Odido informeerde me dat ze met het ingaan van mijn (verlengde) mobiele abonnement contract: Extra Veilig Online hebben uitgeschakeld, zonder reden of uitleg, in Mijn Odido zou je ik dat zelf weer moeten inschakelen? Gezocht maar niet gevonden, met de chatboxcomputer kom ik er ook niet uit, heeft iemand ervaring hiermee? BVD
Hi Cris, allereerst van harte welkom op de Community! Goed om te zien dat je altijd Extra Veilig Online hebt gebruikt. Op dit moment werkt Extra Veilig Online alleen met onze oude Go-abonnementen en niet met de nieuwe Hello-abonnementen. Of Extra Veilig Online binnenkort beschikbaar wordt op jouw (Hello) abonnement, durf ik op dit moment niet te zeggen. De informatie hieronder staat in de FAQ op bovenstaand linkje:
Werkt Extra Veilig Online op alle abonnementen en op Prepaid?
Extra Veilig Online werkt op dit moment alleen op Go abonnementen. Op Odido Hello en Prepaid werkt Extra Veilig Online niet.
Ik hoop dat je nu extra voorzichtig bent op het internet en ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Bedankt voor jou bericht en informatie Marciano,
Maar klopt jouw informatie en advies vanuit Odido?. Ik heb het idee dat ik al die jaren best goed ben geholpen en geadviseerd door de diverse medewerkers. Sinds 1999 ben ik vaste klant bij resp. Ben, T-mobile, Odido. Al wordt de klantenservice met de jaren m.i. steeds minder klantvriendelijk/klantgericht. Bij het aanbod om m'n contract weer te verlengen, ben ik over hetgeen je stelt, in ieder geval ook (vooraf) niet geïnformeerd. Echter als ik het goed begrijp, weet je/Odido ook nog niet precies wat de bedoeling is.
Ter verduidelijking.
Deze SMS vanuit Odido ontving ik afgelopen donderdag 8.06 uur:
Hallo C,
We hebben je Extra Veilig Online bundel stopgezet. Wil je 'm weer activeren? Regel het makkelijk in Mijn Odido.
Tot snel, Odido
Na lang zoeken, is het me in ieder geval alvast gelukt om Extra Veilig online op onderstaande manier te activeren via Odido:
Veilig Online
Wil je internetbeveiliging via het modem voor al je apparaten thuis? Kies dan voor 'Thuis Veilig Online! Wil je complete beveiliging voor je apparaten, ook buitenshuis? Kies dan voor 'Thuis + Overal'.
Meer informatie over Veilig Online producten
Thuis Veilig Online
Actie: Thuis Veilig Online, de
€ 0,00 p/mnd
€2,50
eerste maand gratis
Thuis + Overal
Actie: Thuis Veilig Online, de
eerste maand gratis
Actie: Overal Veilig Online, de
Vanaf
€ 0,00
p/mnd
eerste maand gratis
✓ Ik ga akkoord met de voorwaarden:
• Ik verzoek Odido en ga ermee akkoord dat de dienst direct na bestelling geleverd wordt en daarmee doe ik afstand van mijn bedenktermijn van 14 dagen
• Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden en tarieven die op mijn bestelling van toepassing zijn en machtig Odido om de kosten per maand automatisch te incasseren
• Ik kan de dienst op ieder moment aanpassen met een opzegtermijn van 30 dagen
Hoor het graag, bedankt alvast.
Groet,
Cris
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.