Skip to main content

Kan niet op deze site komen. Krijg te zien: Oeps, hier ging iets mis.

Goedemorgen @hendrikbraaf Welkom in de Community. Dat heb ik ook al weken.

Alles gedaan wat mogelijk was maar helpt niet. (Safari browser)  cookies en geschiedenis verwijderen,

ik gebruik nu de  app of een andere browser dat werkt bij mij wel. Je kan het ook nog proberen via privé modes dat zou wel moeten werken. Lukt het zo wel?


Heb geprobeerd met Safari. Geen rresultaat.

 


Hi @hendrikbraaf, ik help je hier graag mee! Zou je het iets duidelijker voor mij kunnen omschrijven? 

 

  • Gaat he om thuismy.t-mobile.nl, of een andere site?
  • Ervaar je dit op meerdere apparaten?
  • Op wat voor apparaat probeer je de website te bereiken?

 

Hoor graag van je terug!


pc en phone

 


Het gaat om T-mobile thuis

 


Heb hiervoor al meer dan 20 keer contact gehad meet T-mobile. De mensen in het callcenter kunnen niks doen voor mij behalve een ticket maken voor de back-office. Hierbij is al vijf keer beloofd dat ik binnen vijf werkdagen zou worden gebeld door de specialisten. Niks van dat al. De laatste opmerking die ik kreeg: “u zult nog even geduld moeten hebben". Dit loopt al sinds 11 januari (het begin van mijn abonnement). Ik wil al te graag bij mijn gegevens kunnen zodat ik mijn abonnement kan uitbreiden.

 


@hendrikbraaf Helemaal logisch dat jij jouw gegevens wilt inzien! Momenteel is dit een bekend algemeen probleem en wordt dit verder onderzocht. Hopelijk is het snel opgelost, zodat jij er ook weer in kan!


Ruim zes weken?


Kan niet op deze site komen. Krijg te zien: Oeps, hier ging iets mis.

Hi @hendrikbraaf, ik help je hier graag mee! Zou je het iets duidelijker voor mij kunnen omschrijven? 

 

  • Gaat he om thuismy.t-mobile.nl, of een andere site?
  • Ervaar je dit op meerdere apparaten?
  • Op wat voor apparaat probeer je de website te bereiken?

 

Hoor graag van je terug!

Het gaat om t-mobile thuis.

Ja, heb ook al geprobeerd via een anderre browser: zelfde resultaat.

Probeer via mijn pc dit te bereiken. Via mobiele telefoon hetzelfde resultaat.

 

Heb meer dan 20 keer contact gehad met klantenservice. Telkens krijg ik te horen dat er een ticket is aangemaakt voor de back-office en dat ik binnen vijf werkdagen bericht zal krijgen en/of het probleem is opgelost. Niet dus!


@hendrikbraaf Helemaal logisch dat jij jouw gegevens wilt inzien! Momenteel is dit een bekend algemeen probleem en wordt dit verder onderzocht. Hopelijk is het snel opgelost, zodat jij er ook weer in kan!

@hendrikbraaf Helemaal logisch dat jij jouw gegevens wilt inzien! Momenteel is dit een bekend algemeen probleem en wordt dit verder onderzocht. Hopelijk is het snel opgelost, zodat jij er ook weer in kan!

Is dit alles wat jullie kunnen doen? (zie andere posts)


Hi @hendrikbraaf, op dit moment zijn ze hier nog druk mee bezig. Het enige wat we op dit moment kunnen doen is afwachten.  


Hi @hendrikbraaf, op dit moment zijn ze hier nog druk mee bezig. Het enige wat we op dit moment kunnen doen is afwachten.  

Ik wacht al sinds 11 januari. Is er een mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen zonder verdere kosten?


@hendrikbraaf ik snap dat het frustrerend is, ik kan het proces niet versnellen hoe graag ik dat ook wil. Als je je contract vroegtijdig stop wilt zetten, zitten hier kosten aan verbonden.


@hendrikbraaf ik snap dat het frustrerend is, ik kan het proces niet versnellen hoe graag ik dat ook wil. Als je je contract vroegtijdig stop wilt zetten, zitten hier kosten aan verbonden.

Valt dit niet onder wanprestatie?

 


Hoi @hendrikbraaf, in onze optiek niet. Wél wil ik heel graag dit hier snel een oplossing voor je komt. Ik ga proberen om het nog over een andere boeg te gooien, ondertussen werken wij nog hard door met het onderzoek dat wij voor je hebben open staan. Wij gaan dit hoe dan ook voor je rechtzetten!


Hoi @hendrikbraaf, in onze optiek niet. Wél wil ik heel graag dit hier snel een oplossing voor je komt. Ik ga proberen om het nog over een andere boeg te gooien, ondertussen werken wij nog hard door met het onderzoek dat wij voor je hebben open staan. Wij gaan dit hoe dan ook voor je rechtzetten!

Mooi. De vraag is wanneer. Heb nu al de eerste F! race moeten missen en een paar wedstrijden voetbal…..


Hi @hendrikbraaf, het onderzoek is nog volop aan de gang. Om je in de tussentijd te helpen kan ik wel het abonnement voor je aanpassen. Dit kan je ook telefonisch doen al dit gemakkelijker is. Dan mis je geen race of wedstrijd in de tussentijd! Kan je mij dit laten weten?


Hi @hendrikbraaf, het onderzoek is nog volop aan de gang. Om je in de tussentijd te helpen kan ik wel het abonnement voor je aanpassen. Dit kan je ook telefonisch doen al dit gemakkelijker is. Dan mis je geen race of wedstrijd in de tussentijd! Kan je mij dit laten weten?

Oh, bij klantenservice werd mij verzekerd dat dat niet mogelijk was. Ik er ga dan maar vanuit dat u in een betere positie verkeerd. Het punt nu is dat ik zojuist ben benaderd door iemand van klantenservice. Hij zal e.e.a. bij MTQ (?) in gang te zetten om  mijn abonnement zonder afkoopsom te stoppen (Ticket/Case nummer 62391801). Had ik de zekerheid dat ik zelf bij mijn gegevens/instellingen kan dan ware de opzegging niet nodig. U ziet mijn dilemma. Ik zeg u eerlijkheidshalve dat ik nu zoekende ben bij naar andere providers, Edoch zou ik het op prijs stellen als u voor mij ESPN compleet en de mogelijkheid tot opnemen wilt inschakelen. Ik hoor graag van u.


Hi @hendrikbraaf, ik had graag het extra pakket en Cloud Opname voor je willen activeren. Ik zie inderdaad alles wat er is aangemaakt en is doorgevoerd. Ook zie ik een aanvraag bij een andere provider. Dit wordt aan ons systeem doorgegeven en op dat moment kan ik jammer genoeg geen handelingen meer uitvoeren. Op dit moment is het afwachten of het MTQ de aanvraag goedkeurt of niet. Hierover wordt nog contact met je opgenomen. 


Tja, nu kan ik plotseling wel op de site…...


Reageer