Skip to main content
  • 9,007 Topics
  • 72,767 Reacties
9007 Topics
Problemen met LAN verbinding met switch
Beste all, Ik woon sinds kort (een maand of 3) in een nieuwbouw huis. Ik heb Odido gekozen voor internet en tv en het is allemaal netjes aangesloten. Tot ik op een gegeven moment problemen kreeg met alleen de LAN verbinding in huis. Ik heb Odido gebeld en een monteur heeft een nieuw Zyxel T-56 modem opgehangen. Dit mocht niet baten. soms klapt gewoon in één keer de LAN verbinding eruit en moet ik Odido bellen met de instellingen weer goed te zetten. Dan doet het internet het weer een tijdje en dan klapt hij er weer uit. Ik ben een beetje aan het speuren geweest en heb gevonden dat mensen veel last hebben van de switches in huis. Die heb ik ook. Odido zegt dat het hier heel goed aan kan liggen. Ik ben even benieuwd of iemand een lijstje heeft met switches die wel/niet werken met het modem. Ik heb zelf een 8 poort TL-SG108E switch in de meterkast voor alle UTP aansluitingen in huis en een TL-SG-105 5 poort switch bij mijn desktop voor de overige computers. Nu plugde ik laatst de 5 poort switch in en toen klapte het internet er weer uit, dus waarschijnlijk ligt het aan die? Ik vind het sowieso een beetje gek dat er bijna geen switches werken op het modem van Odido. Waarom kunnen ze niet gewoon een modum leveren die wel een beetje fatsoenlijk met switches om kan gaan? Anyway, heeft iemand misschien ideeën hoe ik het bij mij in huis een beetje goed in elkaar kan zetten? Gr Gerjan

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Duncan Elfrinkheeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    rvk01heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen