Skip to main content

Factuur klopt niet


Dag,

vorige maand gebeld met jullie (zouden jullie ajb jullie telefoonmenu willen aanpassen? Pas na 2 minuten kom je in het menu dat je iemand kan spreken, come on….),

toen klopte ons factuurbedrag niet omdat er inflatie is gerekend terwijl we pas 30 oktober abonnee zijn.

 

Nu zie ik dat er WEER 5 euro teveel in rekening is gebracht. Hoe dan?! Zouden jullie hier naar willen kijken en dit defnitief oplossen? Dit kost beide partijen echt onnodig veel tijd.

 

Uitgelichte reactie

19 januari 2024

Hey @leonkunst88, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het is met het omruilen van de TV Box naar Mediabox niet goed gegaan. Je hebt voor de TV Box en Mediabox betaald terwijl dit niet de bedoeling is. Maar geen zorgen, dit zal worden recht getrokken op een volgende factuur! Dit gaat volledig automatisch en hier hoef je niet achteraan te gaan. Ik wens je nog een prettig weekend.

2 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 18 januari 2024

Wat is dit nu weer?

 

 

Ik heb helemaal niemand gesproken? Ben niet gebeld, geen reactie hier, geen mail. Niks…

 

Zorg nu eens dat jullie je zaken op orde hebben en dat die facturen kloppen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15079 reacties
  • 19 januari 2024

Hey @leonkunst88, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het is met het omruilen van de TV Box naar Mediabox niet goed gegaan. Je hebt voor de TV Box en Mediabox betaald terwijl dit niet de bedoeling is. Maar geen zorgen, dit zal worden recht getrokken op een volgende factuur! Dit gaat volledig automatisch en hier hoef je niet achteraan te gaan. Ik wens je nog een prettig weekend.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen