Skip to main content

Ik kan niet meer mobiel bellen met nieuwe iPhone 15 pro.

de chat zegt geen medewerker beschikbaar bel, dat gaat lastig als je niet kan bellen.

Dan probeer ik in te loggen maar sinds de overstap naar odido klopt er niks meer van de abonnementen en is een telefoonnummer van mijn minderjarige dochter opeens hoofd geworden?

Ik zit nu 50 minuten te wachten op een medewerker. Dit is niet best. 
 

Het bellen lukt 2 seconde daarna gesprek mislukt.

Ik kan niet meer mobiel bellen met nieuwe iPhone 15 pro.

de chat zegt geen medewerker beschikbaar bel, dat gaat lastig als je niet kan bellen.

Dan probeer ik in te loggen maar sinds de overstap naar odido klopt er niks meer van de abonnementen en is een telefoonnummer van mijn minderjarige dochter opeens hoofd geworden?

Ik zit nu 50 minuten te wachten op een medewerker. Dit is niet best. 
 

Het bellen lukt 2 seconde daarna gesprek mislukt.

Hallo @Rvdberg16, geen zorgen! Ik zoek dit graag voor je uit. 

Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 

Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer