Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Beste Community Leden, In de folder van de installatie voor Glasvezel thuis kwam ik het volgende tegen: Onze monteurs……sluiten één computer/laptop aan op je modem…stellen je computer en e-mail in…gaan pas weg als je internet hebt…stellen het (draadloze) netwerk in...doen een wifi check…verbinden en testen één telefoon of basisstation…zorgen dat één TV is aangesloten…leggen een kabel naar het (glasvezel)modem en je televisie…leggen de UTP- en telefoniekabel op of langs de plint en maken hem vast En nu vroeg ik mij oprecht af, zeker bij mensen met ‘wat oudere’ apparatuur, in hoeverre het mogelijk is om de volgende taken te laten uitvoeren en in hoeverre dus deze nog onder dit lijstje vallen: Het instellen van wifi op Windows ME op een laptopHet instellen van een emailadres op outlook op Windows 98Het instellen van een emailadres op Corel LinuxHet aansluiten van een CRT scherm voor televisie Ik heb deze apparatuur zelf namelijk nog allemaal toevallig staan en ik vroeg me af of dit dus ook
Beste,ik ben al jarenlang tevreden klant.maar sinds ik verhuisd ben, zou ik op 29/10 aansluiting hebben. Helaas is daar nog niks van terecht gekomen. Een vervelende situatie waarbij jullie (Guidion) de Vinger wijst naar KPN (die netwerkkabel beheren en verbinding met kopernetwerk hebben gemaakt) en KPN zegt dat het aan Jullie is om op te lossen dat er geen internet doorheen komt. Na tig telefoontjes heb ik hier geen boodschap meer aan. Ik overweeg dan ook om mijn nieuwe contract te annuleren. Maar dan zien jullie mij ook nooit meer terug. Wie kan mij eindelijk echt helpen en zodoende overtuigen om te blijven?
Ik heb tele 2 thuis internet en ik wil overstappen of verlegen naar T Mobile glasvezel, is verlengen mogelijk, er is toch een samenwerking of overname.
Ik heb een probleem met jullie ondertussen.als je beloofd aangesloten te worden op 8 oktober 2019 maar heden 31 oktober nog steeds geen internet hebt dan ben je niet eerlijk.- tientallen euro’s kwijt aan extra mb’s om mijn telefoon als hotspot te gebruiken.- veel tijd kwijt aan telefoneren met helpdesk.- veel tijd aan ergernissen kwijt.- elke keer weer een nieuwe leugen aanhoren.-schuld afschuiven op kpn. ik ben een nieuw lid, die voor de aankomende glasvezel alvast bij jullie clubje een internet abonnement hebt afgesloten. ik kan iedereen aanraden DIT niet te doen want je wordt toch niet aangesloten.!Ga je bellen met de helpdesk dan komt er elke keer weer een ander antwoord uit.komt er een monteur langs van guidon dan staat hij nonchalant met zijn collega te bellen of op de lijn signaal staat,oude jongens krentenbrood praat onder elkaar met die 2.maar werkend krijgen HO maar.monteur die zegt oh ligt aan kpn, ik zorg er wel voor dat dat in 2 werkdagen geregeld wordt.uiteindlijk gaat ie
Dinsdag 29-10-2019 hebben wij t-mobile thuis aangevraagd in de t-mobile winkel.Er werd ons verteld dat we 14 dagen bedenktijd hadden. Vandaag 31-10-2019 hebben wij toch besloten om het niet te doen, 2 dagen later dus.Krijgen we gelijk een mail waarin staat dat we een boete krijgen van 75 euro omdat we over de 14 dagen bedenktijd heen zitten, dit kan toch niet t-mobile?Meteen gebeld met t-mobile om uit te leggen dat dit niet kan. Ons is verteld dat dit een fout is die niet meer ongedaan kan worden gemaakt. Nu willen jullie dat wij die 75 euro gaan betalen om dat later weer terug te storten. Maar omdat het niet onze fout is, maar een fout van jullie zelf, zijn wij dat niet van plan. Ook heb ik al verhalen gelezen over mensen die dit ook is overkomen die hebben wel betaald maar die 75 euro nog steeds niet terug gekregen. Ik hoop snel van jullie te horen met een oplossing
Goedemiddag,Dit verhaal begint op 8 augustus 2018 - Toen een contract afgesloten voor T-mobile thuis met glasvezel. de installatiedatum werd steeds vertraagd van oktober 2018 naar uiteindelijk december 2018. Toen gebeld met jullie met de mededeling dat ik niet verwachtte dat op 31 december 2018 er iets werd aangesloten bij mij thuis. Toen ik in november een collega aan de telefoon had uiteindelijk er op uitgekomen dat we het contract zouden opzeggen. Toen ik een tijd een later weer keek blijk dat installatie datum verplaatst te zijn April. omdat ik ook mijn Telefoon bij t-mobile heeft evenals me vrouw toch weer het vertrouwen gehad om hierbij aan te sluiten. Collega gesproken en die heeft mij beloofd dat op 26 mei 2019 alles aangesloten zou zijn. Maar dit bleek eveneens een Utopie. Inmiddels bijna in november 2019, dat zijn 14 maanden of 449 dagen het is maar hoe je er naar kijkt. Nu dacht ik laat ik weer eens gaan kijken naar de status, en wat een geluk wat een installatiedatum bekend
Onlangs ben ik verhuisd en daarom heb ik een nieuwe thuis abonnement afgesloten. Echter kan ik mn klantvoordeel niet activeren omdat mijn oud adres er nog in staat. Als ik bij mn gegevens kijk staat mn nieuwe adres er netjes in maar bij klantvoordeel zie ik mn oud adres staan en kan dit niet wijzigen. Al verschillende malen over gebeld maar er is helaas niks aan gedaan. Graag wijzigen. LET AUB OP HET HUISNUMMER. ER MOET EEN SPATIE TUSSEN DE 2 CIJFERS.
Vandaag zou de oplevering zijn. Helaas dus niet, krijg te horen dat dat het morgen of overmorgen wordt. Ik zou graag een wat specifieker antwoord. Ook is me belooft bij T mobile thuis dat mijn internet automatisch verhoogt zou worden naar 100 MB ( omdat ik meerdere mobiele abbo's heb) in het contract staat 50 MB ??Ben er nu al zat van, en heb nog niet eens verbinding.
Ik wil graag mijn Internet mee verhuizen. Kan ik nu eindelijk mijn nieuwe adres doorgeven en de verhuizing doorzetten bij jullie?
i am waiting t-mobile since 3 days your technical man he came to my apartment to installation and he informed me there is a problem (FTU Defect) and he told me they will call you from t-mobile customer service and till know no one call me to make new appointment, i call the customer service and also they informed me to wait for the call so till when i can wait why you service very slow ? If you can’t solve this problem just inform me . thanks
Goedemorgen, Op vrijdag 25 oktober was het zo ver, ons internet zou worden aangesloten in ons nieuwe huis. De monteur zou tussen 10 en 12 langs komen en zou niet vertrekken voordat het internet zou werken. De monteur kwam te laat en vertrok na het ophangen van het kastje, wat 5 minuten duurde met de boodschap dat we nog geen internet zouden krijgen. Iets dat we nog niet aangesloten zouden zijn. En dat er binnen twee dagen contact met ons opgenomen zou worden. We hebben nu alleen een mail gekregen met dat het doorgezet is naar een andere leverancier, maar krijgen maar weinig informatie en zeker nog geen internet. Ik had wel verwacht dat er vanuit T-Mobile meer informatie zou komen met de reden waarom we nog geen internet hebben, hoe dit wordt opgelost en wanneer. Inmiddels heb ik mijn telefoonabonnement omgezet naar unlimited en heb op ik die wijze internet, maar hoop dat dit snel wordt geregeld zodat ik geen extra kosten maak en ook niet betaal voor een dienst die ik niet ontvang. Graa
Ik heb eind juni mijn contract voor Internet bij KPN per 31 juli beëindigd, zodat ik dit bij T-mobile kon aangaan. De overstap is niet goed gegaan. Ik had een afspraak voor een monteur op 5 augustus op jullie aangeven. De materialen zouden binnen een week opgestuurd worden, maar kwamen midden in mijn vakantie aan. De dag na mijn vakantie zou de monteur langskomen voor installatie, maar ik had geen router. Op 5 augustus was echter het ophaalpunt gesloten en kon de installatie daardoor niet doorgaan. Ik heb daarom op maandag 5 augustus contact gezocht met de klantenservice van Guideon en T-mobile en daarna weer met Guideon. Beiden verwezen naar elkaar. Eke keer sta je 20 minuten in de wacht en wordt je niet fatsoenlijk geholpen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken – die minder dan een maand in de toekomst ligt. Als je vraagt wie je spreekt, wil de betreffende medewerker alleen zijn voornaam geven, maar niet zijn achternaam. Het gesprek met de medewerkers verliep bij beiden instanties hee
Good afternoon.Since yesterday our tmobile thuis is active. Parallel I have a mobile contract, but it is not possible to activate the customer benefit. At the tmobile app, there is an error message when I want to link both contracts. At the tmobile thuis homepage it is stuck at step 2 "anfrag is under work", but no progress can be seen. Thanks for help
Binnenkort wordt mijn glasvezel aansluiting gerealiseerd.In verband met beperkt beschikbare ruimte voor nieuwe apparatuur in een bestaande verdeelruimte en het eventueel eerder moeten opschonen van de huidige, wil ik graag weten:Welke apparatuur er zal worden geplaatst? (bij voorkeur exacte type modem/apparatuur zodat ik de maten kan opzoeken) Hoeveel 220V aansluitingen er nodig zijn?Ik kan deze informatie nergens terugvinden en wil graag vooruit werken om de installatie zo eenvoudig mogelijk te laten verlopen …
