t mobile geïnstalleerd, maar lampje wan brandt niet. WiFi wel
Bladzijde 1 / 1
Beste tanmar,
Dan lijkt het erop dat de internetkabel vanaf buitenaf niet goed is aangesloten. U heeft waarschijnlijk ook geen internet als u met WiFi verbindt. Ik raadt u aan de WAN kabel opnieuw aan te sluiten
Dan lijkt het erop dat de internetkabel vanaf buitenaf niet goed is aangesloten. U heeft waarschijnlijk ook geen internet als u met WiFi verbindt. Ik raadt u aan de WAN kabel opnieuw aan te sluiten
Hoi tanmar,
Ik heb het idee dat de lijn van buiten nog niet geactiveerd is. Als ACT/power wel brandt, dan is de installatie in ieder geval goed gegaan. Staat er een datum op de brief die bij je installatiepakket zat? Is die in de toekomst, dan is het nog even afwachten. Is die datum al geweest? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer, dan moet ik wat zaken controleren.
Trouwens, check ook deze installatievideo. Altijd handig bij de installatie! 😃
Ik heb het idee dat de lijn van buiten nog niet geactiveerd is. Als ACT/power wel brandt, dan is de installatie in ieder geval goed gegaan. Staat er een datum op de brief die bij je installatiepakket zat? Is die in de toekomst, dan is het nog even afwachten. Is die datum al geweest? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer, dan moet ik wat zaken controleren.
Trouwens, check ook deze installatievideo. Altijd handig bij de installatie! 😃
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.