Ik probeer al sinds 30 oktober het abonnement van mijn overleden moeder om te zetten naar mijn vader en haar oude telefoonnummer te verwijderen uit de tweetrapsverificatie zodat mijn vader kan inloggen.
Nu al 4 keer gebeld met overigens heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Maar dan moet ik steeds ergens naartoe mailen, wat ik netjes doe… en krijg vervolgens geen enkele reactie, ook geen automatische bevestiging dat de mail is ontvangen.
Om in te loggen moeten we nog steeds de code invoeren die naar mijn moeders oude nummer wordt verzonden, maar die is allang opgezegd en dus niet mogelijk.
De laatste medewerker die ik heb gesproken heeft ons wél een bevestigingsmail gestuurd met:
Kenmerk: 2370/AES25022
Update over je melding
Hallo Nelly, (nog steeds mijn moeders naam, dus omzetten is ook niet gelukt)
Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 67702638. We houden je op de hoogte van de voortgang.
Dit was op 9 december! Ik heb zelf alweer 2 keer terug gemaild en wederom geen enkele reactie.
Maar wel mijn vader meerdere malen bellen dat hij zijn abonnement móet verlengen terwijl hij aangeeft dat ik dat voor hem regel… ik zit er zelfs over na te denken om hem over te laten stappen, naar een provider die hem wel ziet en de juiste acties onderneemt :(