Hallo, heb van t-mobile bericht gehad dat mijn contract bij mijn huidige provider KPN op 4 september wordt beeindigd. Nu kreeg ik een mail voor een installatie afspraak te maken, en de eerst volgende mogelijkheid is 8 september.
Betekend dit dat ik dan 4 dagen zonder TV-internet- en 7 dagen zonder vaste telefoon kom te zitten.
Bladzijde 1 / 1
Het probleem is inmiddels opgelost door de helpdesk medewerker.
Hoi nokkie1,
Fijn dat het inmiddels al duidelijk is! Ik zal het hier alsnog even melden. Als je gebruik maakt van onze overstapservice zullen we het einde van je huidige provider en de start van ons abonnement op elkaar afstemmen. Als de installatieafspraak met onze monteur om wat voor reden dan ook iets later is dan onze 'verwachte opleverdatum' dan passen wij de einddatum bij je huidige provider gewoon aan. Geen probleem! Op die manier zul je nooit zonder diensten komen te zitten. Voor meer informatie over onze overstapservice heb we het overstapstopic. 🙂
Fijn dat het inmiddels al duidelijk is! Ik zal het hier alsnog even melden. Als je gebruik maakt van onze overstapservice zullen we het einde van je huidige provider en de start van ons abonnement op elkaar afstemmen. Als de installatieafspraak met onze monteur om wat voor reden dan ook iets later is dan onze 'verwachte opleverdatum' dan passen wij de einddatum bij je huidige provider gewoon aan. Geen probleem! Op die manier zul je nooit zonder diensten komen te zitten. Voor meer informatie over onze overstapservice heb we het overstapstopic. 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.