Skip to main content
We hebben T-mobile thuis geïnstalleerd, alles verbonden en meerder malen de verbindingen en kabel gecontroleerd maar de router kan geen contact maken met internet (lampje bij de wereld bol gaat niet branden). Na telefonisch contact met de klantenservice is aangegeven dat er een monteur van Gideon moet langskomen. Nu de afspraak gemaakt is staat in de beschrijving van wat de monteur komt doen op de t-mobile site wat we kunnen verwachten van de monteur (https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/installatie-door-monteur/) maar daar staat niet bij dit soort problemen verhelpen. Komt de juiste monteur dan wel langs of moet er gecontroleerd worden of het probleem niet bij de KPN aansluiting zit (al 7+ jaar niet in gebruik omdat we op dit moment kabel internet van ziggo hebben)?
Hallo @pieting



Ja, de guidion monteur gaat je aansluiting na lopen en testen met een vdsl tester of ander modem. mocht daaruit blijken dat het probleem niet verholpen kan worden zal hij verder schakelen.
Hi @pieting, goed dat je gelijk aan de bel trekt! Er komt altijd eerst een Guidion monteur langs zodat we eerst een paar zaken kunnen uitsluiten. Het is vaak zo dat hij het probleem ter plekke kan oplossen. Mocht het zo zijn dat KPN hiervoor aangestuurd moet worden dan zal de monteur dit terugkoppelen naar onze technische afdeling. Zij sturen vervolgens een KPN monteur aan. Het gaat hoe dan ook goed komen! Ik zie dat je een 7 dagen Unlimited Vouchercode hebt ontvangen. Fijn! Dan kun je in ieder geval wel gebruik maken van Unlimited internet terwijl wij ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk gebruik kan maken van je internet voor thuis. 😉

Reageer