Skip to main content
  • 2,160 Topics
  • 15,364 Reacties
2159 Topics
Klik&Klaar Internet: Het grote mysterie en de ontwetende klantenservice
Goedemorgen, Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen. Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld. Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken). Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt. Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”. Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido. Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online. Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen. Dankjewel alvast - Colin
wie o wie kan bij Odido ons weer aan internet en tv helpen?
Wie van Odido kan het signaal weer aanzetten? We wilden overstappen naar KPN maar doordat het niet werd geïnstalleerd hebben we de deal geannuleerd. Inmiddels was ons signaal er wel afgehaald dus inmiddels al 1 week geen internet en tv. Mijn eigen provider Odido zou het signaal wel weer even terugzetten. Echter 1 week later en dagelijks met de helpdeskmedewerkers die allemaal geen concreet antwoord kunnen geven op de vraag wanneer de aansluiting weer werkt. Het probleem blijkt nu bij hun partner Volker Wessel te liggen die het glasvezel beheren. De opdracht is op 6 nov al gegeven om het te regelen, echter weer een weekend verder en nog steeds geen actie ondernomen. Vandaag zou er dan eindelijk contact met mij worden opgenomen. Je raadt het al, geen contact. Vandaag 12 nov wederom contact gehad, ik kreeg zowaar het nummer van Volker Wessel. Echter was ik aan het verkeerde adres en werd weer terug gestuurd naar Odido fiber dit keer. Tja, dat wisten alle vorige medewerkers helaas al 2 weken niet. Er is weer een opdracht gemaakt en moet maar afwachten wanneer er iets gaat gebeuren, het is namelijk druk! Ook bij Odido hebben ze de zaakjes niet op orde en wordt alles afgeschoven naar een andere afdeling of doorgeschoven naar een partner, krijg je wederom een mail: WE ZIJN ER MEE BEZIG EN EEN OPLOSSING IS ONDERWEG! Alleen zijn ze, nog steeds, de weg kwijt! Datum van ervaring: 11 november 2024 Bewerk
internet problem since 20 days and now no internet for a week
My internet goes down or have problems every 2 months. This time its worse here are few ticket number I have. Theres more but i didn't record them all. 73378464 from 30 sep 73569618 from 9oct 73586510 from 10 Oct why are you guys not fixing my internet. I'm loosing time calling you with no help. I'm stuck and I can't work. I'm paying you for nothing. Either let me go for free to KPN or ziggo OR compensate in invoice. It's not right you're changing full invoice claiming good connection and leaving customer without connection for more than 6 days almost 20 days me running after your customer care for help. 20 days of chase now. I'm paying extra for mobile data just because of your negligence. my call get disconnected many times when I say "good morning" after their "goedemorgen .....". Thats terrible because I always choose 1 from IVR for english. Calls to customer care every 2 month. it's terrible customer care. no compensation. I feel so stupid when I call and explain same thing every time. Don't Punish me because I choose other internet because yours is very bad and i cant work at all. Odido says it's KPN fault and KPN say it's odido making false blames. I've recorded calls from both blaming each other. I'm now out on holiday and all surveillance of my house is down. If something happens you won't take responsibility. I'm so disappointed and furious with odido. I read it's not just me. Such things have happened to others also before. Just don't understand why you guys don't care.
Wifi Zyxel T56 valt weg.
Ik dacht dat het een goed idee zou zijn om mijn T54 router in te ruilen voor een T56 nu ik over glasvezel beschik. Het had een beter idee geweest als ik eerst de ervaringen en klachten over de T56 had gelezen hierbij de Odido community. Het eerste half uur nadat de T56 was geinstalleerd viel mijn wifi compleet weg. Dus geen wifi symbool met uitroepteken op mijn telefoon. Nee, ik was verbonden met mijn 4G/5G internet. In de lijst met draadloze netwerken zie ik wel mijn ssid, verbonden, maar met de melding: kan de verbinding niet verifiëren. Ik moet de router herstarten om mijn wifi terug te krijgen. Dit gebeurt wel 60x per dag. De T54 gaf nooit problemen. Ik heb via X aan Odido doorgegeven dat niet mijn oude T54 retour gaat, maar de nieuwe T56. Maar dat mag weer niet. Eerst de oude T54 terug, en als we die binnen hebben sturen we u een nieuwe T54 toe. U krijgt een voucher voor onbeperkt data. Wat heb ik eraan als ik Youfone heb? Nee Odido, de nieuwe T56 gaat retour. Odido weet van de problemen met de T56, want er staan tal van berichten met problemen met dat p**pding. Ik snap niet waarom Odido de T56 uit blijft geven. Ik weet al ongeveer wat voor antwoord ik ga krijgen van de moderators: "Hallo Arno, wat vervelend dat je problemen ondervind met de Zyxel T56. Wij willen natuurlijk dat je onbezorgd kan internetten. Zou je misschien eens kunnen proberen om de mediaconverter 10 seconden van de stroom af te halen en de router te resetten met behulp van een paperclip ?" Wat denk je zelf ? Nee Odido, de Zyxel T56 komt zo snel mogelijk jullie kant weer op. Ik ga niet 60+ keer de router aan/uit zetten.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen