Gisteren zou mijn internet aangezet worden door T-mobile, ik denk dat hier iets bij misgegaan is want ik heb vandaag nog steeds geen internet. Het ligt niet aan mijn bekabeling en ik heb de router al meerdere keren aan/uit gezet en resets uitgevoerd. Ik kan trouwens wel verbinden met het wifi maken maar ik krijg geen internet, ik denk dat het internet dus gewoon simpelweg nog niet aangezet is ook al was mij belooft dat dit gisteren zou gebeuren.
Bladzijde 1 / 1
Hi @DaanGRN , er lijkt wat mis te zijn met de binnenkomende verbinding naar jouw adres, we hebben de netbeheer ingeschakeld om dit zo snel mogelijk te verhelpen, excuses voor de vertraging!
Hi @DaanGRN , zeker! Als je ons een bericht stuurt wanneer alles werkt, dan zorgen wij ervoor dat je niet hoeft te betalen voor de periode waarop je geen diensten hebt gehad. Komt helemaal goed!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.