Volgens de instructies kon je, als je geen retourlabel kon printen het retourlabel laten scannen bij Post.NL.
Dit was dus niet mogelijk. Ze moesten een ander nummer hebben.
Omdat de post NL locatie zo druk was, kon ik niet rustig een ander nummer zoeken, en ben ik het thuis gaan uitzoeken.
Toen las ik dat ik met een 3S code het ook kon oplossen. Dit was ook niet mogelijk.
Ze moesten een antwoordnummer hebben.
Ook nu weer vertrokken in een te drukken winkel omdat ik dit niet zo snel kon vinden.
Nu voor de 3de keer bij de postnl locatie aan gekomen, met een antwoordnummer, dat wel van tmobile thuis is, alleen een ander adres heeft dan het retourlabel dat ik kon downloaden.
Waar het nu naartoe is gestuurd, is T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Hopelijk is dit goed.
Maar waar ik dus deze topic voor aanmaak, is dat ik, omdat dit zolang duurde nu een boete krijg van 75euro op mijn volgende factuur.
Echt belachelijk.
Eerst krijg ik een kapotte router, die ik na heel veel uitzoeken eindelijk kan terugsturen.
Vervolgens allemaal moeite doen om het terug te sturen, krijg ik nog een boete ook.
Ben al meer dan 10jaar klant bij T Mobile.. Maar nu begin ik toch echt te twijfelen, of die gekregen korting die ik nu krijg nog wel voldoende is, om niet over te stappen.
Hebben meer mensen dit gehad? Of kan hier nog iets aan gedaan worden?
Hoor t anders graag.
Alvast Bedankt