Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsproblemem en verhelpen

  • 16 december 2022
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Hallo,

ik ben al een tijdje een tevreden klant van T-mobile glasvezel en zit in Breda. Het werkt tot nu toe uitstekend en altijd. Gister rond half 2 stopte de verbinding ineens en kreeg ik een rood lampje op het modem bij de WAN verbinding. De media convertor geeft alles correct aan. Saillant detail was dat degene waarmee ik een call zat op hetzelfde moment ook geen verbinding meer had en ook T-mobile thuis glasvezel 1Gbit heeft. Hij is inmiddels wel weer online.

De verbinding is niet meer teruggekomen en de storing is ook gemeld, echter komt de monteur pas 12 januari! Dat is best een dingetje...

Het is voor mij een beetje apart dat het ineens ermee stopt, terwijl het altijd heeft gewerkt. Hardware gaat niet zomaar stuk. Zou er gekeken kunnen worden of er werkzaamheden zijn geweest die van invloed kunnen zijn? 

Beste antwoord door carmenk4

Hi Arnaud, ik had exact hetzelfde probleem (ook in Breda). Maar ben sinds vandaag weer online, er scheen een storing te zijn geweest in Breda; echter is deze inmiddels opgelost! Ben je inmiddels weer online? Anders even van zowel je modem als van de huawei de stekker eruit voor 10 seconde! 
groet, 

Carmen 

Bekijk origineel

4 reacties

carmenk4
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2022

Hi Arnaud, ik had exact hetzelfde probleem (ook in Breda). Maar ben sinds vandaag weer online, er scheen een storing te zijn geweest in Breda; echter is deze inmiddels opgelost! Ben je inmiddels weer online? Anders even van zowel je modem als van de huawei de stekker eruit voor 10 seconde! 
groet, 

Carmen 


  • 0 reacties
  • 5 maart 2023
ArnoudBakker schreef:

Hallo,

ik ben al een tijdje een tevreden klant van T-mobile glasvezel en zit in Breda. Het werkt tot nu toe uitstekend en altijd. Gister rond half 2 stopte de verbinding ineens en kreeg ik een rood lampje op het modem bij de WAN verbinding. De media convertor geeft alles correct aan. Saillant detail was dat degene waarmee ik een call zat op hetzelfde moment ook geen verbinding meer had en ook T-mobile thuis glasvezel 1Gbit heeft. Hij is inmiddels wel weer online.

De verbinding is niet meer teruggekomen en de storing is ook gemeld, echter komt de monteur pas 12 januari! Dat is best een dingetje...

Het is voor mij een beetje apart dat het ineens ermee stopt, terwijl het altijd heeft gewerkt. Hardware gaat niet zomaar stuk. Zou er gekeken kunnen worden of er werkzaamheden zijn geweest die van invloed kunnen zijn? 

 

Hai..! ๐Ÿ‘‹

 

@ArnoudBakker

 

Nou.. ๐Ÿค”

 

Opzicht! kun je het ook wel direct laten weten hoor en melden via het (allestoringen.nl) van By Ookla ยฎ website meteen, want dan geef je daar heel eenvoudig en gemakkelijk bijvoorbeeld bepaalden feedbacks aan die techneuten diensten ofzo,

 

Tja, later heb je dan mischien een beetje meer kans voor een oplossing van het probleem doorgeven aan hun storing verhelpen, dus welke problemen of wat voor soort issue's dingen bij jou weer ondervinden en ervaren helaas en jammer genoeg tuurlijk.. 

 

๐Ÿ˜‰

 

Maar je kan ook nog zelfs alles juist weer bekijken en zien voor rapporten en lijn storing metingen of uitslagen en resultaten met die algemene gegevens erin van die informatie's wat er allemaal nog beschikbaar zijn voor het bekende situatie's en plus met een (Live kaart met gemelde storingen) erin nog zelfs natuurlijk..

 

๐Ÿ™‚

 

Zie! ook hier het foto of link.. ๐Ÿ‘‡

 

 

https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

 

 

 

 

Grt, nog ! ๐Ÿ˜

 

โ—‰โ โ€ฟโ โ—‰

 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8089 reacties
  • 5 maart 2023

@Huyar_1970  Dank voor je tip๐Ÿ‘๐Ÿป maar Let op de datum van topics, als een topic zo oud is het meestal al opgelost daar er geen reacties meer zijn.

En aub. alles onderstrepen is echt niet nodig het leest erg lastig. 
Fijne avond!


  • 0 reacties
  • 7 maart 2023
CrisTien schreef:

@Huyar_1970  Dank voor je tip๐Ÿ‘๐Ÿป maar Let op de datum van topics, als een topic zo oud is het meestal al opgelost daar er geen reacties meer zijn.

En aub. alles onderstrepen is echt niet nodig het leest erg lastig. 
Fijne avond!

 Hoi..! @CrisTien 

 

Okรฉ, maar dit wilden ik gewoon weer even laten weten hoor en proberen om te gaan informeren als vriendelijkheid, en mischien dacht ik dat er nog wel antwoorden zou komen van die @ArnoudBakker klant om zeker van te zijn dat die me goed en juist duidelijk heeft begrepen! natuurlijk..

 

๐Ÿ™‚๐Ÿ‘

 

Want vroeger deze hulpen deed ik echter niet zo veel maar wilden gewoon wat meer uitgroeien en ontwikkelen bij deze T-Mobile Community Platform tuurlijk..

 

๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰

 

Werkze nog! ๐Ÿ’ช

 

Grt- ๐Ÿ‘‹

 

Huyar, 

 

(โ โ— โ โ€ฟโ โ—•โ )

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen