Skip to main content

Ik heb in het t-mobile thuis portaal mijn emailadres aangepast echter ontvang ik nogsteeds de facturen op mijn oude adres.

Graag zou ik dit ontvangen op mijn nieuwe adres echter kan ik nergens vinden hoe ik dit kan doen, is dit een mod only functie?

Hallo @Heimgartner 

Dat zou je op deze pagina in je My T-Mobile account kunnen regelen.

Ik heb dit ook gedaan en er waren geen enkele problemen.


Hoi @Heimgartner, welkom op de Community en goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Zoals @Waqqas terecht aangeeft is dit zeker via de My T-Mobile Thuis omgeving aan te passen. Omdat je aangeeft dat er iets mis gaat met het aanpassen kijk ik graag mee met jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Omdat je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet hebt gekoppeld aan je Community account wil ik je graag vragen om mij de volgende informatie in een privébericht  te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
  • Het oude én nieuwe email adres dat je wil gebruiken.

Dit kan ik vast snel voor je oplossen! 😃


Reageer