Dan lijkt het erop dat de internetkabel vanaf buitenaf niet goed is aangesloten. U heeft waarschijnlijk ook geen internet als u met WiFi verbindt. Ik raadt u aan de WAN kabel opnieuw aan te sluiten
Ik heb het idee dat de lijn van buiten nog niet geactiveerd is. Als ACT/power wel brandt, dan is de installatie in ieder geval goed gegaan. Staat er een datum op de brief die bij je installatiepakket zat? Is die in de toekomst, dan is het nog even afwachten. Is die datum al geweest? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer, dan moet ik wat zaken controleren.
Trouwens, check ook deze installatievideo. Altijd handig bij de installatie! 😃
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.