Skip to main content

Sinds vorig jaar heb ik T-Mobile Thuis en begin dit jaar ben ik ook overgestapt voor mijn Sim Only, dit i.v.m. de klantvoordeel die je kan krijgen.

Helaas tot nu toe is de aanvraag nog steeds in behandeling:

 

Ik heb ook al telefonisch contact gehad en is er destijds een ticket aangemaakt en zou mij op de hoogte brengen binnen een paar werkdagen, maar nu maanden later nog steeds niets gehoord en betaal veel meer dan hoeveel ik zou moeten betalen.

Hoe nu verder? Ik wil niet weer bellen en weer voor zo lang in de wacht gezet om vervolgens weer niets te horen.

Ik verwacht wel dat ik de te veel betaalde geld van de afgelopen maanden alsnog terugkrijg.

Hoi @Khate, ik heb het nu voor je doorgezet naar de specialisten. Dit zal wel opgepakt worden en zodra ik meer informatie heb, zul je het meteen van me horen!

Fijn weekend! 😊


Goedemiddag, 

 

Ik ben per 1 maart verhuist en ik had dit ook vooraf aangeven bij jullie voor het thuisabonnement en bij Tele2 voor het mobielabonnement. 
 

Na ruim 1 week wachten contact te hebben gehad, dat ik mijn abonnement online niet kon zien, niet kon koppelen én de Klantvoordeel op inbehandeling stond, kreeg ik te horen dat het nog een paar dagen kon duren. 

Na weer 1 week wachten nogmaals voor hetzelfde euvel gebeld. Deze collega / T-mobile’er ontkrachtte het verhaal van zijn collega en ging in het systeem nakijken wat er aan de hand was: de werkbon abonnement stond niet als zijnde afgemeld en apparatuur aangesloten. Deze meneer had een ticket naar de IT - afdeling gestuurd. Na dat weekend was dit in orde. 
 

Echter tot afgelopen week, was het Klantvoordeel nog niet actief. Op donderdag nogmaals contact gehad met de klantenservice; inmiddels de 3e keer voor hetzelfde probleem! Meneer had een ticket aangemaakt voor de IT - afdeling. 

Vanmorgen kreeg ik dan (eindelijk, bijna 1 maand later!!) de sms dat het Klantvoordeel actief is. Echter staat inmiddels de factuur voor maart al klaar, exclusief Klantvoordeel. 
 

Voor de gratis GB’s vind ik het niet zo erg, maar van de €5 vind ik het wel jammer .. kan dit op enige wijze nog gecorrigeerd worden met de factuur van april ?


Alvast bedankt voor het antwoord 😊


Hoi @C.1992, goed dat je dit aankaart. Ik snap je vraag zeker en mijn excuses dat je hier op heb moeten wachten. Ik heb de rekening van maart bekeken, maar zie dat Klantvoordeel er voor januari, februari en maart gewoon opstaat. Heb jij de rekening al eens bekeken? Hou er rekening mee dat deze hoger is dan normaal, dit komt door je recente verhuizing. Je bent hiervoor een nieuw contract aangegaan, op deze rekening staan een aantal verrekeningen. Met Klantvoordeel is het helemaal goed gegaan gelukkig. Check voor de zekerheid je rekening in My T-Mobile!


Goedemorgen @Cheyenne dankjewel voor je antwoord. 
 

Bij januari en februari stond de Klantvoordeel er inderdaad op.

Door de chaos in de rekening bij maart, waar na contact eea in voorgaande facturen fout gefactureerd is, kon ik de voordelen niet meer (goed) terug zien.


Ik heb hem even opnieuw bekeken: inderdaad, op de laatste pagina staat het wel erbij vermeld. 
 

Ik dacht, dat nav de sms dat de Klantvoordeel gestopt was en nog niet opnieuw gekoppeld stond, het voordeel in maart dan ook niet meegeteld zou worden :)

 


Hoi @Khate, ik heb het nu voor je doorgezet naar de specialisten. Dit zal wel opgepakt worden en zodra ik meer informatie heb, zul je het meteen van me horen!

Fijn weekend! 😊

Hi Ishana,

Is er inmiddels een update?

Ik zie wel dat Thuis nu ook aangemeld is voor Klantvoordeel, maar zie dit:

 


Hoi @Khate, goed dat je hierop terug komt! Zoals je merkt zijn we druk bezig geweest en dat de abonnementen nu koppelen is eigenlijk ook de update die ik je kan geven. Omdat de kortingen het niet doen loopt het onderzoek nog aan onze zijde en inmiddels is dit geëscaleerd naar een hogere IT afdeling. Dit is voor mij een teken dat de oplossing lastig te vinden is en hierdoor kan het langer duren voordat we dit definitief voor je op kunnen lossen. Geen zorgen, wij gaan hoe dan ook met terugwerkende kracht al je voordeel vergoeden.

Wij zijn nog druk aan de tekentafel voor je, hoe dan ook gaan wij dit volledig voor je rechtzetten! 😃


Hi @Cal, ik zie dat het nu wel gelukt is om (eindelijk) de klantenvoordeel te activeren. Ik krijg nu een factuur van maart. Ik heb destijds MB-aanvuller voor bij moeten kopen, omdat het toen nog niet geactiveerd was en ik niet genoeg GB’s had. Wordt dit dan nog verrekend (zoals de rest), aangezien er iets mis is gegaan met het activeren van de klantenvoordeel?


Hoi @Khate, fijn dat het nu gelukt is met de activatie! Hoeveel kostte de MB-aanvuller die jij bijgekocht hebt? Dan vergoed ik dat bedrag en zal ik ervoor zorgen dat het op een aankomende factuur verrekend wordt.


Hi @Jason, het kostte €5. Dank voor het oppakken!


Komt voor de bakker @Khate! Je krijgt snel een email van mij ter bevestiging. Je ziet het op de factuur van mei verschijnen. 😃

 


Hi @Cal! Alles lijkt nu goed te zijn ingesteld qua klantenvoordeel. Ik zie ook de compensatie van de MB-aanvuller, maar niet de compensatie van de eerdere maanden (thuis en sim). Zou je dit nog voor mij kunnen controleren?


Hoi @Khate, super om te horen dat je nu weer volledig van klantvoordeel kan genieten! Ik zie dat de korting is toegepast tot 06-04 terwijl je mobiele abonnement al is ingegaan op 9-02. Ik zal daarom het verschil in deze periode (2 maanden * € 5,- voor thuis + 2 maanden * € 2,50 voor mobiel = € 15,-) vergoeden voor de factuur van juni. Je krijgt het bedrag voor zowel thuis als mobiel terug op jouw factuur voor thuis. Ik zal je hierover ook snel een email ter bevestiging sturen.

Ik ga het snel voor je corrigeren, ik ga hier voor je achteraan! 😃


Reageer