Skip to main content

Sinds vrijdagavond 11 maart geen verbinding meer in Amersfoort met T-mobile. Dus geen internet, TV, Netflix etc.

Al 2x gebeld, wordt aan gewerkt.. Vind het wel vreemd dat volgens de T-mobile storingsmelder er nergens storing is. 

Vind dat dit veel te lang duurt. Graag actie T-mobile!

En graag opnemen in de storingsmelder. 

 

Sinds vrijdagavond 11 maart geen verbinding meer in Amersfoort met T-mobile. Dus geen internet, TV, Netflix etc.

Al 2x gebeld, wordt aan gewerkt.. Vind het wel vreemd dat volgens de T-mobile storingsmelder er nergens storing is. 

Vind dat dit veel te lang duurt. Graag actie T-mobile!

En graag opnemen in de storingsmelder. 

 

Duurt dus nu al 24 uur (!)


Idem hier! Al 4x gebeld. Heb niet het idee dat het echt is opgepakt. 


Ook al gebeld en gechat met een medewerker rond een uurtje of 5 en dat er een algemene storing melding komt. Nog niks van gezien, ook nog steeds geen internet.

 


@Marco Doeland @corinB @WouterKeizer  Het probleem in Amersfoort is gisteren rond 21:00 verholpen. Mocht het bij jullie nog werken? Reset dan het modem en eventuele Media Converter. Dan zou alles weer als een zonnetje moeten werken!


Dank voor het bericht, het werkt weer inderdaad.

 


Reageer