word afgeschreven van een ander rekeningnummer. Is intussen al 79,24 voor 2 maand Dus 39,24 te veel. Dit is belachelijk werkelijk al die jaren gaat het goed en betaal ik 25 en zei ook en nu ineens dit Er klopt gewoon niks van... Aan de telefoon is alles onduidelijk wil dat dit goed bekeken wordt het klopt niet en gaat van 2 rekeningnummers af En online staan er 3 nummers en als ik inlog en de factuur Bekijk zie ik die van de andere rekening niet staan Ik had mijn eigen nummer Zei had haar eigen nummer toen na telefonisch contact is zei opgegaan bij mij met nummerbehoud Voor dat nieuwe contract kreeg ze een simkaart met een ander nummer die moest ze er uiteindelijk in doen en dan werd haar oude nummer daarop weer geactiveerd Maar nog steeds staan er dus ook 3 nummers in mijn account En betaal ik met 2 rekeningen Wie kan me helpen kom er aan de telefoon niet uit waar sommigen mij totaal niet snappen Dit zijn dus 2 verschillende rekeningnummers bij de een staat internet en thuis er ook bij dat is de ander gekleurde ON Maar bij de een staat mijn nummer en de ander haar tijdelijk gekregen nummer Online staat haar nummer Met klant voordeel nog aan En de mijne ook Tv en internet met korting en Dan ook nog dat tijdelijke nummer zonder korting maar samen unlimited Het is een wir war en het klopt gewoon niet Moet betalen Mobiel 25 Mobiel samen unlimited 20 En thuis is 40

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen