Skip to main content
  • 837 Topics
  • 6,122 Reacties
837 Topics
Opzeggen Chubb lukt niet
Ik heb weer een incasso gekregen voor mijn telefoonrekening. Ik heb deze telefoon verzekering afgesloten om dat ik erg zuinig en voorzichtig ben op mijn telefoon, €17,- euro is dan ook een mooi bedrag. De eerste keer dat ik een incasso ontving van jullie was een paar maanden geleden, ik was erg geschrokken omdat ik alles altijd netjes betaal en €80 euro is voor een 23 jarige die zelf kei hard werkt voor der centen erg veel. Vervolgens heb deze z.s.m. betaald en was ik van plan altijd oprijd te betalen. Een week later waren er 5 afschriften van €17,- op mijn rekening. Ik dacht dat dit een fout was en ik boekte netjes 4 terug en 1 liet ik open staan. Nu een paar maanden later weer een incasso van €80 euro? Ik begreep er niets van, ik heb direct jullie gebeld maar ik werd steeds doorverbonden dat ik een e-mail moest schrijven. Dit vind ik trouwens ook heel klant onvriendelijk, als ik t-mobile bel kunnen ze me niet eens doorverbinden naar jullie en zelf staat er nergens een telefoon nummer maar daar hebben we het nu niet over. Vervolgens eindelijk iemand te pakken, die mij vermelde dat al die andere afschriften waren van de keren dat ik niet had betaald toen de incasso liep? Hoe moest ik dit weten? Jullie hebben niets hier over op de site staan, jullie lichte mij niet hiervoor in, als hij niet is afgeschreven het bedrag krijg ik hier geen bericht van? Niemand kan mij doorverbinden met het juiste persoon. Ik heb toen met jou collega besproken dat ik op het moment geen geld had omdat alles al betaald is van deze maand en ik in de min sta. Als ik de betaling zou doen zouden ze weer al die maanden afschrijven en dan zitten we weer met hetzelfde probleem. Ze zei dat ik het aan het einde van de maand kon overmaken als mijn salaris er weer op stond. Nu krijg ik een brief thuis toegestuurd dat de rekening €102,- euro is en ik hem binnen 10 dagen moet betalen? Als ik hem nu betaal dan zit ik weer met het probleem waar jullie mij niet voor hadden ingelicht? Want er kan niets afgeschreven worden en aangezien jullie dit toch al doen zonder enige aankondiging of mededeling. Ik heb hem betaald omdat ik verdere kosten wil voorkomen. Nu ben ik weer bang dat het volgende maand weer hetzelfde is omdat ik geen geld overhou om die andere achterstallige maanden weer niet afgeschreven kunnen worden. Ik ben 23 jaar give me a break, 60 euro kost me telefoon per maand en jullie oplichters pakken elke maand nog zo een bedrag. Ik weet het ook niet even zo goed, of ik naar de politie ga want ik vind dit bijna diefstal, of ik ga een aanklacht indienen bij jou collega door dat ze mij heeft voorgelogen en ik nog meer in de shit zit. Of ik ga online heel veel vertellen over deze kwakzalverij. Ik ben er klaar mee, ik kan jullie niet eens bereiken niemand kan mij even persoonlijk normaal te woord te staan of ik wordt weer voorgelogen. Ik ben er klaar mee. Hopelijk kan iemand mij even uitleggen wat ik hier aan kan doen en ook waar ik mijn verzekering op kan zeggen. Want dit slaat alles, als ik 1x niet betaal direct een incasso van 80 euro en dit telkens weer zonder enige herinnering dat ik die 17 euro niet heb overgemaakt. OPLICHTERS! WAAROM BELT NIEMAND MIJ TERUG? WAAROM KAN IK JULLIE NIET BEREIKEN EN WAAR KAN IK DEZE BELACHELIJKE VERZEKERING STOPPEN? Ik heb hun dit een paar keer gemaild hierover nooit een reactie terug gehad vandaar dat ik het maar zo eens probeer! Ook zo leuk dat als je T-mobile belt hier over ze je doorverwijzen naar Chubb... MAAR die nemen nooit op want ik sta alleen maar tegen een computer te praten die uiteindelijk de verbinding stopt omdat alles op de site wel te lezen is. Wat een slecht bedrijf! KAN IK HET NU OPZEGGEN EN WAAR? Ik ben van plan dit bericht sowieso op meerdere platforms te plaatsen want ik zit helemaal vol hiervan!
verzoek tot verwijderen van bkr registratie
Op 20-08-2019 heb ik voor mijn dochter een telefoonabbonoment bij jullie afgesloten). Wij sluiten al jaren onze telefoonabbonomenten via T-mobile af en wij hebben verder nooit betalingsproblemen gehad. Helaas hebben wij voor het bovenstaande telefoonnummer een A codering (code 2) omdat wij destijds in de veronderstelling waren dat de maandelijkse termijnen via een automatische incasso gedaan werden. Wij hebben verder nooit doorgehad dat dit via een handmatige incasso moest gebeuren en hierdoor zijn er achterstanden ontstaan. Toen wij uiteindelijk bericht hebben gekregen van het incassobureau dat wij achterstanden op het telefoonabbonoment hadden en deze ter incasso is overgedragen, zijn wij ons kapot geschrokken. Ik heb het bedrag wat wij verschuldigd waren direct voldaan en hoopte dat het zo goed zou zijn. Nu hebben wij al heel lang de wens om een huis te kopen en dat is deze maand ook eindelijk gelukt. We hebben echt ons droomhuis gevonden en konden ons geluk niet op. Vandaag hebben wij echter van onze financieel adviseur vernomen dat er een A2 codering op mijn naam staat en als deze niet wordt verwijderd de hypotheek niet door kan gaan. U kunt wel begrijpen dat wij dit echt verschrikkelijk vinden en hopen dat dit toch nog omgedraaid kan worden. Ik kan u verzekeren dat er geen kwade opzet was en wij altijd netjes onze rekeningen betalen. Toen wij ons er uiteindelijk bewust van waren dat er nog een rekening open stond hebben wij deze ook direct voldaan. Omdat de codering in 2021 is geplaatst kunnen wij 5 jaar lang geen hypotheek afsluiten. Bijgevoegd vind je ook de e-mail van onze financieel adviseur met de uitleg en een deel van het acceptatiebeleid van de ING-bank dat de hypotheek echt niet doorgaat met een BKR codering (code 2). Omdat dit zo ontzettend veel invloed heeft op het verdere verloop van de hypotheekaanvraag en wij hierdoor jaren lang geen woning kunnen kopen hoop ik dat u de codering nog kunt herzien en deze verwijderd kan worden uit het BKR.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen