Skip to main content

Ik probeerde mijn verhuizing door te geven in de Odido App. Hier kreeg ik een foutmelding met Oops er ging iets mis.

vervolgens via de servidedesk geprobeerd, maar daar krijgen ze ook een foutmelding. Het advies van hun is, probeer het morgen maar weer. Aangezien ik het gisteren al probeerde in de app en het toen ook niet werkte, lijkt de kans me erg groot dat het morgen ook niet werkt.

Volgens de website van Odido is op mijn nieuwe adres wel glasvezel van Odido beschikbaar. 

Wat kan Odido doen om de verhuizing wel doorgevoerd te krijgen?

ik heb overigens deze melding net ook geplaatst bij ‘Ik ga verhuizen, wat nu’ topic. Als daar eerst gereageerd wordt, kan deze vraag gesloten worden


Rachel van Odido heeft me goed geholpen. Het lukte haar ook niet om de verhuizing in het systeem door te voeren helaas. Ze heeft daarom een melding gemaakt zodat er naar het probleem gekeken kan worden en de verhuizing alsnog geregeld kan worden in de komende 3-5 werkdagen.

stuk prettiger dan mijn ervaring van vanmorgen

 

bedankt Rachel van Odido


Reageer