Hallo Odido!
Afgelopen juli ben ik met mijn gezin verhuisd en begin augustus is mijn Odido Internet geactiveerd op het nieuwe adres. Mijn vrouw en ik hebben allebei een Ben mobiel abonnement en hadden hier voor de verhuizing klantvoordeel mee in combinatie met Odido. Na de verhuizing is het klantvoordeel bij Odido komen te vervallen, hoewel de Ben abonnementen onderling wel klantvoordeel opleveren.
In Mijn Odido staat:
Nog even geduld...
Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel. Je ziet hier dan je Klantvoordeel overzicht met alle leden.
Vanwege de drukte van de verhuizing en het maandbedrag dat hetzelfde bleef doordat we de eerste 4 maanden na de verhuizing 5 euro korting kregen hadden we niet in de gaten dat we het klantvoordeel kwijt waren. Het viel pas op toen het maandbedrag hoger werd na het wegvallen van de korting van 4 maanden.
Mijn vragen:
- Kan het klantvoordeel weer geactiveerd worden op ons Odido internet abonnement?
- Kunnen de 4 maanden die we 5 euro klantvoordeel (= 20 euro) hebben misgelopen waar we in principe wel recht op hadden misschien nog vergoed worden?