Skip to main content

Firmware update voor Klik&klaar Zyxel router NR5307

Bij wie of hoe kan ik een firmwareupdate aanvragen?

Huidige versie: V1.00(ACJG.0)NR53_b7D0528

Alvast bedankt!

Uitgelichte reactie

28 maart 2025

Hey ​@Mikey80, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je op de lijst gezet voor een firmware update. Hopelijk wordt het vandaag nog geregeld en anders na het weekend. Je internet zal dan tijdelijk wegvallen tijdens de update. Daarna zul je de B9 zien staan! 

18 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 28 maart 2025

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je op de lijst gezet voor een firmware update. Hopelijk wordt het vandaag nog geregeld en anders na het weekend. Je internet zal dan tijdelijk wegvallen tijdens de update. Daarna zul je de B9 zien staan! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 maart 2025

Bedankt Tommie!

• 20 reacties
  • 28 maart 2025

Kan met deze firmware de dyndns ingesteld worden?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 28 maart 2025

Nee, dat is wel een idee waar ze aan werken.

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 244 reacties
  • 28 maart 2025

De b9 firmware lost problemen met wifi punten op.

Leo65
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 30 maart 2025

Is er ook een mogelijkheid om terug te gaan naar B7

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 31 maart 2025

is er een B7 vs B9 info overview?

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 244 reacties
  • 31 maart 2025
Mikey80 schreef:

is er een B7 vs B9 info overview?

Zie de reactie van Tommi van Odido hier: 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Zou ik ook de nieuwe update kunnen krijgen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi Tommie, heb je een indicatie wanneer B9 uitgerold gaat worden?

• 2 reacties
  • 8 april 2025

Ik heb versie V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

Dat is de B9

Echter zakt mijn wifi snelheid enorm in elkaar en na een herstart is deze weer goed.

Dit gebeurde eerder 1 a 2x per week. Tegenwoordig is dat al 1 a 2 x per dag.

Wanneer komt er een update die dit voorkomt?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 8 april 2025

B9 is de laatste versie en er is nog geen planning wanneer een andere uitkomt. Je zou een extern Wifi Access Point kunnen toevoegen als je NU een oplossing nodig hebt. Dan zet je de wifi op de Zyxel uit.

• 2 reacties
  • 8 april 2025
eric schreef:

B9 is de laatste versie en er is nog geen planning wanneer een andere uitkomt. Je zou een extern Wifi Access Point kunnen toevoegen als je NU een oplossing nodig hebt. Dan zet je de wifi op de Zyxel uit.

Ik begrijp dat ik het kan oplossen met een extern wifi access point.
Maar mag ik er van uitgaan dat Odido deugdelijke hardware levert met de juiste software, zodat extra hardware niet nodig zou hoeven zijn?

Ervaring leert dat velen last hebben van dit probleem, sinds verschillende firmwware-versies.

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 8 april 2025

Hi ​@John Maris 

Wanneer de Wifi snelheid in elkaar zakt is de snelheid bedraad dan nog wel goed? 

Is dit toevallig alleen op de 5Ghz of ook op de 2.4Ghz band? 

we hebben een log aangezet op het modem. Zou je, als het probleem optreedt het modem niet willen rebooten? Graag hier melden dat het opnieuw is voorgevallen, dan gaan wij het doorzetten naar Zyxel! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 april 2025
John Maris schreef:

Ik heb versie V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

Dat is de B9

Echter zakt mijn wifi snelheid enorm in elkaar en na een herstart is deze weer goed.

Dit gebeurde eerder 1 a 2x per week. Tegenwoordig is dat al 1 a 2 x per dag.

Wanneer komt er een update die dit voorkomt?

Hi, ik heb nog steeds de B7-Firmware en is nog steeds niet geupdate naar B9, maar wat je nu beschrijft heb ik sinds Februari. Ik heb ook een internet bundel op mijn mobiel(ook Odido) maar deze is veel stabieler(ook op dezelfde plek als de Zyxel router). zou mooi zijn als er een router gaat komen met external antenna`s om dit naar buiten te verlengen.

• 2 reacties
  • 22 april 2025

Hallo,

ik begrijp dat je hier moet zijn om een firmware update aan te vragen voor je Klik&Klaar modem? Beetje vreemd, maar ik dacht dat Odido dit zelfstandig op afstand doet. Dus ik moet als klant zijnde dit zelf hier op het forum aanvragen?

Nou bij deze, wil ik ook graag de meest recente firmware update hebben. Die van mij staat op  V1.00(ACJG.0)NR53_b7D0528

• 2 reacties
  • 30 april 2025

Helaas heb ik nog steeds géén antwoord ontvangen van Odido m.b.t. mijn eerdere verzoek van een week geleden waarin ik om een firmware update heb gevraagd. Mijn router heeft nog steeds dezelfde firmware als van een halfjaar geleden. Ik voel mij niet echt geholpen hier. Ik kijk het nog een paar dagen aan, anders bel ik de klantenservice.

• is een Master Poster
  • 53 reacties
  • 30 april 2025

@KingCat 

De B11 update wordt nu actief verspreid dus ik zou gewoon even afwachten want die krijg je wel vanzelf. Dat de B9 update was stilgezet zal wel een reden hebben gehad waar ik niet bekend mee ben. Maar neem aan dat je wegens de actieve B!1 update niet op aanvraag B9 nog krijgt…

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen