Skip to main content

Mijn klantnummer: XXXX

Vorig jaar op 30.08.2022 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd zowel telefonisch als per mail via klantenservice@t-mobilethuis.nl vanwege emigratie.

Dezelfde week heb ik alle materialen teruggestuurd naar antwoordnummerv15021, 1117 ZZ Schiphol.

Daarna zeer veel telefonisch contact en mailverkeer gehad over allerlei facturen die maar werden afgeschreven ( tot en met december 2022). Ook door T-mobile enkele keren teruggebeld dat zowel de rekening van November als December zouden worden teruggestort. Laatste kontakt was met Julian op 09.01.2023 die nogmaals aangaf dat de afgesproken 2 maanden  per vervaldatum ( 24e van de maand) 100% zeker zouden worden teruggestort.

U raadt het al….het is nu 25.01.2023, bijna 5 maanden na het opzeggen en retourneren maar de terugbetaling heeft nog steeds niet plaatsgevonden.

Ik ben al jaren t-mobile klant maar dit is volledig onacceptabel en ik ben benieuwd wat voor reactie ik nu weer krijg of wordt het nu eindelijk eens opgelost. 

 

Hi @frits365, ik ben gelijk even achter de schermen voor je gaan kijken. De terugbetaling staat voor je klaar. Normaal wordt het verrekend op een volgende factuur. Omdat je geen klant meer bij ons bent valt er niks te verrekenen. Wel komt er een eindfactuur jouw kant op, daarin staat ook de vergoeding. Ik verwacht dat eind februari dat het op je rekening moet staan.


Hi @frits365, ik ben gelijk even achter de schermen voor je gaan kijken. De terugbetaling staat voor je klaar. Normaal wordt het verrekend op een volgende factuur. Omdat je geen klant meer bij ons bent valt er niks te verrekenen. Wel komt er een eindfactuur jouw kant op, daarin staat ook de vergoeding. Ik verwacht dat eind februari dat het op je rekening moet staan.

Tommie, in eerdere mailberichten en telefoon gesprekken werd beloofd….per eind december...daarna per eind januari...nu dus (verwachting) eind februari . Dit is toch T.mobile onwaardig?  Maar ik heb geen andere keus dan weer wachten.

 

Opgelost: credit wordt spoedig uitbetaald. Sorry voor het ongemak!


Hoi @frits365, dat was ook absoluut onze bedoeling, sorry dat dit niet is gelukt! Door een bug in het factureringssyteem zijn enkele credits niet uitbetaald. Inmiddels hebben wij hier een oplossing voor gevonden en zal het geld binnenkort op je rekening staan. Dit komt goed en wij gaan dit volledig voor je rechtzetten!


Zoals jullie in eerdere topics kunnen lezen heb ik gewoon recht op € 100,00 ivm compensaties.

Ik ben hier nu al maanden mee bezig. Ik heb zoveel gebeld en zo ontzetttend veel toezeggingen gehad en opmerkingen als: alles is approved het wordt deze week betaald….oh ik zie dat ze een vinkje zijn vergeten tot de echte toezegging...uiterlijk deze maand (februari) staat het op uw rekening… daarna weer gebeld en zeker in de week van 16 maart staat het op uw rekening...afgelopen maandag weer gebeld met Nancy..oh wat vervelend ik ga het nu direct uitzoeken waarom het nog niet is overgemaakt en ik (nancy) beloof u vandaag uiterlijk morgen (eergisteren dus) terug te bellen.

Jullie raden het al ER GEBEURT GEWOON HELEMAAL NIKS.

T-mobile moet zich kapot schamen dat ondanks zoveel toezeggingen MIJN geld nog steeds niet is terug betaald.

Ik ben benieuwd wie het nu WEL gaat uitzoeken en regelen. Mijn mailadres en Tel.nr zijn bekend dus WIE PAKT DEZE KWESTIE OP.

 

Onvoorstelbaar dat zo'n multinational zo met een klant omgaat. SCHANDE.


Hi @frits365, ik snap je sentiment. Sorry dat we je dit gevoel hebben gegeven! Via dit topic hebben we er echt alles aan gedaan om je zo snel mogelijk te helpen aan het bedrag. Ik heb ook nu de extra stap voor je gedaan en via via gecheckt of het bedrag eventueel sneller uitbetaalt kan worden. Ik wil je niks beloven, maar ik ga het wel proberen. Mocht ik goed nieuws hebben, dan laat ik je dit weten. Super bedankt voor je geduld!


@Cheyenne  Ik ben erg benieuwd of het jou wel lukt. Je kunt mij ten alle tijden bellen e/o mailen. 


Hi @frits365, ben ik weer! Er loopt sinds vrijdag een incident om het bedrag zo snel mogelijk uit laten betalen. Ik hou dit iedere dag in de gaten voor je, zodat ik je goed op de hoogte kan houden. Ons Billing team doet zijn uiterste best. Ontzettend bedankt voor het wachten en we houden contact!


Hi @Cheyenne , als dit jou lukt ben je de eerste die sinds 6 maanden datgene doet wat allang had moeten/mogen gebeuren. Succes.


Hi @frits365, daar ben ik weer! Het incident loopt nog. Mocht er volgende week nog geen schot in de zaak zitten dan ga ik er zelf weer achteraan. Ik ben je niet vergeten en doe mijn uiterste best dit zo snel mogelijk voor je te regelen!


@Cheyenne Ik ben zeer benieuwd of deze multinational nou eindelijk eens over de brug komt.

Jij een prettig weekend en hou het in godsnaam in de gaten.


Hoi @frits365, ik heb nog geen update. De bug zit er nog maar het onderzoek is en blijft in volle gang. Uiteraard blijf ik het in de gaten houden voor je, ook heb ik een Billing specialist als contactpersoon over deze zaak. Ik hou je hoe dan ook op de hoogte!


Het lijkt wel een miljoenen kwestie...billing specialist !!.

Fijn dat je het volgt ben benieuwd of het deze maand echt gaat gebeuren.


  @Cheyenne en @Tommie 

We zijn weer een week verder in dit al ruim 6 maanden durend dossier waarbij het gaat om het aan mij retour overmaken van € 100,00 .

Zo'n bedrag is toch een peanut voor T-mobile toch!!.

Laten wij het nu eens afwerken.


@frits365 Sorry dat dit zolang aanhoudt! Ik heb gevraagd aan mijn collega’s of hier stante pede een antwoord op kan komen zodat je precies weet wanneer het bedrag daadwerkelijk overgemaakt kan worden. Ik kom hier vanmiddag op terug!


@frits365 Het incident staat nog open, ik beloof je dat we zo snel mogelijk met een update proberen te komen en het geld komt er echt aan - dat staat buiten kijf. Blijkbaar is het lastiger om te tackelen dan verwacht. Onze IT-afdeling heeft dit op de radar en is een mogelijke omweg aan het testen, sorry voor het magere “antwoord” van vandaag.


@Jason @Tommie @Cheyenne 

Omdat het nog steeds niet is opgelost heb ik vanmorgen weereens gebeld met T-Mobile

en gesproken met Jasmina. En weer het hele verhaal aangehoord over storingen etcetera en ook zei gaat weer mailen naar allerlei desken van T-mobile en beloofde mij volgende week terug te bellen over hoe e.e.a. nu gaat.

Ik heb nu ook eens een artikel geschreven op de sociale media over hoe jullie met mij, als klant, omgaan. ONVOORSTELBAAR.

En niemand van T-mobile pakt nou eens de welbekende handschoen op en rammelt nou eens aan die administratie toren en wel zo dat ze nou eindelijk, na ruim 7 maanden, ,mijn geld terug storten.

IK heb al veel meegemaakt maar deze manier van werken zoals jullie doen is gewoon WAARDELOOS.

Als er deze maand geen geld retour is gestort dan zal ik mij gaan bezinnen over verdere stappen.

Dus gas erop T-mobile team. 


@frits365 Ik snap je sentiment echt! Weet alsjeblieft dat het onderzoek wat nu openstaat, uiteindelijk de oplossing zal geven. Er is geen andere weg die we kunnen bewandelen - IT dient dit op te lossen. Ze zijn druk bezig de bug op te lossen, maar de weg ernaartoe duurt een hele poos. Ik hou het iedere dag in de gaten en heb contact met de Billing specialist die dit onderzoek voor jou is gestart. Ik zal jouw bericht met hem delen, maar mijn collega's kunnen niet meer hun best doen als dat ze nu doen. Via dit topic hou ik je geregeld op de hoogte. Nogmaals sorry voor het lange wachten!


Hi @frits365, het Billing team heeft laten weten dat de bug opgelost is. De vergoeding is meegenomen met de ronde in mei, wat zou betekenen dat het twee weken na de incassodatum op jouw rekening staat. Ik check over twee weken of de vergoeding inderdaad goed staat. Je hoort dan nog van mij!


@Cheyenne laten we hopen dat e.e.a. nu eens echt afgewerkt wordt. Als herinnering nog even….dan zijn we bijna 9 maanden na mijn opzegging.


Hi @frits365, zoals je misschien al gezien hebt staat het bedrag op de rekening. Dit is dus helemaal goed gekomen. Mijn oprechte excuses voor het lange wachten, we hebben er echt alles aan gedaan dit zo snel mogelijk op te lossen. We storten het bedrag eind mei begin juni op je rekening!


@Cheyenne 

Net even gecontroleerd maar op mijn bankrekening staat nog niets. 


Reageer