Skip to main content
Beantwoord

Boete bij terugsturen modem als gevolg van fout bij DHL


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

afgelopen woensdag heb ik het modem teruggestuurd via DHL. Nu lijkt het er op dat er iets is fout gegaan waardoor het pakketje retour is gestuurd (dit is niet héél duidelijk mijn inziens).

Wil dit nu zeggen dat ik de boete moet betalen? Het zou ontzettend jammer zijn indien dit het geval is door een fout bij de tussenpartij..

Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen. Een screenshot is toegevoegd, ter referentie.

 

Mvg Jeroen 

 

Beste antwoord door JeroenD92

Jason van Odido schreef:

Hoi @JeroenD92, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is niets fout gegaan, geen zorgen! De retour-naam houdt in dat het pakketje retour gaat naar T-Mobile en daarom de “retour”-status heeft. Dit komt helemaal in orde. Nog een mooie zondag toegewenst! 😄

 

Oké top! De berichtgeving van DHL is enigszins verwarrend, thanks voor de opheldering. :)

Bekijk origineel

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @JeroenD92, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is niets fout gegaan, geen zorgen! De retour-naam houdt in dat het pakketje retour gaat naar T-Mobile en daarom de “retour”-status heeft. Dit komt helemaal in orde. Nog een mooie zondag toegewenst! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 7 mei 2023
Jason van Odido schreef:

Hoi @JeroenD92, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is niets fout gegaan, geen zorgen! De retour-naam houdt in dat het pakketje retour gaat naar T-Mobile en daarom de “retour”-status heeft. Dit komt helemaal in orde. Nog een mooie zondag toegewenst! 😄

 

Oké top! De berichtgeving van DHL is enigszins verwarrend, thanks voor de opheldering. :)


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen