Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Hi,I ordered a relocation from Mar 02, 2023. The installation is complete (Mar 06, 2023). But the connection is not activated. Customer care says that it will not be activated till Mar 13th. Can you please help me understand the logic behind this and how can this issue be resolved?I work from home and I’m facing issues because of the delay.
Dag, ik probeer al maanden in MY T Mobile thuis mijn abonnement te koppelen om inzicht te krijgen in mijn factuur maar krijg steeds de melding: Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.Ook al met de klanten service gebeld eind februari, de dame in kwestie zou alles regelen, maaaar ik ben nog geen stap verder.
Goedenavond Ik zoek een satelliet ontvanger met een open pli en die 5ghz ondersteund alvast dank
Hallo,ik ben al een tijdje een tevreden klant van T-mobile glasvezel en zit in Breda. Het werkt tot nu toe uitstekend en altijd. Gister rond half 2 stopte de verbinding ineens en kreeg ik een rood lampje op het modem bij de WAN verbinding. De media convertor geeft alles correct aan. Saillant detail was dat degene waarmee ik een call zat op hetzelfde moment ook geen verbinding meer had en ook T-mobile thuis glasvezel 1Gbit heeft. Hij is inmiddels wel weer online.De verbinding is niet meer teruggekomen en de storing is ook gemeld, echter komt de monteur pas 12 januari! Dat is best een dingetje...Het is voor mij een beetje apart dat het ineens ermee stopt, terwijl het altijd heeft gewerkt. Hardware gaat niet zomaar stuk. Zou er gekeken kunnen worden of er werkzaamheden zijn geweest die van invloed kunnen zijn?
Hello,I canceled my home subscription in the beginning of october. Then in December I recieved a letter from t-mobile that there is invoice for services (that doesn't exists). I called to the customer service, I was told that they cannot cancel the scheduled payment, but the money will be refunded at the same date as the payment. 21.12 money was charged from my account but nothing refunded. I called again and I was told that customer support will call me back when they figure out what is going on. Nobody called me back, nothing was charged.So my questions:1. why is t-mobile keep chargin my money?2. how can I request refund?3. how long t-mobile will keep my personal and bank data?4. how can I request removal of my personal and bank data from t-mobile data base?
Sinds de 1ste periode van 2023 van mijn rekening werd geschreven waarvan het bedrag heel raar was, ben ik al bezig om in mijn account te komen om de factuur te downloaden, en mijn abbo aan te passen.Tot op heden word ik echter aan het lijntje gehouden, en word er niets opgelost, en betaal ik abbokosten die ik vanaf Februari niet meer zou behoren te betalen als ik gewoon normaal in mijn account kon.Elke keer weer word hetzelfde gedaan wat geen effect heeft.Nu is wederom opnieuw inmiddels premie geincasseerd, voor iets wat niet de bedoeling is.Ik verzoek dan ook nogmaals per ommegaande, de fout te herstellen en te zorgen dat ik normaal mijn account inkan.Tevens zal met terugwerkende kracht de wijziging die ik tot opheden niet heb kunnen doorvoeren, doorgezet moeten worden, en de teveel betaalde premie hiervan terugbetaald moeten worden.Ik vind het uiterst schandalig, ben al zeer lang klant maar dit is niet normaal.Kan gewoon niets doen, niet eens mijn factuur inkijken!Instellingen wachtw
@Sven-TMT zou je mij ook de fix toe kunnen sturen vanwege IPTV blokkade zylex54 modem
Mijn glasvezel installatie is net klaar en ik heb een Zyxel T54 modem.Ik weet dat inloggen op de modem kan met een direct kabelverbinding kan.Maar … is dit mogelijk om de modem in te stellen zodat ik later remote (via bv een WIFI verbinding) op de modem kan inloggen?
