Skip to main content

Hulp gevraagd bij installatie Thuis

  • 3 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

t mobile geïnstalleerd, maar lampje wan brandt niet. WiFi wel
This topic has been closed for comments

2 reacties

  • Doet lekker mee
  • 17 reacties
  • 3 augustus 2017
Beste tanmar,

Dan lijkt het erop dat de internetkabel vanaf buitenaf niet goed is aangesloten. U heeft waarschijnlijk ook geen internet als u met WiFi verbindt. Ik raadt u aan de WAN kabel opnieuw aan te sluiten

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 8 augustus 2017
Hoi tanmar,

Ik heb het idee dat de lijn van buiten nog niet geactiveerd is. Als ACT/power wel brandt, dan is de installatie in ieder geval goed gegaan. Staat er een datum op de brief die bij je installatiepakket zat? Is die in de toekomst, dan is het nog even afwachten. Is die datum al geweest? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer, dan moet ik wat zaken controleren.

Trouwens, check ook deze installatievideo. Altijd handig bij de installatie! 😃

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen