Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Bij ons is de glasvezel aangelegd en nu is gebleken dat ze op minstens twee plekken door het riool heen zijn gegaan. Dit heeft geleid tot een verstopping die verholpen moest worden (en toen dus bleek veroorzaakt door de glasvezel kabels) maar nu zal dus ook het riool moeten worden hersteld. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice en zou worden teruggebeld, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Wat is nu de beste weg om T-Mobile te bereiken en geholpen te worden in deze?Dank!
Hoi, wij hebben tmobile thuis glasvezel besteld maar nu hebben wij pas op 4 januari een afspraak gekregen dat de monteur langs komt en we gaan 21 december verhuizen. Dus dan zitten we een aantal weken zonder internet. Is het niet mogelijk om de afspraak te vervroegen?
Ik heb problemen met het aansluiten van het modem. We hebben glasvezel van Efiber. Ik heb alle stappen gevolgd van de installatie handleiding. Hierbij ben ik er vanuit gegaan dat we een ministekker hebben. Het aan/uit-knopje brandt groen, 2.4GHz en 5GHz branden ook groen. De wereldbol brandt niet en waarschijnlijk daardoor geen internet/wifi. De DSL kabel gaat niet lekker in het E-fiber kastje. dit lijkt niet te kloppen. Hebben we wel het juiste kabeltje aangezien het DSL betreft en we glasvezel abbo hebben?
Begin juni een overstap aangevraagd van KPN naar T-Mobile. So far so good. Ik heb bevestiging gehad van de bestelling ( inclusief overstapservice ), daarna verschillende bevestigingen per mail gehad. Zowel van T-Mobile als KPN. 16 Juli is de verbinding opgeleverd bij T-Mobile, en verwacht ik dat het abo bij KPN is opgezegd. Echter wat blijkt, blijkbaar is de opzegging pas doorgevoerd na oplevering van T-Mobile! Na verschillen chats en telefonisch contact van KPN en T-Mobile, verwijst T-Mobile naar KPN, en KPN zegt we hebben niks ontvangen. KPN Zegt, leg de case neer bij T-Mobile want hun leveren de overstapservice. Maar T-Mobile komt alleen tegemoet door 1 maand abo kosten te betalen van T-mobile. Welke veel lager ligt dan die van KPN ( 70e ). Ik ben dus de pineut omdat ik tussen het wal en het schip val tussen KPN en T-Mobile. Crediteer gewoon de 70 euro en ik ben tevreden! Ik kan niet controleren wie fout zit, maar T-Mobile weigert ook hiernaar te kijken
Ik zou vanaf dinsdag een werkende internet moeten hebben maar tot op heden nog niks nu blijkt dat er geen signaal op de glasvezel lijn zit Nu was mij wel belooft zodra ik alles binnen had dat ik alles kon laten aansluiten (glasvezel) maar nu blijkt dat ik geen signaal door krijg donderdag 23 april komt gidion alles aansluiten maar dat Is al gedaan maar Is er donderdag wel mijn lijn klaar of moet dat doorgeven worden aan kpn zodat gidion alles kan na kijken ik heb geen zin om dan nog langer te wachten
Hi, Sorry for not speaking Dutch yet. Today is my installation date for my "Installing T-Mobile at Home" but unfortunately, following the easy installation guide the Globe light still doesn't lit up at all (not even flashing). I use an ISRA point 2 in my "meter box" that I connect to the modem via the DSL cable furnished in the installation box. I live in Amsterdam at 76 H and it happens that my water supplier mistake my address with 76 (and thinks the H stands for Huis). Could it be possible that T-Mobile has enabled Internet connexion at the wrong address? It would be very nice if you could help me quickly. Thank you!
Afgelopen week heb ik mijn T-Mobile Thuis DSL zelf installatie pakket ontvangen. Zou een simpele installatie moeten zijn, stroom stekker, en wandcontact doos telefoon stekker (DSL kabel) maar helaas geen brandend wereldbol lichtje. Vandaag is de monteur langs geweest van T-Mobile/(guidion), deze heeft alleen een foto gemaakt van de modem/lichtjes en is daarna vertrokken naar een kast buiten om de kijken als het daar aangesloten stond. Dit bleek gewoon goed te zijn dus de volgende stap was een KPN monteur inschakelen. Hiervoor zou ik een mailtje krijgen om de afspraak te maken met KPN. Dat mailtje heb ik dus niet gehad nog, weet niet als dit ook per direct zou komen of later naar een paar dagen pas aangezien het weekend is. Maar dit is me ontschoten. Aangezien ik momenteel veel thuiswerk wil ik dus zsm deze afspraak maken met KPN voor vervolg stappen zodat mn tmobile thuis internet eindelijk werkt.. Klant nummer is te vinden op mijn profiel.
