Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Voortijdig opzeggen
Hallo T-Mobile, Ik ben in Mei verhuist en moest omdat ik nog een lopend T-Mobile Thuis contract had van een paar maanden een nieuw T-Mobile Thuis contract aangaan op mijn nieuwe adres, dit was geen punt omdat ik op het vorige adres prima internet had (Vplus 200 down/30 up). Mijn nieuwe (huur)woning is voordat ik de sleutel kreeg compleet gerenoveerd.Tijdens de renovatie heeft iemand waarschijnlijk het IS/RA punt kortgeknipt, de draadjes staken nog een centimeter of 3 boven de betonvloer uit.Hier heb ik direct melding van gemaakt bij T-Mobile, en toen is er iemand van KPN aangestuurd om het te komen verhelpen, het resultaat: IS/RA hersteld door KPN met tape De KPN monteur heeft vervolgens de snelheid getest, dit was in orde, de maximale snelheid voor dit adres werd gehaald (50 down/10up). Echter valt het internet meerdere keren per dag helemaal weg (bedraad), in de web-interface van het modem zie ik dat het modem opnieuw verbinding probeert te maken, dit duurt een paar minuten en werkt daarna weer een tijdje.Dit heb ik vrij snel nadat ik verhuist ben doorgegeven aan T-Mobile, ze hebben toen het modem een reset gegeven, helaas zonder resultaat.Vervolgens heb ik een eigen modem aangesloten en ingesteld, ook hiermee hetzelfde probleem.Er lijkt dus iets in de KPN bekabeling niet goed te zijn. Dit is voor mij niet werkbaar aangezien ik veel vanuit huis werk. Ik heb contact gehad met KPN, die geven aan dat het IS/RA punt waarschijnlijk helemaal vervangen moet worden en dat de kosten dan voor mezelf zijn.Dit zie ik natuurlijk niet zitten aangezien ik dit niet zelf heb veroorzaakt, daarnaast ligt er net een nieuwe vloer in, deze zal er hoogstwaarschijnlijk uit moeten. Op dit moment wordt er door E-Fiber glasvezel aangelegd, over 3 weken wordt mijn aansluiting gerealiseerd in de meterkast.Omdat ik nog een lopend contract heb bij T-Mobile Thuis kan ik pas volgend jaar Mei overstappen. Is er een mogelijkheid dat mijn T-Mobile Thuis contract eerder stopgezet kan worden zodat ik eerder kan overstappen en weer normaal kan internetten? Alvast bedankt! Groet, Stefan
Demi van Odido
Moderator
WINACTIE! T-Mobile x Viaplay x Celebrity MasterChef
Viaplay is meer dan alleen maar Formule 1. Zo kun je ook genieten van premium live sport en entertainment. Meer food entertainment? Goed nieuws! Vanaf 30 september 2022 geniet je ook van het eerste Celebrity MasterChef Nederland seizoen. Daarnaast hebben wij iets tofs voor jullie in petto. In samenwerking met Viaplay, MasterChef en lokale BN’ers, kan ook jij een echte MasterChef worden. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder! 😁 Met T-Mobile voor thuis kun jij ook genieten van Celebrity MasterChef Nederland op Viaplay. Ook wanneer je alleen een internet abonnement bij ons hebt afgesloten. Nog geen Viaplay aangevraagd? Dit doe je heel gemakkelijk in My T-Mobile Thuis. Winactie Bij dit eerste seizoen van Celebrity MasterChef zullen we in 12 afleveringen erachter komen wie de eerste Nederlandse Celebrity MasterChef is. Maar…. we komen er in de tussentijd ook achter wie van jullie ook de potentie heeft om een echte MasterChef te worden. Je kunt een MasterChef & Viaplay branded box met fantastische kookspullen t.w.v. € 200! Check hier wat er in de box zit: 1 Pannenlap 1 Pan 28 cm 1 Pan 20 cm 1 Keukenweegschaal 1 Snijplank 1 Vleesmes 1 Broodmes 1 Schilmes Wat moet je doen om dit pakket te winnen? Beantwoord de prijsvraag goed en wie weet ga jij er met dit pakket vandoor! Prijsvraag ⭐ Naar wie van de deelnemers is een koksmes vernoemd? Deel jouw antwoord in de comments en onder de juiste antwoorden wordt dit prachtige pakket verloot. Wie weet ben jij hiermee de volgende MasterChef, succes! 🍀 Let op! Meedoen kan tot 20 oktober 23:59 uur. Actievoorwaarden We hebben een winnaar! Check snel jouw privébericht of jij de gelukkige bent!
Nieuwe klant T-Mobile Thuis, maar geen inzicht in mijn gegevens.
Goedemorgen, Sinds 2 maand heb ik een T-Mobile Thuis abonnement voor internet. Dit abonnement heb ik via breedbandwinkel bij T-Mobile afgesloten. Blijkbaar is het aanmelden van het abonnement wel gelukt, maar is mijn email adres nooit correct doorgegeven door breedbandwinkel. Daarom heb ik waarschijnlijk ook nog nooit enige communicatie vanuit T-mobile gehad, geen email, geen brief, geen contract, geen klantnummer... helemaal niets. Guidion heeft blijkbaar wel mijn email adres correct ontvangen, ik kreeg van hen een email om een afspraak te maken voor de installatie. Dat is ook allemaal goed verlopen, want daarna had ik werkend internet. Om inzicht te krijgen in mijn gegevens heb ik een My T-Mobile account aangemaakt. Ik heb nooit link ontvangen/gebruikt om mij te registreren bij My T-Mobile, dus gewoon naar de site gegaan en aangemeld met mijn email adres (waarmee ik de aanvraag voor het abonnement gedaan heb). Ik kan zonder problemen inloggen op dat My T-Mobile account, alleen zie ik daar geen informatie. Geen klant gegevens, geen informatie over mijn T-Mobile Thuis abonnement etc.. Mijn abonnement is nu ruim 2 maand actief, maar ik heb nooit enkele informatie over mijn abonnement ontvangen. Ook kan ik dus ook geen gegevens inzien via My T-Mobile. Ik zou dit dus graag opgelost zien. Dus een werkende My T-Mobile omgeving met inzicht in mijn gegevens. Gr,Niek
facturen nieuwe glasvezelverbinding onjuiste bedragen
Goedemiddag allemaal. Sinds het begin van 2016 zit ik tot volle tevredenheid bij T-mobilethuis. Nog nooit problemen gehad, ook nooit hoeven te bellen naar de klantenservice. In april j.l. werd ik benaderd dor t-mobile voor een nieuw te leveren glasvezelverbinding, dat wist ik, want ik kijk op het nieuw geplaatste pop verdeelstation uit. Er werd mij de komende 8 maanden een actie korting beloofd, daarna het normale tarief. Vond alles prima en keek er erg naar uit, naar mijn snell verbinding. Alles ging vlekkeloos en het werkt echt grandioos. Bijna een maand geleden zat ik even op de webpagina van t-mobilethuis ivm mobiel abonnement en dacht, oh zal eens kijken naar mijn facturen, nog nooit gedaan. Zag dat van april tot heden, elke maand verschillende bedragen werden afgeschreven, kon er totaal geen wijs uit. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, de persoon in kwestie vond het ook vreemd en vroeg of ik even wilde wachten, want hij moest het navragen. Tuurlijk, doe maar rustig, heb alle tijd zei ik. Na verloop van tijd werd er medegedeeld, dat dit erg vreemd is en moet worden uitgezocht, werd een ticket aangemaakt en zou worden teruggebeld. Helaas werd ik niet teruggebeld, dus na drie dagen weer teruggebeld. De persoon aan de lijn zag niets, ook geen ticket, ging ook niet verder op in, om het probleem op te lossen, wel een notitie voor de persoon die ik in eerste instantie aan de lijn had, om terug te bellen. Na twee dagen weer gebeld en vertelde ook dat ik nog een rekening moet betalen van €60, dit is het normale tarief na de actieperiode, terwijl ik nog ruimschoots in de actie periode zit. Werd verteld dat ik nog wel even heb voor te betalen, dan zou het eventueel verrekend kunnen worden met de onjuiste bedragen. Weer niets, helemaal niets. Zondag, 2 oktober dacht ik dat het wel duurde en vertrouwde het niet, dus toch maar €60 overgemaakt, Maandag afgesloten! Heb toen helaas moeten besluiten, dat ik hier nooit uitkom met t-mobilethuis, vooral omdat ik een rekening kreeg van €120 voor heraansluiting. Had gewoon € 60 overgemaakt en dinsdag deed mijn aansluiting het weer. Deze laatste rekening is ook niet juist, omdat ik mijn vaste telefoon abonnement had aangepast. Dindag 4 oktober gebeld met de klantenservice en vertelde dat dinsdag de blokkade is opgeheven, dat klopt, we hebben het maandag binnen gekregen! Deelde mede dat ik die blokkade niet erg vond, want ga het toch opzeggen. Oh, dan verbind ik u door, die vroeg ook niet wat er aan de hand was, of wat is het probleem. U wilt opzeggen? Prima, oh ik zie dat dat binnen u contractperiode is, dan moet u de resterende maanden afkopen. Dat wist de persoon dan weer wel. Na het weekend wordt, als het goed is, overgestapt op KPN. Dit vind ik verschrikkelijk en erg jammer, omdat niemand verder nog glasvezel aanbiedt. in deze wijk. Het is onthutsend om te merken dat werkelijk niemand vraagt naar het probleem en daaruit mijn probleem op te lossen. Een klant die al 6 jaar diensten van mij afneemt, daar zou ik voor vechten. Met vriendelijk groet, Johan

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen