Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Hoe kan ik iemand verwijderen/blokkeren van mijn t-mobile thuis account.
Goedemorgen! Sinds vorige week zijn we overgestapt van KPN naar jullie. Het klantvoordeel kunnen we niet aanvragen, omdat jullie website aangeeft dat er een fout is opgetreden (zie bijlage). Dat is al enkele dagen zo, zowel de website als de app. Telefonisch heb ik contact geprobeerd te zoeken, maar vanwege de lange wachttijd niet er doorheen gekomen.Ik ga er vanuit dat 1) jullie het klantvoordeel activeren en 2) de korting van deze maand, die we krijgen via klantvoordeel, alsnog ontvangen met de volgende factuur.Voor de volledigheid. Wij hebben t mobile thuis, en 2 mobiele abonnementen op ons adres. Graag hoor ik van jullie. Edit. Net contact gehad met t mobile. Er is een storing gaande waardoor zowel de medewerkers van t mobile en hun klanten niet het klantvoordeel kunnen activeren.
Al 2 dagen bel ik met de klantenservice omdat wifi om de haverklap wegvalt. Loze beloftes, wel monteur, geen monteur en nog steeds onbetrouwbare verbinding. T-Mobile jullie kunnen me wat. Ik zoek een nieuwe provider. En continu het bericht op dat bandje dat ‘de wachttijd langer is dan je van ons gewend bent’/ Nee, dus. Niet als je dat dagelijks moet melden. Waar betaal ik in vredesnaam voor? De groeten, ik ben weg.
Ik heb problemen met TVAanywhere als ik op mijn Pc met chroom wil inloggen.Ik wordt tegen gehouden door mijn beveiliging van VPN en krijg de melding;Je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie (632196)Zet ik VPN tijdelijk uit dan gaat het wel, weet iemand hoe ik dit kan oplossen
Wil mijn printer aansluiten op Wifi en dan moet ik een login naam ingeven. Welk nummer is dat, Het wachtwoord voor de tv werkt niet
Ik heb een via een externe aanbieder een nieuwe T mobile abonnement afgesloten voor mijn moeder. Zij maakt nu al gebruik van t mobile internet. Wanneer ik de nieuwe abonnement wil toevoegen aan de bestaande account van t mobile internet krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.Kunt u dit probleem oplossen? Met vriendelijke groet,
Bij mij in de wijk (postcodegebied 1441; Gors-Zuid, Purmerend) wordt nu glasvezel aangelegd door T-Mobile. Ik wil daar ook graag gebruik van gaan maken, en dat gaat verder ook wel goedkomen. Echter: Ziggo is de inwoners van de wijk nu gaan bestoken met post (krantje, aanmeldblaadje, etc) om klanten af te vangen naar haar "geweldige" giganet (braak), met ook de mededeling dat daarvoor "de straat niet open hoeft".Ik denk dat het slim is om snel een mailing rond te doen hier in de wijk over de in aanleg zijnde glasvezel van jullie, dat dit beter is dan het ziggo netwerk, en hoe en wanneer je daarvoor kunt aanmelden. Voordat Ziggo straks onwetende lieden afvangt en het glasvezelproject daarmee wellicht minder laat renderen. My two cents...
[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte. Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is. Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak. [24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.Update 08:49 Het is lastig
Goedenavond, sinds begin van de avond geen WiFi hier meer in huis. Na contact met klantenservice geen duidelijkheid gekregen. Modum (t54) heeft een rood lampje bij internet. resetten van media converter had geen effect knipper namelijk ooo nog steeds rood licht. Is een aantal keer gereset. Klantenservice helpt niet. Groetjes Patrick
Ik heb een contract voor glasvezel 1000mb. Gemiddeld haal ik zo'n 15 mb down of de verbinding valt regelmatig zelfs weg. Ook bekabeld.Contact gehad met klantenservice meerdere malen, niet geholpen want er is signaal gemeten volgens een tweede lijn. Meerdere malen telefonisch contact gehad, zou terugkoppeling krijgen maar hoor maar niets.Contact gehad met afdeling die uit coulance mijn contract kosteloos zou ontbinden, omdat ik wederom geen bevestiging krijg. weer telefonisch contact. Krijg nu te horen dat aanvraag tot ontbinden contract nooit is gedaan, wordt doorverbonden (gemiddeld elke keer 30 min wachttijd). Medewerker neemt op en vraagt of ik moment heb. Na wederom lang wachten word de verbinding verbroken.Hoe kom ik zo snel mogelijk tot een oplossing, ik wil van mijn contract af gezien er niet geleverd wordt waar ik voor betaal en ik ook niet geholpen wordt.
oor iedereen die dit bericht te lezen krijgt, begin niet aan t-mobile de service en internet is zo waardeloos als maar kan! Ik zou proberen zo uitgebreid mogelijk (lang verhaal) het uit te leggen. Al jaren ben binnenkort was ik klant bij t-mobile met me telefoon abonnement, toen ik op mezelf ging wonen inmiddels al jaren geleden (8) besloot ik ook om te kiezen voor T-mobile thuis, dit ging goed op me oude adres, een verhuizing naar een andere stad gekozen me abonnementen mee te nemen.Inmiddels bijna 4 jaar geleden verhuist en door T-Mobile zelf een monteur laten komen die alles heeft aangesloten dit is dus achteraf gebleken nooit goed te zijn aangesloten door de monteur zelf die T-Mobile heeft gestuurd. We hebben echt elke maand aan de telefoon gehangen met T-Mobile omdat we gewoon geen internet hadden, wel 20 keer per dag zonder te overdrijven viel ons internet uit, weg of deed het weer voor soms uren niet. Tijdens film kijken werden we weer geblokkeerd door hun waardeloze internet, e
Deze internet is nog geen cent waard. Om de paar uur veranderen ze willekeurig mijn wifi-netwerknaam en wachtwoord op afstand, en het snelle internet van de glasvezelkabel verschijnt en verdwijnt elke tientallen seconden. Damn, ik betaal alleen al voor internet meer dan 60 euro per maand, en ik krijg al weken stinkende stront! Mijn apparatuur werkt al jaren feilloos. Het begon allemaal toen ik onverwachts abonnee van T-Mobile werd. Verrassend, want ik was niet eens op de hoogte gebracht. Ik werd eerder bediend door een ander bedrijf. Niemand heeft mij om toestemming gevraagd om van leverancier te veranderen. Het is ok? Welk recht kiest T-Mobile op afstand in mijn router? Ik geef de zaak door aan de politie en andere autoriteiten.
vanochtend een mail binnen gekregen met een aankondiging van onderhoud, helaas is er geen datum vermeld, maar alleen het tijdstip. is daar meer over bekend? postcode gebied 1325CN, Almere
Beste,Ik hoop op deze manier duidelijkheid te krijgen over onze rekeningen rond T-mobileThuis i.c.m. T-mobile Mobiel en klantvoordeel. Ik probeer al maanden om dit via jullie klantenservice telefonisch te achterhalen, maar dat lukt niet. Een greep uit mijn ervaringen:Situatie duidelijk uitgelegd, medewerker kon het niet verklaren. Maakte ticket aan voor ‘technische afdeling’. Een week later moest ik terugbellen. Ticket was gesloten, maar met een voor de medewerker niet duidelijke afmelding. Was laatste dag van medewerker. Besloten ticket te heropenen, sindsdien nooit meer teruggebeld of terugkoppeling gehad. Andere belpoging; collega van Mobile moest doorverbinden met collega van Thuis. Ik heb 28 minuten in de wacht gestaan, waarna de verbinding werd verbroken. Nog een belpoging; collega begreep situatie en had afgesproken dat andere collega mij binnen een paar minuten zou terugbellen met uitleg. Nooit wat van gehoord. Als provider kunnen jullie ongetwijfeld mijn belgeschiedenis inzien
Beste Klantenservice,Het pakket met de benodigde spullen is reeds aan jullie geretourneerd en door jullie ontvangen op 22 november 2022 om 3.00 uur op Antwoordnummer 15021 in Schiphol-Rijk bij T-Mobile thuis retourneren. Bijgaande de foto's van de verpakking met de benodigde spullen. De track en trace code kunnen jullie ook invullen om te traceren. En stop met het sturen van die mailtjes dat jullie nog niets van mij hebben ontvangen! En stop met het dreigen van die boete van 165,- euro, en controleer eerst de eigen administratie aub. Moderator edit - 2 foto’s verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Ik heb eind vorig jaar mijn abonnement per 1 februari opgezegd. Dit is allemaal goed gegaan. Behalve dat ik mij verbaas over het gemak waarop jullie klanten laten gaan. Ik heb namelijk helemaal niets van jullie gehoord; niemand die zich afvroeg waarom ik na een jaar opstapte of die contact heeft gezocht. Maar goed, dat is water onder de brug.Voor het retourneren van mijn spullen werd ik verwezen naar mijn T mobile thuis account voor de QR code; Helaas niet bereikbaar meer, want .. opgezegd.Nu krijg ik de melding dat er een factuur klaar staat; wat volgens mij onmogelijk is aangezien ik per de 1e van de maand vertrokken ben .. en weer wordt er verwezen naar een account waar je niet meer bij kan. Dat is toch raar????? Hoe kan ik die factuur dan inzien??? Niet dus .. Waarom verwijzen jullie telkens naar een account wat jullie met een noodsnelheid afsluiten??Hartelijke groet,
Dinsdag twee weken geleden krijgen wij een belletje dat wij een storing hebben gemeld inzake glasvezel.Die hadden wij niet en hebben daarom die afspraak (die mijn vrouw uit voorzorg toch maar gemaakt had voor de zaterdag) op vrijdag afgezegd. Op zaterdag exact op het tijdstip dat de monteur langs zou komen vliegt alle internet eruit.Wij bellen met Tmobile en dit lag bij Volkerwessels die de infrastructuur onderhoud. Ergens anders in de wijk horen wij later op de dag dat er ook een monteur van VW aan de deur stond bij iemand die geen afspraak had gemaakt.Pas afgelopen donderdag kon de monteur langskomen, dit is echt extreem lang voor een gezin van 6-8 mensen en waarbij mensen vanuit huis werken en 4 mobiele abonnementen en thuis afnemen bij tmobile!!!Vervolgens meet deze de lijn door en zegt dat deze verkeerd gepatched staat, dit nu verholpen is maar dat het NT/MT? kastje (dat kastje tussen de muur en de router) defect is. Gevolg hiervoor moet weer een ander bedrijf komen en we zijn wee
Beste iedereen, Heb eerder al een post geplaatst over het feit dat bij een verhuizing een nieuw abonnement ingaat.Betaalde netjes elke maand 25 euro, maar door mijn foute keuze om te verhuizen, kreeg ik een nieuw abonnement, waardoor de 25 euro na een paar maanden naar rond de 40 euro omhoog schoot.Mijn fout, niet de lettertjes lezen, en zo sta je voor extra kosten.Uiteindelijk mentaal maar geaccepteerd. Komt daar nu bij kijken, dat T-mobile altijd netjes het geld tussen de 25ste en 31ste van de maand afschreef.Maar niet in November precies toen die 40 euro inging, had ik nog netjes 25 euro beschikbaar staan, probeerde T-mobile het bedrag op de 23ste af te schrijven, terwijl mijn loon op de 24ste gestort wordt.Dit zorgt ervoor dat T-Mobile's automatisch systeem een berichtje uitstuurt welke 15 euro extra op je factuur weergeeft. (incasso)Weer maak ik dus fouten, zie ik het eerste waarschuwing's bericht niet, en moet T-mobile een 2e bericht uitsturen, hupa weer 15 euro erop.Allemaal mij
Vrijdag 17 februari 2023 is alles geïnstalleerd en internet en tv doet het. Vast bellen doet het na 5 dagen nog steeds niet en de status op de website staat nog steeds op bestelling in oplevering en is van 24-1-2023. Ik kan dus ook geen extra mailadressen aanmaken. Hierover gisteren gebeld en men zou een aantekening maken (voor wat dat waard is). Verder bij de aanleg mijn straatje voor huis weer zeer slordig en gevaarlijk bestraat vanwege struikelgevaar. Men beloofd steeds hier iets aan te doen maar helaas. Ik hoop op snel actie en anders rest mij slechts een herroepingsformulier in te vullen.
Kunnen jullie aangeven wanneer jullie eindelijk Den Helder gaan aansluiten op het glasvezelnetwerk? Ik heb de kpn aansluiting nu al een jaar in huis maar ik kan nog steeds niet via t-mobile thuis een aansluiting geven. Volgens jullie gegevens is er geen glasvezel leverbaar in Den Helder. Ik krijg nu van verschillende providers dure abonnementen aangeboden dat ik kan overstappen maar hoor niets van jullie. Kunnen jullie dit eens op korte termijn regelen?
Vanaf gisteren middag geen tv en internet thuis....
Beste T-Mobile,Ik heb op 31-12-2022 toegezegd gekregen dat ik € 6.13 verrekend zou krijgen op mijn volgende rekening. Mijn rekening is normaal gesproken €45.00 min €15.00 6 mnd korting min €5.00 Klantvoordeel dus €25 per maand. Als ik van €25.00 €6.13 afhaal kom ik op €18,87 uit. Er is bij mij op 30-01-2023 €20.81 afgeschreven dwz dat ik €4.19 verrekend heb gehad ipv €6.13. Klopt het dat ik nog €1.97 tegoed heb of zie ik iets over het hoofd? Het factuur maakt het me ook niet echt duidelijk waar het fout gaat…Hoor graag van jullie hoe het precies zit.Met vriendelijke groet,Mike
Ik zou zoals in ander topic aangegeven €6,13 verrekend krijgen in de maand januari. Omdat ik maar €4.19 gecrediteerd kreeg heb ik de vraag gesteld waarom dit is gebeurd. Mij was verteld dat dit kwam door de inflatiecorrectie. Aangezien ik mijn abo op 25 oktober 2022 heb afgesloten geldt voor mij dus geen inflatiecorrectie.Graag zou ik de € 1.97 alsnog verrekend willen zien.Mvg,
Goedendag,Ik ben sinds vandaag overgestapt naar glasvezel.De monteur heeft alles netjes aangesloten en gecontroleerd dus daar ben ik zeer tevreden over.Maar nu heb ik nog een modem en tv box uit 2017 en de monteur rade mij aan om contact te maken met jullie om navraag te doen voor een vernieuwde versie. (Entone26(tv-box))Zouden jullie mij kunnen uitleggen wat hier mogelijk in is?
Vandaag verhuisd naar Den Haag. Voor de verhuizing al mijn oude abonnement opgezegd bij T-mobile (op advies van jullie) en een nieuw abonnement afgesloten bij T-mobile op mijn nieuwe adres. Duurde erg lang om internet aan te sluiten omdat het derde lampje, het wereld bolletje, maar niet wilde branden om op mijn Zyxel. Inmiddels heeft die gebrand en heb ik ook digitale TV aangesloten. Maar internet valt de hele tijd weg, dat lampje brandt dan niet meer en de televisie houdt er dan ook mee op. Toen ik op mijn oude adres de eerste keer T-mobile moest aansluiten was het ook een ramp. Hoe is het toch mogelijk? Hoor graag wat ik nu moet doen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.