Ik heb vandaag en afgelopen vrijdag 8 december dubbel moeten betalen voor mijn bundels. Na de betaling kreeg ik een confirmatie dat het betaalt was, maar werden de bundels niet geactiveerd.
ik moest dus nog een keer betalen om mijn bundels te verkrijgen.
nu is mijn vraag hoe ik dat geld terug krijg.
Hallo @Mitchelwiafekissi, dubbel betalen is natuurlijk niet fijn en ik zoek graag voor je uit of dat het geval bij jou is! Had je toevallig een wijziging gemaakt in je abonnement en je bundel verhoogd/verlaagd? Het zou kunnen dat je op de vorige factuur vooruit had betaald tot en met een bepaalde datum voor je oude bundel. Als je tussentijds een wijziging maakt, lijkt het op je nieuwe factuur dat er '’dubbel betaald'’ wordt, maar dit is eigenlijk een herberekening van de periode dat je gebruik hebt gemaakt van je oude bundels en vanaf de datum dat je de wijziging had gemaakt, betaal je dan gelijk voor je nieuwe bundels. Is dat ook het geval bij jou?
Ik verneem het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Hallo Pharwin, nee ik geen wijzigingen toegepast bij mijn abonnement. Ik betaal direct voor de bundels, en moest 2x via bankieren betalen. Dus in feiten werd het 2x afgerekend.
met vriendelijke groet
Hallo Pharwin, nee ik geen wijzigingen toegepast bij mijn abonnement. Ik betaal direct voor de bundels, en moest 2x via bankieren betalen. Dus in feiten werd het 2x afgerekend.
met vriendelijke groet
Hallo @Mitchelwiafekissi Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Als je ook kunt aangeven om welke bundels dit zou gaan en wanneer je deze hebt aangeschaft, kan ik dit voor je uitzoeken!
Groetjes,
Pharwin