We hebben nu een glasvezelabonnement bij KPN.De Glasvezel aansluiting (oranje kabel) zit aangesloten op een wit kastje van KPN met daaroverheen geschoven een zwarte kap (ONT) met daarin de glas naar UTP converter. Eigen fritzbox eraan. Werk als een tierelier.Tot zo ver geen probleem. Nu we overstappen op Odido heb ik de volgende vragen:Ik vraag me af of ik wel de juiste spullen van Odido heb ontvangen want daarbij zit naast een nieuw modem ook een NOKIA glas naar UTP converter voor DELTA fiber??We hebben slechts EEN glasvezelkabel (de oranje kabel van KPN) in de meterkast en dus geen andere (groene glasvezelkabel) van Delta.Kan het modem van Odido straks wel aangesloten worden op het zwarte ONT kastje van KPN? of gaat hier iets mis met de overstap van KPN glasvezel naar Odido glasvezel?
Hallo,Wij zijn zojuist aangesloten op het glasvezelnetwerk van KPN. Dit hebben wij gedaan op advies van een T-Mobile medewerker van de T-Mobile Shop. Wij hebben namelijk meerdere Unlimited-abonnementen wat dan een aardige klantvoordeel op kan leveren bij een eventuele overstap. Nu is het zo dat de postcode check nog steeds aangeeft dat enkel DSL leverbaar is. Na gebeld te hebben met de klantenservice vertelt die meneer aan de telefoon me ineens dat glasvezel niet leverbaar is op mijn adres? Wat is nu het juiste antwoord op mijn vraag? En geen tegenstrijdigheid meer a.u.b. want dat ben ik nu inmiddels wel erg beu van T-Mobile. Hartelijk dank
Hallo, ik had een vraagje over mijn glazvezel aansluiting.Deze is door odf nu aan gesloten in de meter kast twee weken geleden. Daarna abonnement aan gevraagd 30-8 't mobile.Vandaag zie ik de mail van Odido dat de aansluiting klaar is. Nu was mijn vraag over het modem. Is het ook mogelijk rechtreeks deze aan te sluiten met een fritzbox 5590 (xgs) gpon.Op de open dutch Fiber! Of moet ik wachten voor het zyxel pakket en monteur.
Ik zou sinds afgelopen vrijdag internet via t-mobile moeten krijgen (komend van een glasvezel verbinding via Youfone (KPN)).De Guidion monteur heeft alles aangesloten (incl een nieuw Huawei PON kastje voor nog sneller internet). Echter knipperde het PON lampje, volgens de monteur van Guideon ligt het probleem aan de KPN kant.Nu is vanochtend hier een hele vriendelijke monteur geweest namens KPN en volgens hen ligt het aan T-Mobile, dit is uiteindelijk ook bevestigt door de werknemer van de t-mobile backoffice waar de monteur mee belde. T-Mobile moet nu contact met mij gaan opnemen (volgens de backoffice medewerker) en er zal zo snel mogelijk (lees: binnen enkele dagen) een monteur langs komen. Dus sowieso fingers crossed dat ik snel word gebeld.Ik werk deels vanuit huis en ik heb internet nodig en moet ook video bellen (die ik nu niet kan doen ivm hoge dataverbruik). Ik heb nog een aantal gb over van mijn mobiele bundel maar ja, dat is natuurlijk niet echt de bedoeling dat ik die er he
Ik heb T-Mobile Thuis alles-in-1 glasvezel aangevraagd. Een aantal dagen daarvoor heb ik met een medewerker in een T-Mobile shop gesproken en geinformeerd naar de mogelijkheid voor 5 GHz wifi. Dat kan middels de Fritz!WLAN 1750e repeater die T-Mobile in bruikleen beschikbaar stelt voor abonnees die wifi problemen ervaren. Kan ik de wifi repeater al op voorhand (samen met de overige apparatuur) geleverd krijgen, zodat alles op de dag van oplevering operationeel is? Rene
