Skip to main content

Ik kan mijn betalingsregeling niet na komen, nu heb ik een blokkade. Er staat bij de mail dat wanneer er niet word betaald mijn abonnement word opgezegd. Nu kan ik in principe het gehele bedrag binnen 14 dagen betalen. 

Word dan mijn abonnement nog geactiveerd of is het dan al naar een incasso bureau?

Hoi @C.Vraag , welkom bij de community. 

Hier vind je een vergelijkbare vraag en het antwoord van een moderator. 

Als je NU al de laatste betaling hebt gemist en je bent volledig geblokkeerd dan wordt de ruimte om alsnog te betalen beperkt. Het incasso traject en afsluitproces gaat dan lopen.  Mijn advies,  maak vandaag nog dat openstaande bedrag over. 

@eric jij kunt niet op mijn bankrekening krijgen en het is geen antwoord op mijn vraag 🙃 Er staat namelijk een wettelijke termijn waarbij heraansluitkosten worden gerekend. Hoe dat zit en wat die termijn is wil ik antwoord op. Jou antwoord heb ik al tig keer voorbij zien komen wijneus.

@eric  Jou antwoord heb ik al tig keer voorbij zien komen wijneus.

Haha, lijkt me wel wat een wijnneus.... maar laten we het wel gezellig houden hier. Ik noem jou toch ook geen sloeber..

Je weet zelf wanneer je de mail van volledige blokkade hebt gehad. Tel daar 15 dagen bij op en je weet wanneer jouw factuur naar het incassobureau gaat. Let op dat alle facturen betaald worden,  niet alleen het deelbedrag van de betalingsregeling. 

Reageer