Kan niet op deze site komen. Krijg te zien: Oeps, hier ging iets mis.
Goedemorgen
Alles gedaan wat mogelijk was maar helpt niet. (Safari browser) cookies en geschiedenis verwijderen,
ik gebruik nu de app of een andere browser dat werkt bij mij wel. Je kan het ook nog proberen via privé modes dat zou wel moeten werken. Lukt het zo wel?
Heb geprobeerd met Safari. Geen rresultaat.
Hi
- Gaat he om thuismy.t-mobile.nl, of een andere site?
- Ervaar je dit op meerdere apparaten?
- Op wat voor apparaat probeer je de website te bereiken?
Hoor graag van je terug!
pc en phone
Het gaat om T-mobile thuis
Heb hiervoor al meer dan 20 keer contact gehad meet T-mobile. De mensen in het callcenter kunnen niks doen voor mij behalve een ticket maken voor de back-office. Hierbij is al vijf keer beloofd dat ik binnen vijf werkdagen zou worden gebeld door de specialisten. Niks van dat al. De laatste opmerking die ik kreeg: “u zult nog even geduld moeten hebben". Dit loopt al sinds 11 januari (het begin van mijn abonnement). Ik wil al te graag bij mijn gegevens kunnen zodat ik mijn abonnement kan uitbreiden.
Ruim zes weken?
Kan niet op deze site komen. Krijg te zien: Oeps, hier ging iets mis.
Hi
- Gaat he om thuismy.t-mobile.nl, of een andere site?
- Ervaar je dit op meerdere apparaten?
- Op wat voor apparaat probeer je de website te bereiken?
Hoor graag van je terug!
Het gaat om t-mobile thuis.
Ja, heb ook al geprobeerd via een anderre browser: zelfde resultaat.
Probeer via mijn pc dit te bereiken. Via mobiele telefoon hetzelfde resultaat.
Heb meer dan 20 keer contact gehad met klantenservice. Telkens krijg ik te horen dat er een ticket is aangemaakt voor de back-office en dat ik binnen vijf werkdagen bericht zal krijgen en/of het probleem is opgelost. Niet dus!
Is dit alles wat jullie kunnen doen? (zie andere posts)
Hi
Hi
Ik wacht al sinds 11 januari. Is er een mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen zonder verdere kosten?
Valt dit niet onder wanprestatie?
Hoi
Hoi
Mooi. De vraag is wanneer. Heb nu al de eerste F! race moeten missen en een paar wedstrijden voetbal…..
Hi
Hi
Oh, bij klantenservice werd mij verzekerd dat dat niet mogelijk was. Ik er ga dan maar vanuit dat u in een betere positie verkeerd. Het punt nu is dat ik zojuist ben benaderd door iemand van klantenservice. Hij zal e.e.a. bij MTQ (?) in gang te zetten om mijn abonnement zonder afkoopsom te stoppen (Ticket/Case nummer 62391801). Had ik de zekerheid dat ik zelf bij mijn gegevens/instellingen kan dan ware de opzegging niet nodig. U ziet mijn dilemma. Ik zeg u eerlijkheidshalve dat ik nu zoekende ben bij naar andere providers, Edoch zou ik het op prijs stellen als u voor mij ESPN compleet en de mogelijkheid tot opnemen wilt inschakelen. Ik hoor graag van u.
Hi
Tja, nu kan ik plotseling wel op de site…...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.