Hallo, Ik heb een vraag omtrent de aansluiting van de T-Mobile Thuis dienst op het adres van mijn vriendin. Mijn vriendin is sinds 1 december naar een andere woning verhuist. Toen ik een tijd geleden een abonnement wilde afsluiten gaf geen enkele provider aan dat dit mogelijk was op Ziggo na. Volgens alle providers (en FPI Forstack) was het huisnummer niet bekend zonder toevoeging. Het gewenste adres toonde de melding “Geen correct KANVAS adres” en inmiddels is dit niet veranderd. Dat COAX aanwezig was wist ik omdat de voorgaande bewoonster diensten deed afnemen van Ziggo. Voor de DSL verbinding zou dus geen werkende verbinding aanwezig zijn in de woning. Een screenshot van FPI Fourstack (ná de aansluiting van afgelopen maandag)Na wat chatten, bellen en mailen naar Budget alles-in-1, Caiway, Delta, KPN, Online.nl, T-Mobile, Tele2, XS4ALL en YouFone hapte KPN toe dat hun de aansluiting gratis in orde konden komen maken, de andere providers raadde ons aan een aansluiting aan te vragen vi
21 december heb ik een glasvezel pakket besteld. Ik kon pas voor 25 januari een afspraak maken. Jammer, aangezien ik 1 januari al ging verhuizen, maar ik had er al wel rekening mee gehouden dat het even zou duren. Nu woon ik in een appartementencomplex waar wel glasvezel aanwezig is volgens de checker, maar in mijn appartement zelf niet (er is geen glasvezel kastje, alleen kabel). Ik belde de T-Mobile klantenservice met de vraag hoe dit opgelost zou worden. De mevrouw aan de telefoon hielp me vriendelijk, mijn installatiepakket zou eerder worden opgestuurd (die is ook al binnen) en Reggefiber zou volgens haar vóór de monteur van Guidion komen om te regelen dat er glasvezel beschikbaar is. Ik kon dit alleen nergens terugvinden, dus nu heb ik vandaag nog een keer gebeld en deze keer werd me verteld dat de monteur 25 januari eerst dan langs moet komen om te bevestigen dat er geen glasvezel beschikbaar is en dat dan pas een afspraak wordt gemaakt met Reggefiber en daarna opnieuw Guidion la
Zojuist heb ik een aanvraag gedaan voor T-Mobile Thuis. Ook heb ik my t-mobile geactiveerd en mijn huidige provider gegevens ingevuld. Alleen nu staat er dat er een foutje in de bestelling zit. Kunt u aangeven wat dat is?
Hallo, Afgelopen zondag 26/7 is de Guidion monteur bij mij geweest om de apparatuur aan te sluiten. Hij constateerde dat er geen signaal op de lijn is en heeft een melding gemaakt. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen internet en ook is de communicatie matig vanuit T-Mobile wat nu de vervolgstappen zijn want al bijna een week geen internet vind ik best jammer. Graag wil ik weten of er al iets meer bekend is. Bedankt
Ik heb wat problemen gehad omdat mijn aanvraag voor een glasvezel verbinding door de firma die het aanlegt verkeerd was afgemeld. Ik ben toen, zonder dat ik een glasverbinding had, afgesloten van de DSL lijn. De klantenservice van T-Mobile heeft dit snel kunnen oplossen, maar ik moest wel een nieuw account aanmaken voor My T-Mobile omdat er een “nieuw” abonnement is. Dit kon niet op het @t-mobilethuis.nl account en is dus aangemaakt op mijn gmail account. Na afronding van alles kon My T-mobile weer naar het @t-mobilethuis.nl account, ik kreeg alleen niet het gmail account weg. Ook kreeg ik in de app op de mobiel niet de gegevens te zien van T Mobile thuis. aangezien in maart het @t-mobilehuis.nl adres verdwijnt, wil ik nu het gmail adres gaan gebruiken. Ik kan dit echter niet doen omdat dit adres al in gebruik is. Ik loop dus tegen het volgende aan:ik kan het account met gmail niet verwijderen ik kan het @t-mobilethuis.nl email adres niet veranderen in @gmail.com ik kan T Moible Thuis
How many days does it take from order to installation?
Hallo, zoals ik in de mail had ontvangen zal vandaag de modem aangesloten kunnen worden en zal ik internet hebben. Helaas is dit niet het geval, ik heb de modem wel aangesloten, maar het ‘wan’ lampje brand niet. Ook heb ik geprobeerd internet te krijgen via WiFi, alleen natuurlijk krijg ik de WiFi verbinding tot stand. Maar geen internet. Hoe kan dit zo snel mogelijk verholpen worden? Met vriendelijke groet.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik een bericht van T mobile dat mijn aansluiting nu zou moeten werken en dat ze dus de overstap vanuit ziggo hebben afgesloten. Ik heb echter nog helemaal geen KPN aansluiting omdat die niet fysiek in ons huis aanwezig was. De overdracht had dus helemaal nog niet moeten plaatsvinden. Nu heb ik dus geen internet meer en dat is in de huidige tijd een groot probleem. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk hoe dit kan worden teruggedraaid zodat ik in ieder geval internet behoud!
Ik heb nu een Ziggo abonnement via kabel. Aangezien mijn vrouw en ik zijn overgestapt naar T mobile op onze mobiel (hadden Vodafone), denken we er nu aan om internet en tv ook via jullie te nemen. Alles bij één bedrijf. Ik heb geen klachten over Ziggo en ben tevreden. Mijn twijfel komt voornamelijk vanuit de vraag: Hoe komt de internet verbinding de woonkamer in. Ik wil mijn kabel aansluiting niet weg hebben (lang verhaal). Ik heb geen loze leiding meer om een internet kabel naar toe te trekken. Mogelijk dat mijn telefoon aansluiting wordt vervangen dat een internet kabel? Deze zit in de buurt van de tv. - Hoe komt de internet mijn woonkamer in (tv) - Wat gaan de kosten worden om een kabel naar mijn woonkamer te trekken? - Kan dat ipv de telefoon aansluiting (leiding)? - Wat zijn andere opties? - Moet ik dat zelf dan doen of is dit ook de service? - Kan mijn eigen gekochte WiFi router op jullie aansluiting. Ons huis is dusdanig geïsoleerd dat de standaard signalen te
Hi allen, Omdat mijn thuis internet abonnement verouderd was ben ik overgestapt van Tele-2 naar T-mobile (op telefonisch aanraden van Tele-2). Er is mij door Tele-2 beloofd dat deze overgang zonder problemen zou verlopen (als in; wij komen met het gezin niet zonder internet te zitten - wel zo handig in tijden van thuiswerken en Corona). Inmiddels heb ik een box ontvangen met hierin alles om mijn tv & internet pakket aan te sluiten. Het lukt me alleen niet om een afspraak met een monteur te maken: T-Mobile (per chat) vertelt me dat ik contact met Guidon op moet nemen voor een afspraak. Guidon vertelt me (telefonisch) dat er nog geen ticket is ingeschoten vanaf T-mobile en we dus geen afspraak in kunnen plannen. Morgen gaat mijn abonnement in. Ik voel de bui al hangen: wij zitten zometeen zonder internet, zijn compleet afhankelijk van T-mobile/Guidon voor de aansluiting hiervan en in de tussentijd worden we van het kastje naar de muur gestuurd zoals momenteel al het geval is. Omdat
Hallo, Ik heb een glasvezel pakket besteld, deze kan waarschijnlijk pas rond de 3de week van september worden geïnstalleerd, maar ik verhuis al in de 1e week van september het huis in. Heeft T-Mobile misschien een tijdelijke oplossing om het gat daartussen te overbruggen? Hebben jullie bijvoorbeeld een 4g wifi router te leen/huur? Groet, -Floriaan
Beste, een paar weken geleden is men hier in de wijk bezig geweest om glasvezel kabels in de grond te leggen. Ik heb een bestelling gedaan voor T-Mobile thuis, maar heb helaas geen status updates sinds 21-05 gehad. Is het mogelijk om een indicatie te geven wanneer glasvezel vanuit de straat naar ons huis gelegd gaat worden? Bedankt!
Sinds afgelopen 4 januari zouden wij internet moeten hebben. Helaas hebben wij net de instructies gevolgd en via ISRA en DSL kabel alles aangesloten. Desalniettemin brandt het WAN lampje niet na aanzetten van het modem. Heel af en toe knippert het WIFI lampje wel, maar er is geen verbinding mogelijk. Zou iemand hier raad mee weten?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.