Beantwoord
Onduidelijkheid rondom aansluitpunt
Geacht T-Mobile,
Per vandaag zou ik overstappen van Ziggo naar jullie alles in 1pakket. Jullie service was bij ons bekend aangezien wij beide ook telefonisch bij jullie aangesloten zijn, en ondanks dat jullie een paar keer teveel kosten in rekening brachten, hebben jullie dat keer op keer keurig afgehandeld. Tot op heden verliep alles met jullie alles in 1 pakket ook prima, keurige mails en het pakket werd op tijd verzorgd.
Echter vandaag wilde ik vandaag het pakket instaleren en zag tot mijn verbazing dat tmobile alleen het alles in 1 pakket verzorgd vanaf de telefoonaansluiting en niet vanaf de coax aansluiting zoals ZIGGO dat WEL doet. In mijn huis zit mijn telefoonaansluiting midden op de kale muur dus u kunt zich voorstellen dat ik daar niet blij mee ben. Toen ik direct de servicelijn belde kreeg ik ene René aan de lijn die mij vervolgens bijzonder pedant en zonder enige vorm van meedenkendheid meededeelde dat de bedenktijd bij tmobile ingaat op het moment van bestellen en niet op het moment van hey activeren van het abonnement! De manier waarop ik door hem behandeld werd staat mij zeer tegen. Indien dit niet op een fatsoenlijke manier door uw organisatie opgepakt wordt zeg ik met veel plezier alle contracten op. Deze manier van communiceren vind ik geen stijl. Ik hoop met uw organisatie alsnog tot een oplossing te komen
Per vandaag zou ik overstappen van Ziggo naar jullie alles in 1pakket. Jullie service was bij ons bekend aangezien wij beide ook telefonisch bij jullie aangesloten zijn, en ondanks dat jullie een paar keer teveel kosten in rekening brachten, hebben jullie dat keer op keer keurig afgehandeld. Tot op heden verliep alles met jullie alles in 1 pakket ook prima, keurige mails en het pakket werd op tijd verzorgd.
Echter vandaag wilde ik vandaag het pakket instaleren en zag tot mijn verbazing dat tmobile alleen het alles in 1 pakket verzorgd vanaf de telefoonaansluiting en niet vanaf de coax aansluiting zoals ZIGGO dat WEL doet. In mijn huis zit mijn telefoonaansluiting midden op de kale muur dus u kunt zich voorstellen dat ik daar niet blij mee ben. Toen ik direct de servicelijn belde kreeg ik ene René aan de lijn die mij vervolgens bijzonder pedant en zonder enige vorm van meedenkendheid meededeelde dat de bedenktijd bij tmobile ingaat op het moment van bestellen en niet op het moment van hey activeren van het abonnement! De manier waarop ik door hem behandeld werd staat mij zeer tegen. Indien dit niet op een fatsoenlijke manier door uw organisatie opgepakt wordt zeg ik met veel plezier alle contracten op. Deze manier van communiceren vind ik geen stijl. Ik hoop met uw organisatie alsnog tot een oplossing te komen
Beste antwoord door Sander
Hoi EHSMJ,
Allereerst welkom op het forum. Jammer dat het onder deze omstandigheden is. Ik zie dat Hidden.nld al het één en ander heeft uitgelegd. Ik zou het bijzonder spijtig vinden als je nu voor dubbele kosten komt te zitten, dus ik denk dan ook graag mee. Het aansluitpunt voor DSL kunnen we niet aanpassen, maar je kunt wel zelf het modem plaatsen binnen één à anderhalve meter van dit punt. De kabels naar de TV kunnen weer weggelegd worden op de plint. Zo kan je het toch netjes krijgen. Je kunt er ook voor kiezen de kabels onder de vloer weg te werken, maar dat is meerwerk en daar kan T-Mobile niet in voorzien. Hoe dan ook, het is vooral even wennen aan een nieuw abonnement en aansluitpunt, maar overal zijn ook oplossingen te bedenken. En daar help ik graag aan mee! 🙂
Bekijk origineelAllereerst welkom op het forum. Jammer dat het onder deze omstandigheden is. Ik zie dat Hidden.nld al het één en ander heeft uitgelegd. Ik zou het bijzonder spijtig vinden als je nu voor dubbele kosten komt te zitten, dus ik denk dan ook graag mee. Het aansluitpunt voor DSL kunnen we niet aanpassen, maar je kunt wel zelf het modem plaatsen binnen één à anderhalve meter van dit punt. De kabels naar de TV kunnen weer weggelegd worden op de plint. Zo kan je het toch netjes krijgen. Je kunt er ook voor kiezen de kabels onder de vloer weg te werken, maar dat is meerwerk en daar kan T-Mobile niet in voorzien. Hoe dan ook, het is vooral even wennen aan een nieuw abonnement en aansluitpunt, maar overal zijn ook oplossingen te bedenken. En daar help ik graag aan mee! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.