Ik ben een half jaar geleden verhuisd en heb een nieuw abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres. Maar ik kan op geen enkele manier die gegevens online inzien. Als ik inlog op T-Mobile thuis zie ik het oude (verlopen) abonnement op mijn vorige adres. En als ik bij T-Mobile inlog zie ik alleen de gegevens van mijn zakelijke mobiele abonnement.Daarnaast ook een klacht over de online klantenservice die erg frustrerend is;Want waarom is het onmogelijk om de helpdesk van T-Mobile te benaderen zonder te bellen? Ik zit in een andere tijdzone en zit daarnaast niet op een torenhoge rekening te wachten. Zelfs de chatbot wil me niet doorverbinden met een medewerker. Waarom kan ik niet een bericht achterlaten op de chat of simpelweg een mailtje sturen?Nu moet ik me wenden tot een publiek forum waar dit soort problemen worden opgelost met de melding “We hebben het voor je opgelost”. Heel nuttig voor alle andere gebruikers met hetzelfde probleem...
T-Mobile Glasvezel internet thuis 1GBOp de T-mobile standaard modem Zyxel T-54 is een lege SFP poort. Is het mogelijk onderstaande SFP glasmodule aan te schaffen en met de juiste viber kabels rechtstreeks aan te sluiten tussen FTU punt en T-54 om zo de mediaconverter ertussen uit te halen, is de SFP poort standaard actief op de T-54?Mediaconverter T-mobile gegevens: Single mode-10km TX/RX: 1310/1550.Aangeboden site met dezelfde overeenkomst als converter:https://www.fs.com/de-en/products/39135.html ( topic die er ook over gaat, maar met verschillende meningen en verschillende apparatuur, wil het zeker weten voor de standaard T-54)
Tijdens het inloggen op het netwerk van mijn werkgever, lukt het niet op het programma Stream, wat draait onder Citrix op te starten. Verbinding wordt telkens onderbroken.Als ik mijn mobiele bedr.telefoon als hotspot gebruikt werkt het probleemloos.Heeft iemand een suggestie ?
Hallo iedereen,Het lukt mij helaas niet om mijn T-Mobile Thuis abonnement te koppelen aan mijn My T-Mobile account. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het te maken heeft met dat mijn account nog stamt uit de tijd dat ik een 4G voor Thuis abonnement had.Als iemand van de klantenservice zo vriendelijk zou willen zijn om dit even voor me recht te trekken, zou dat helemaal geweldig zijn :)Met vriendelijke groet,Dennis
Ik vraag me af of het nummer uit de titel echt va t mobile is aangezien ik er door wordt gebeld en er veel slechte recensies over het nummer op google staan.
Het topic van de storing van 23-02 is blijkbaar opgelost maar voor mij is dat niet het geval. Nog steeds geen internet en de PON lamp op de converter blijft snel aan en uit knipperen. Bijgevoegd 2 screenshots van de logs in het zyxel modem zelf. De nieuwste regels zijn veelal hetzelfde, zag er 3 regels tussen staan over lease die misschien wel interessant zijn. De voorgestelde resets al uitgevoerd en alles van stroom afgehaald en weer erop gezet en dat heeft niet geholpen
Hallo,In januari is mijn T-mobile thuis abonnement van start gegaan(actief), ik heb al een mobile abonnement. Het lukt mij echter niet om het thuis abonnement in mijn overzicht toe te voegen(app en browser). Ik krijg de melding adres onjuist. Nu heb ik geen inzage in mijn overeenkomst of facturen.
Hoe kan ik iemand verwijderen/blokkeren van mijn t-mobile thuis account.
Goedemorgen! Sinds vorige week zijn we overgestapt van KPN naar jullie. Het klantvoordeel kunnen we niet aanvragen, omdat jullie website aangeeft dat er een fout is opgetreden (zie bijlage). Dat is al enkele dagen zo, zowel de website als de app. Telefonisch heb ik contact geprobeerd te zoeken, maar vanwege de lange wachttijd niet er doorheen gekomen.Ik ga er vanuit dat 1) jullie het klantvoordeel activeren en 2) de korting van deze maand, die we krijgen via klantvoordeel, alsnog ontvangen met de volgende factuur.Voor de volledigheid. Wij hebben t mobile thuis, en 2 mobiele abonnementen op ons adres. Graag hoor ik van jullie. Edit. Net contact gehad met t mobile. Er is een storing gaande waardoor zowel de medewerkers van t mobile en hun klanten niet het klantvoordeel kunnen activeren.
Al 2 dagen bel ik met de klantenservice omdat wifi om de haverklap wegvalt. Loze beloftes, wel monteur, geen monteur en nog steeds onbetrouwbare verbinding. T-Mobile jullie kunnen me wat. Ik zoek een nieuwe provider. En continu het bericht op dat bandje dat ‘de wachttijd langer is dan je van ons gewend bent’/ Nee, dus. Niet als je dat dagelijks moet melden. Waar betaal ik in vredesnaam voor? De groeten, ik ben weg.
Ik heb problemen met TVAanywhere als ik op mijn Pc met chroom wil inloggen.Ik wordt tegen gehouden door mijn beveiliging van VPN en krijg de melding;Je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie (632196)Zet ik VPN tijdelijk uit dan gaat het wel, weet iemand hoe ik dit kan oplossen
Wil mijn printer aansluiten op Wifi en dan moet ik een login naam ingeven. Welk nummer is dat, Het wachtwoord voor de tv werkt niet
Ik heb een via een externe aanbieder een nieuwe T mobile abonnement afgesloten voor mijn moeder. Zij maakt nu al gebruik van t mobile internet. Wanneer ik de nieuwe abonnement wil toevoegen aan de bestaande account van t mobile internet krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.Kunt u dit probleem oplossen? Met vriendelijke groet,
Bij mij in de wijk (postcodegebied 1441; Gors-Zuid, Purmerend) wordt nu glasvezel aangelegd door T-Mobile. Ik wil daar ook graag gebruik van gaan maken, en dat gaat verder ook wel goedkomen. Echter: Ziggo is de inwoners van de wijk nu gaan bestoken met post (krantje, aanmeldblaadje, etc) om klanten af te vangen naar haar "geweldige" giganet (braak), met ook de mededeling dat daarvoor "de straat niet open hoeft".Ik denk dat het slim is om snel een mailing rond te doen hier in de wijk over de in aanleg zijnde glasvezel van jullie, dat dit beter is dan het ziggo netwerk, en hoe en wanneer je daarvoor kunt aanmelden. Voordat Ziggo straks onwetende lieden afvangt en het glasvezelproject daarmee wellicht minder laat renderen. My two cents...
[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte. Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is. Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak. [24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.Update 08:49 Het is lastig
Goedenavond, sinds begin van de avond geen WiFi hier meer in huis. Na contact met klantenservice geen duidelijkheid gekregen. Modum (t54) heeft een rood lampje bij internet. resetten van media converter had geen effect knipper namelijk ooo nog steeds rood licht. Is een aantal keer gereset. Klantenservice helpt niet. Groetjes Patrick
Ik heb een contract voor glasvezel 1000mb. Gemiddeld haal ik zo'n 15 mb down of de verbinding valt regelmatig zelfs weg. Ook bekabeld.Contact gehad met klantenservice meerdere malen, niet geholpen want er is signaal gemeten volgens een tweede lijn. Meerdere malen telefonisch contact gehad, zou terugkoppeling krijgen maar hoor maar niets.Contact gehad met afdeling die uit coulance mijn contract kosteloos zou ontbinden, omdat ik wederom geen bevestiging krijg. weer telefonisch contact. Krijg nu te horen dat aanvraag tot ontbinden contract nooit is gedaan, wordt doorverbonden (gemiddeld elke keer 30 min wachttijd). Medewerker neemt op en vraagt of ik moment heb. Na wederom lang wachten word de verbinding verbroken.Hoe kom ik zo snel mogelijk tot een oplossing, ik wil van mijn contract af gezien er niet geleverd wordt waar ik voor betaal en ik ook niet geholpen wordt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.