Beantwoord
T-mobile thuis installatiepakket mogelijk incompleet bij levering
Ik heb vandaag de zending beschadigd en volgens sticker van Post.NL mogelijk incompleet ontvangen. Open maken of terugsturen?
Beste antwoord door Sander
Hey birdy63,
Dat is geen fijn begin. 😞 Ik ben het wel met de reacties hier eens, het kan ook alleen aan de doos liggen. Maak voor de zekerheid wat foto's. Er zit een lijstje bij met de producten die erin behoren te zitten. Zo kun je zien of er iets mist. Eventueel kan ik die ook voor je achterhalen. Mocht er nou toch iets missen of (help!) kapot zijn, dan gaan we dit uiteraard rechttrekken. Ik ben behoorlijk positief ingesteld en het zou zonde zijn als alles goed blijkt te zijn en er ontstaat vertraging doordat het retour is gestuurd. Houd je ons hier op de hoogte?
Bekijk origineelDat is geen fijn begin. 😞 Ik ben het wel met de reacties hier eens, het kan ook alleen aan de doos liggen. Maak voor de zekerheid wat foto's. Er zit een lijstje bij met de producten die erin behoren te zitten. Zo kun je zien of er iets mist. Eventueel kan ik die ook voor je achterhalen. Mocht er nou toch iets missen of (help!) kapot zijn, dan gaan we dit uiteraard rechttrekken. Ik ben behoorlijk positief ingesteld en het zou zonde zijn als alles goed blijkt te zijn en er ontstaat vertraging doordat het retour is gestuurd. Houd je ons hier op de hoogte?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.