Beantwoord
Onduidelijke en opschuivende beschikbaarheidsdatum
bij het bestellen staat op de eerste pagina dat t-mobile thuis beschikbaar is.
Maar nadat ik alle keuzes heb gemaakt en op de pagina kom voor persoonlijk gegevens (dus de aanvraag pagina) dan staat er dat de beschikbaarheid rond 9 oktober zal zijn.
Maar dit is al drie maanden zo en telkens schuift die datum dus op.
van 9 juli naar 9 augustus naar 4 september en nu dus naar 9 oktober.
Ik heb al jaren lang 2 mobile abonnementen maar heb het idee dat ze mij voor thuis geen vaste klant willen maken. en dat voor een klant die € 118,00 per maand zou gaan betalen
Het is maar goed dat ik opgelet heb voor hetzelfde geld had ik mijn oude provider al opgezegd.
Wanneer kan ik nou eindelijk wel overstappen???????
Maar nadat ik alle keuzes heb gemaakt en op de pagina kom voor persoonlijk gegevens (dus de aanvraag pagina) dan staat er dat de beschikbaarheid rond 9 oktober zal zijn.
Maar dit is al drie maanden zo en telkens schuift die datum dus op.
van 9 juli naar 9 augustus naar 4 september en nu dus naar 9 oktober.
Ik heb al jaren lang 2 mobile abonnementen maar heb het idee dat ze mij voor thuis geen vaste klant willen maken. en dat voor een klant die € 118,00 per maand zou gaan betalen
Het is maar goed dat ik opgelet heb voor hetzelfde geld had ik mijn oude provider al opgezegd.
Wanneer kan ik nou eindelijk wel overstappen???????
Beste antwoord door Pieter_B
De eigenlijke vraag is volgens mij ... wil je klant worden of niet ... toch?
Een internetaansluiting is wel even iets gecompliceerder dan het kopen van een brood bij de bakker.
Denk dat je bij een aansluiting op het KPN netwerk ook niet de volgende dag bent aangesloten ... ook al betaal je €1000,- per maand voor andere producten van KPN.
Zoals Hidden.nld ook al aangeeft, moet er door diverse derde partijen dingen worden gedaan, dus dat is niet in de hand van T-Mobile. Zaken die Regefiber moet uitvoeren en de uiteindelijke monteur (Guidion) bij je thuis die het glasvezelmodem gaat ophangen.
Tussen mijn aanvraag en uiteindelijke oplevering zat 6 weken, maar bij moest de glasvezel nog vanuit de berging naar mijn etage getrokken worden.
Denk dat T-Mobile gewoon een slag om de arm wil houden en hiermee de klant geen verkeerde verwachtingen wil geven.
Bij mij was het wel zo, toen de glasvezel getrokken was door Regefiber, heb ik direct een afspraak gemaakt met Guidion. Deze kon ik toen wel 2 weken eerder de installatie op laten leveren.
Nogmaals, de aangegeven tijdsduur komt vooral omdat men afhankelijk is van andere partijen voor de uitvoer.
Bekijk origineelEen internetaansluiting is wel even iets gecompliceerder dan het kopen van een brood bij de bakker.
Denk dat je bij een aansluiting op het KPN netwerk ook niet de volgende dag bent aangesloten ... ook al betaal je €1000,- per maand voor andere producten van KPN.
Zoals Hidden.nld ook al aangeeft, moet er door diverse derde partijen dingen worden gedaan, dus dat is niet in de hand van T-Mobile. Zaken die Regefiber moet uitvoeren en de uiteindelijke monteur (Guidion) bij je thuis die het glasvezelmodem gaat ophangen.
Tussen mijn aanvraag en uiteindelijke oplevering zat 6 weken, maar bij moest de glasvezel nog vanuit de berging naar mijn etage getrokken worden.
Denk dat T-Mobile gewoon een slag om de arm wil houden en hiermee de klant geen verkeerde verwachtingen wil geven.
Bij mij was het wel zo, toen de glasvezel getrokken was door Regefiber, heb ik direct een afspraak gemaakt met Guidion. Deze kon ik toen wel 2 weken eerder de installatie op laten leveren.
Nogmaals, de aangegeven tijdsduur komt vooral omdat men afhankelijk is van andere partijen voor de uitvoer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.