Skip to main content

Hallo,

afgelopen woensdag heb ik het modem teruggestuurd via DHL. Nu lijkt het er op dat er iets is fout gegaan waardoor het pakketje retour is gestuurd (dit is niet héél duidelijk mijn inziens).

Wil dit nu zeggen dat ik de boete moet betalen? Het zou ontzettend jammer zijn indien dit het geval is door een fout bij de tussenpartij..

Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen. Een screenshot is toegevoegd, ter referentie.

 

Mvg Jeroen 

 

Hoi @JeroenD92, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is niets fout gegaan, geen zorgen! De retour-naam houdt in dat het pakketje retour gaat naar T-Mobile en daarom de “retour”-status heeft. Dit komt helemaal in orde. Nog een mooie zondag toegewenst! 😄


Hoi @JeroenD92, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is niets fout gegaan, geen zorgen! De retour-naam houdt in dat het pakketje retour gaat naar T-Mobile en daarom de “retour”-status heeft. Dit komt helemaal in orde. Nog een mooie zondag toegewenst! 😄

 

Oké top! De berichtgeving van DHL is enigszins verwarrend, thanks voor de opheldering. :)


Reageer