waarom is mijn rekening zo hoog???
Wat begrijp je niet van je factuur waarop alles vermeld staat?
Ergens kosten die je niet kan herleiden?
Hoi
Gaat dit over jouw mobiele abonnement of over je T-Mobile voor thuis abonnement? Indien bepaalde aspecten niet helemaal helder zijn, kunnen wij hierop toelichting geven. Laat me weten wat ik voor je kan doen!Â
Wat is de kosten voor mijn abonnement zo duur geworden, en dat al 3 keer.
Ik pik dit niet.
Hoi
Mocht je meer willen lezen over de inflatiecorrectie, dan raad ik dit topic aan:Â Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2023
Mocht je een specificatie willen hebben van de belkosten die je hebt gemaakt met je vaste telefoon, dan raad ik je aan om je factuur te downloaden via jouw My T-Mobile Thuis account:Â Rekeningen
Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, het liefst zie ik dat dit helemaal opgehelderd voor je wordt!Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.