Skip to main content
Beantwoord

Internet thuis verhuizing en oud klantvoordeel

  • 20 januari 2024
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Sinds eind 2020 heb ik internet uit & thuis bij Odido; 25 euro unlimited mobiel en 25 euro voor ADSL internet thuis. Uiteraard zijn de kosten door inflatie wel wat omhoog gegaan, maar het is een mooie korting.

Contract bevestiging

 

 

Nu heb ik een nieuwe woning op het oog, waar ook nog een ADSL-aansluiting zit, maar waar Odido alleen levert op de nieuwe glasvezelverbinding. Volgens mij is dit standaard beleid.

Nu mijn vraag; Wat gebeurt er als ik mijn ‘thuis’ contract verhuis naar de nieuwe woning? Krijg is, gezien dit een glasvezelverbinding betreft een nieuw contract en vervalt mijn gunstige klantkorting en krijg ik slechts 5 euro korting? Of neem ik het huidige contract mee en blijf ik profiteren van de hele mooie korting die ik vanaf 2020 al heb?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Aapnootmies, dit is inderdaad nog een mooie korting die we momenteel niet meer aanbieden. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je wil weten wat er precies gaat gebeuren met jouw korting. Bij een verhuizing, zul je altijd een nieuw contract krijgen omdat wij de diensten dan op een ander adres zullen leveren. Het maakt dus niet uit of dit om een DSL of glasvezelverbinding gaat. In jouw geval zul je met een verhuizing altijd gebruik gaan maken van de nieuwe voordelen van het klantvoordeel, waarbij de huidige korting komt te vervallen. Als nieuwe korting zul je €5 korting per maand ontvangen op jouw Internet + TV abonnement. 

Je kan ook altijd eens contact opnemen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij kunnen voor je nakijken of er bepaalde acties zijn op jouw nieuwe adres, zodat je wellicht nog van een mooie korting gebruik kan maken! Je kan hiervoor contact opnemen door te bellen naar 0800 0092, dan helpt een van mijn collega's je met liefde verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2024

Hi @Aapnootmies, dit is inderdaad nog een mooie korting die we momenteel niet meer aanbieden. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je wil weten wat er precies gaat gebeuren met jouw korting. Bij een verhuizing, zul je altijd een nieuw contract krijgen omdat wij de diensten dan op een ander adres zullen leveren. Het maakt dus niet uit of dit om een DSL of glasvezelverbinding gaat. In jouw geval zul je met een verhuizing altijd gebruik gaan maken van de nieuwe voordelen van het klantvoordeel, waarbij de huidige korting komt te vervallen. Als nieuwe korting zul je €5 korting per maand ontvangen op jouw Internet + TV abonnement. 

Je kan ook altijd eens contact opnemen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij kunnen voor je nakijken of er bepaalde acties zijn op jouw nieuwe adres, zodat je wellicht nog van een mooie korting gebruik kan maken! Je kan hiervoor contact opnemen door te bellen naar 0800 0092, dan helpt een van mijn collega's je met liefde verder! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen