Beantwoord

Onzinnige berichtgeving Odido bij grens overgaan

  • 27 December 2023
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Goede dag allemaal,

Als ik de grens over ga naar Duitsland of België krijg ik steeds een bericht van Odido over de kosten en mogelijkheden van mijn abonnement in dat land. 
Die berichtgeving stoort me.
Enerzijds omdat ik een paar keer week de grens over ga en anderzijds omdat ik vaak nog een bericht krijg als ik al weer bijna thuis ben. 
Ik heb die berichten helemaal niet nodig. 
Kan ik die berichtgeving ergens stoppen?

Hoor graag van jullie. 
 

Vriendelijk gegroet,

Felice. 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 December 2023, 17:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goede dag allemaal,

Als ik de grens over ga naar Duitsland of België krijg ik steeds een bericht van Odido over de kosten en mogelijkheden van mijn abonnement in dat land. 
Die berichtgeving stoort me.
Enerzijds omdat ik een paar keer week de grens over ga en anderzijds omdat ik vaak nog een bericht krijg als ik al weer bijna thuis ben. 
Ik heb die berichten helemaal niet nodig. 
Kan ik die berichtgeving ergens stoppen?

Hoor graag van jullie. 
 

Vriendelijk gegroet,

Felice. 

Hallo @Felice11, als je deze SMS'jes liever niet meer wilt ontvangen, kan ik deze voor je uitschakelen! Houd er rekening mee dat je dan helemaal geen SMS'jes meer ontvangt voor Roaming in het land, dus ook niet als je je in een ander land (dan onze buurlanden) bevindt. Stuur me gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik het gelijk voor je uitschakelen! 

Groetjes,

Pharwin

Goede dag allemaal,

Als ik de grens over ga naar Duitsland of België krijg ik steeds een bericht van Odido over de kosten en mogelijkheden van mijn abonnement in dat land. 
Die berichtgeving stoort me.
Enerzijds omdat ik een paar keer week de grens over ga en anderzijds omdat ik vaak nog een bericht krijg als ik al weer bijna thuis ben. 
Ik heb die berichten helemaal niet nodig. 
Kan ik die berichtgeving ergens stoppen?

Hoor graag van jullie. 
 

Vriendelijk gegroet,

Felice. 

Hallo @Felice11, als je deze SMS'jes liever niet meer wilt ontvangen, kan ik deze voor je uitschakelen! Houd er rekening mee dat je dan helemaal geen SMS'jes meer ontvangt voor Roaming in het land, dus ook niet als je je in een ander land (dan onze buurlanden) bevindt. Stuur me gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik het gelijk voor je uitschakelen! 

Groetjes,

Pharwin


 

Dag Pharwin,

 

Fijn dat je reageert op mijn vraag over de berichtjes. Wil je deze voor ons uitschakelen, voor beide 06 abonnementen die ik bij jullie heb?

Hoor graag nog even terug als dit is geregeld.
 

Alvast heel hartelijk dank. 

groetjes, Felice. 
 

Dag Pharwin,

 

Fijn dat je reageert op mijn vraag over de berichtjes. Wil je deze voor ons uitschakelen, voor beide 06 abonnementen die ik bij jullie heb?

Hoor graag nog even terug als dit is geregeld.
 

Alvast heel hartelijk dank. 

groetjes, Felice. 
 

Reputatie 6
Badge +6

Dag Pharwin,

 

Fijn dat je reageert op mijn vraag over de berichtjes. Wil je deze voor ons uitschakelen, voor beide 06 abonnementen die ik bij jullie heb?

Hoor graag nog even terug als dit is geregeld.
 

Alvast heel hartelijk dank. 

groetjes, Felice. 
 

Hallo @Felice11, dat maak ik graag voor je in orde! Echter, heb ik geen privébericht van je voorbij zien komen. Zou je deze alsnog willen sturen met beiden nummer samen met de gevraagde gegevens? Je kunt een privébericht naar mij sturen door te klikken op mijn naam en dan vervolgens te klikken op de knop '’stuur privébricht'’. 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin

Ik wil wel een privé bericht sturen, maar als ik op je naam klik verschijnt er van alles, maar niet een kopje ‘privébericht’. Tenzij dit dat bericht zou moeten zijn..,,.

 

Het gaat om de nummers:

[Afgeschermd door moderator i.v.m. privégevens] 

is dat voldoende?

groeten,

felice. 

Reputatie 6
Badge +6

Het gaat om de nummers:

[Afgeschermd door moderator i.v.m. privégevens] 

is dat voldoende?

groeten,

felice. 

Hallo @Felice11, dat is zeker voldoende! Echter, wou ik dit liever in een privébericht hebben. Ik heb de nummers maar even afgeschermd i.v.m. privacyredenen, omdat dit een openbaar forum is, waar iedereen mee kan lezen. Natuurlijk niet handig dat je mobiele nummer openbaar staan. Ik heb zojuist voor beide nummers de SMS'jes uitgeschakeld. Het duurt ongeveer 24 uur voordat dit is verwerkt in onze systemen. Ik zou aan jou willen vragen om je toestel na 24 uur opnieuw op te starten. Zodra je de grens over gaat, zul je geen SMS'jes meer moeten krijgen. Als dat wel het geval is, zou je het dan willen laten weten? Dan gaan we dit voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer