Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hallo, wij overwegen, naast 2 x Mobiel Sim Only, ook T-Mobile Thuis aan te schaffen excl. vast bellen. Welke apparatuur leveren jullie hierbij? Geschikt voor 2.4 en 5 Ghz.?? Is er een mogelijkheid om online een backup te maken en zo ja, wat zijn de kosten hiervoor. Is het mogelijke (België) EEN en Canvas op te nemen of via TV gemist o.i.d. terug te kijken? Hoop ASAP van u te horen. M.vr.gr. Henk B.
Tijdens het installeren gaat míjn wan lampje niet branden, ook niet na het indrukken van de reset knop
Hallo, ik heb vorige week t mobile thuis aangevraagd. Nu wil ik het proces iets versnellen (ik weet dat het geen garantie is dat het daadwerkelijk sneller zal zijn, maar wie niet waagt wie niet wint) maar ik kan nergens vinden waar ik afstand kan doen van mijn bedenktijd. groetjes Rowen
Momenteel zijn wij klant bij xs4all, alleen willen we overstappen naar (waarschijnlijk) tmobile thuis. Het liefste sluit ik alles zelf aan, alleen waar ik mee zit is het glasvezel kastje (modem) van xs4all/kpn. Hier komt momenteel de glasvezel kabel binnen, waarna die vervolgens eruit komt als utp, en daarna de router ingaat. Mijn vraag is, doet deze hetzelfde als een media converter? Want dan zou het een kwestie zijn van de router aansluiten en instellen (wil ik graag mijn eigen router voor gebruiken), en anders moet er nog een monteur komen, om eigenlijk alleen de glasvezelkabels in de sfp te prikken.
om modem op een centralere plek op te hangen thuis
Goedemiddag, Ik heb zojuist een T-mobile Thuis alles-in-1 abonnement afgesloten. Tijdens het invullen van mijn gegevens werd mijn adres gevraagd: ik heb toen het adres ingevuld waar ik over 2 weken ga wonen. Echter, woon ik hier op dit moment nog niet. De aangevraagde leverdatum had ik dan ook op 15 mei gezet, omdat ik dan wel op het nieuwe adres woon. Nu lees ik in de mail dat ik een week voor de aansluitdatum het installatiepakket met de post ontvang (op het nieuwe adres). Dit wordt lastig voor mij. Mijn vraag aan u is dan ook of het installatiepakket op een ander adres bezorgd zou kunnen worden. Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Manouk Tjassens
Ik heb een installatiepakket aangevraagd maar het past niet op m'n internet aansluiting, hoe los ik dit op?
Hoi, Bij de aanvraag van DSL op mijn thuisadres had ik als startdatum 17 mei 2019 aangegeven (de dag dat mijn huidige contract bij NLEx afloopt). Echter ontvang ik vandaag al (op zich niet verkeerd) het installatiepakket en stond in de email dat de aansluitdatum 25-04-2019 is. Nu las ik in een ander topic dat het contract (en de facturatie) pas ingaat op het moment van aansluiten van de modem, maar dat dit binnen twee weken moet gebeuren. Ik zou graag de aangevraagde aansluitdatum van 17 mei 2019 willen, kunnen jullie dit aanpassen in de administratie? Mvg, Peter.
Hallo, mijn naam is Hans Ulrich Clemens, mijn klantnummer is CGGG88917 Besteldatum 18.12.2018. Vandaag heeft Reggefiber de glasvezelverbinding in ons appartement in [adres verwijderd door moderator], aangesloten. Wanneer wordt de modem geleverd en geïnstalleerd? Aangezien we overdag niet thuis zijn, kan de modem dan ook bij een postkantoor worden afgeleverd? Sorry, mijn Nederlands is niet zo goed.... Met vriendelijke groeten Hans Ulrich Clemens Hallo mein Name ist Hans Ulrich Clemens, meine Kundennummer ist CGG88917 Auftragsdatum 18.12.2018. Heute hat Reggefiber den Glasfaseranschluss in unserem Appartment in [verwijderd door moderator] angeschlossen. Wann wird nun das Modem geliefert und installiert? Da wir tagsüber nicht zu hause sind, kann das Modem auch an eine Poststelle geliefert werden? Entschuldigung mein Niederländisch ist nicht sehr gut...
witam w zeszłym tygodniu kupiłem internet w domu i wciąż nie mam paczki
Goedemorgen, Ik heb een aanvraag gedaan voor 750/750 glasvezel internet. Inmiddels helaas nog geen werkende aansluiting omdat in mijn appartement en die van de onderbuurman nooit een glasvezelverbinding daadwerkelijk het pand is binnengebracht. (volgens reggefiber wel) 10 Januari > aanvraag gedaan met als verzoek datum 25-01-2019 15 Januari > Guidion afspraak gemaakt voor 25-01-2019 19 Januari > installatiepakket ontvangen 25 Januari > Guidion monteur heeft aansluiting niet gevonden 1 Februari > Reggefiber monteur is geweest, ook hij kan geen aansluiting vinden, ook niet in de kruipruimte bij de onderbuurman op de beganegrond. 8 Februari > Reggefiber heeft nu buiten gezocht naar glasvezel kabels. Er is op twee plekken gegraven, geen glasvezel aansluiting gevonden. Ter info: Huizen naast ons en in de directe omgeving hebben wel glasvezel, geverifieerd door Reggefiber monteur ter plaatse. Kortom er is nog geen glasvezel, en er is iets niet pluis in de glasvezeladministratie
Hi, ik zou vandaag (9april) aangesloten zijn op het internet met tmobile thuis maar het WAN lampje gaat maar niet branden. Ik heb meerdere malen de stekkers eruit gehaald en de modem aan en uit gezet maar niets helpt. Kan iemand mij helpen? Alle filmpjes en installatie tips heb ik al doorgenomen, dankuuuu
Mijn provider solcon staat niet in de lijst. Kan ik dan wel gebruik maken van de overstapservice?
Beste, Ik heb vorige maand een overstap aanvraag gedaan naar t-mobile. Deze zou plaatsvinden op 1 mei echter nu kan ik pas een monteur plannen op 6 mei. Zitten we nu al die tijd zonder tv en internet?
Hoi, ik heb een tijd terug mn KPN internet + TV opgezegd om alles (mobiel, internet/TV) naar T-Mobile over te stappen. Kreeg mail dat het geregeld was en ook dat het pakket onderweg was en zelfs bezorgd. Maar ik heb nooit een pakket, of niet thuis papiertje in de bus gehad. Bij status staat dat het bij mijn post.nl pick up point is bezorgd. Dus ik weet ook niet hoe het zit, alleen dat ik nu geen internet en TV meer heb in huis. Kunnen jullie zien of, en zo ja wat, er mis is gegaan? Thanks, Jose.
ik was te laat met overstap te laten regelen door jullie dus heb nu zelf de overstap geregel sluiten jullie dan ook op dezelfde dag aan als dat mijn abonnement met huidige leverancier stopt?
Goedemiddag, een paar weken geleden hebben wij een glasvezel abbonement afgesloten. Nu zijn wij gebeld door ReggeFiber dat er aankomende woensdag iemand langskomt om de glasvezel lijn in huis aan te leggen. Hoe lang duurt het dan nog voordat T-Mobile een monteur langs stuurt om het modem aan te sluiten. Want op dit moment hebben we helaas omdat we net verhuist zijn helemaal geen vaste internetverbinding. Met vriendelijke groet, Johan Roelfs
Beste ik vraag me af waarom ik een glasvezel abonnement niet zonder monteur kan afsluiten. dit is toch gewoon een kwestie van plug en play? of zie ik hier iets over het hoofd? m.v.g. concierge
Ik heb de datum binnen van 6 mei 2019 als opzegdatum. Via de overstapservice was het helaas niet helemaal goed gegaan. Zorgen jullie er nu voor dat het tv internet abonnement hierop aansluit?
Via de chat besproken om over te stappen naar T-mobile, en er is mij verteld dat de monteur de 15e lang kon komen omdat ik dan in Nederland ben. Nu krijg ik een email om de afspraak te bevestigen en de eerstvolgende afspraak mogelijkheid is de 23e. Op deze datum ben ik niet meer in Nederland Ik zou graag dat de monteur de 15e langskomt zoals beloofd via de chat. Ben ook duidelijk geweest via de chat dat ik veel op weg ben voor mijn werk.
Beste, Ik heb interesse om T-Mobile Thuis af te sluiten met glasvezel. Echter is in de woning het glasvezelpunt tijdens een verbouwing op knullige wijze verwijderd (kabel doorgeknipt) omdat er gipsplaten tegen de muur moesten. De kabel ligt nu nog buiten de woning maar dus zonder aansluiting binnen. Als ik over zou stappen naar alles in 1 met glasvezel zou het punt dan weer kosteloos hersteld worden door T-Mobile? Als ik hier zelf voor op draai gaat de hele kostenbesparing namelijk de prullenbak in en heeft overstappen geen zin meer.
Hoi allemaal. Afgelopen zaterdag heeft guidion mijn modem installatie voor Tmobile thuis gedaan. (Dit na een telefoontje voor het verlengen van mijn mobiele abonnement. ) helaas heb ik een aantal dingen waar ik tegen aanloop: 1. Mijn TV pincode ontvang ik niet omdat ik geen T mobile thuis account heb, Althans die heb ik wel maar geen wachtwoord. Ik krijg al mijn info op mijn email adres. Maar géén uur lang geldige link om een wachtwoord te maken. De tv monteur heeft ook in mijn mail gekeken en moest bellen om mijn TV aan te krijgen. Maar ik heb zelf de code niet. 2. Ik heb een mail met stappen voor het opzeggen van mijn huidige internet leverancier terwijl mij aan de telefoon is verteld dat ik niks hoef te doen omdat de tmobile overstapservice alles regelt. (Niet dus?) Niet alleen loopt mijn oude abonnement nog. Ik betaal al een jaren 50euro per maand alleen internet (500MBit) bij vodafone wat allang blijkbaar tmobile is. (Thanks?) Dus ik moet overstappen van tmobile naar tmob
Beste, ik had een abonnement van tmobile thuis, ik zou kunnen gebruiken vanaf 8-3-2019 en vanaf belde ik bijna iedere dag met de klantenservice ik kreeg van alles te horen behalve een duidelijk oplossing van het probleem tot 29-03-2019. In die tussen tijd krijg ik verschillende mensen van de klantenservice aan de lijn. Sommige weten helemaal niet waar het overgaat sommige blijft het zelfde herhalen. Het is nu drie weken gaande geen tv geen internet thuis. In de tweede week gaf aan een medewerker dat als het zo door gaan dan ben ik genoodzaakt de abonnement te ontbinden het kost me teveel stress. Hij zegt dat kan hij ook begrijpen. Hij gaat voor me regel dat ik die afgelopen tijd geen abonnement kosten hoeft te betalen, pas wanneer het service daadwerkelijk op mijn adres gaan werken. En als het de komende week niet in orde komt. Dan zullen het voor me regel dat ik zonder afkoopsom het abonnement kan ontbinden. Het was gisteren precies drie weken en niemand kan me zeggen van wanneer word
Goedenavond, Ik heb vandaag mijn installatie pakket gekregen om mijn nieuwe adres. Mijn aansluiting datum is 02-04-2019 Vandaag kreeg ik een mail, dat mijn aansluit datum vervroegd is naar 26-03-2019, vandaag dus. We zijn helaas nog niet woonbaar op onze nieuwe adres, het duurt wat langer dan verwacht, waarschijnlijk half april. ( hopen we) Kan ik gewoon de pakket dicht laten en wachten tot ik het kan aansluiten rond half april? Groet kees
goedemiddag, ik zou graag internet en tv bij jullie afsluiten voor in mijn nieuwbouwwoning. Er ligt al een glasvezelverbinding van Reggaefiber. Volgens de site van Reggaefiber zou ik bij jullie een abonnement moeten kunnen afsluiten, dit lukt echter nog niet, als ik het goed begrepen heb komt dit omdat de aansluiting in de wijkcentrale nog niet rond is. Kan ik ergens vinden wanneer dit gepland staat? Ik woon nu in een huis zonder internet en tv, en dat is niet echt praktisch... Als ik in ieder geval zou weten wanneer de planning is hiervoor kan ik kijken of ik in de tussentijd een andere oplossing kan gebruiken. Gr. Suzanne
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.