Donderdag 17-8 om 8:30 nummer geporteerd naar t-mobile zakelijk.
Sindsdien volledig onbereikbaar. Ik kan niet bellen buiten t-mobile nummers om en ik kan helemaal niet meer gebeld worden. Klanten kunnen ons niet meer bereiken en wij kunnen klanten niet meer bellen.
T-mobile vestiging geweest, simkaart wissel niet geholpen en zij constateerden het probleem eveneens op ander toestel, dus het ligt niet aan onze kant.
Dagelijks naar de klantenservice gebeld, 3 keer intern doorgezet naar diverse afdelingen en ondertussen nog steeds volledig onbereikbaar.
En dan moet ik ook nog bij iedere afdeling conform de medewerkers wachten op de doorlooptijd van 3 dagen. Oftewel je bent volledig onbereikbaar en of je even 3 dagen wil wachten tot de technische dienst de tijd heeft om je weer bereikbaar te maken. Niemand die binnen t-mobile gehoord heeft van prioritering?
Als de HEMA dit ervaart, weet ik zeker dat er niet zo mee wordt omgegaan. Jammer ik had echt meer professionaliteit en service verwacht vanuit de zakelijke kant van t-mobile.
Vervolgens krijg ik vandaag de vraag of ik momenten wil opnoemen wanneer ik onbereikbaar ben, zodat de technische dienst er specifieker naar kan kijken.
Werken er ook nog mensen bij t-mobile die wel kunnen troubleshooten? Als ik volledig niet bereikbaar ben en dat duidelijk communiceer en dat meermaals is vastgesteld wat heb je dan als technische dienst nog nodig om te beseffen dat deze specifieke klant volledig onbereikbaar is? Ik kan wel willekeurige tijden opnoemen, maar daar heb je dan toch niks aan.
Ik heb inmiddels maar gevraagd om een opzegging zonder boete zodat ik per direct kan overstappen naar een ander bedrijf, een klacht ingediend en gevraagd om een passende schadevergoeding.
Doe geen zaken met t-mobile zakelijk als je afhankelijk bent van bereikbaar zijn, want als je onbereikbaar bent dan doen ze er kennelijk erg lang over om het op te lossen en niemand vanuit technisch oogpunt is telefonisch en/of per e-mail bereikbaar
Ik ben echt oprecht zeer benieuwd hoe lang het nog gaat duren alvorens ze mij daadwerkelijk hebben geholpen.