Dag T-mobile, Sinds zondag 6 oktober zit ik zonder internet en televisie. Dit ook meteen dezelfde dag gemeld.Hieruit bleek dat er een monteur moest komen en die had pas een week later tijd. Dit is al een bijzonder lange wachttijd naar mijn mening, maar de monteur trekt na die week wachten de conclusie dat er geen signaal op de lijn zit en het probleem buitenshuis zit. Dit was geen verrassing, want dat hadden we ook al soort van vastgesteld met de servicedesk. Er kwam simpelweg geen signaal binnen. (geen licht) Dus in mijn beleving was die week wachten op diezelfde conclusie wat frustrerend. Want na een week, waren we nog geen stap verder. Inmiddels weer bijna een week verder en nog altijd geen internet of televisie. Ik zit “rustig” te wachten op een mysterieuze ‘externe partij’ die contact met mij gaat opnemen met een mogelijk anoniem nummer. Zo luidde de e-mail die ik ontving van jullie afgelopen woensdag. Jullie maken het wel heel spannend! Wel bijzonder, want mij werd verteld door d
Al jaren klant bij T-Mobile met 6 verschillende telefoonnummers en nu T-Mobile thuis op twee adressen. T-Mobile Zakelijk abonnement met 6 telefoonnummers staat op zakelijk adres in Noord-Holland.Nu T-Mobile Thuis willen aansluiten op privé adres in Gelderland, maar dat kon niet met klantenvoordeel want dat staat op een ander adres.Met de medewerker besproken dat een van de nummers zou worden overgezet naar privé zodat ik thuis ook klantvoordeel zou hebben.In het contract (wat hij overgenomen had van een reeds bestaand contract), stonden een aantal fouten zoals de achternaam.Dit doorgegeven aan een andere college, die mij ook als contactpersoon in het systeem had gezet aangezien het zakelijke abonnement op naam van mijn vader staat (ik regel alles want zijn Nederlands is niet zo goed).Vandaag T-Mobile Thuis monteur langsgekomen, internet werkt niet want er is een probleem bij de centrale, oké.Klantvoordeel willen activeren, T-Mobile Thuis werkt prima.T-Mobile Mobiel niet, want deze staa
Hoi, ik heb zojuist een glasvezel abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik van de overstapservice gebruik wil maken. Ik zie echter nergens in my t-mobilethuis een tabblad overstappen.Wat te doen?groet, ivo
Vorige maand heb ik opgezegd bij KPN en heb een T-Mobile thuis Glasvezel abbo besteld. KPN stuurt zowel via email als per brief bevestiging dat ik tot 1 november gebruik kan maken van hun diensten. Dus niet, aangezien mijn opzegging op 25 september gedaan is en ze na een maand, dus per gisteren, den diensten hebben stopgezet. Vanuit Guidion stond er een installatieafspraak op 1 november gepland. Deze heb ik kunnen vervroegen naar 29 oktober. Echter zie ik op mijn T-mobile thuis account nog wel ingangsdatum 1 november staan. Het zou dan ook fijn zijn als deze ook per 29e kan ingaan. Is dit te regelen?
Gisteren een mailtje/sms gehad dat de aansluitdatum veranderd is, van 14 naar 8 november. Nu woon ik er dus nog niet en de huidige bewoners nog wel. Kunnen zij nu nog wel internetten/tv kijken? Of is hun huidige verbinding nu niet meer werkzaam? Dat zou heel erg vervelend zijn nml...
Ik heb 25-7-2019 de sleutel van mijn huis gekregen en wilde 22-8-2019 aangesloten worden, omdat ik dan zou verhuizen. door diverse communicatiestoornissen ben ik pas 5 september aangesloten (niet werkende situatie), na omwisseling modem, toch nog nog geen internet (iemand had in de centrale een stekker losgetrokken). uiteindelijk 1 weekje gebruik kunnen maken van de dienst… Modem weer kapot. duurde "even” voordat dat omgeruild was. Maar ik had weer 1 dag internet, want weer een of andere idioot had in de centrale MIJN stekker en die van de buurman er uit getrokken. (om depressief van te worden). Dan komt natuurlijk weer eerst Gideon met een nieuwe modem, maar dat heeft geen zin omdat KPN dit op moet lossen. Natuurlijk na een week wordt eerst die van de buurman opgelost, moet ik weer bellen dat het bij mij nog steeds niet werkt. Dus weer een nieuwe storing aanmelden. zucht.. Nu heb ik einderlijk weer een weekje internet.. maar voor lang nog. (het is nu 25 oktober)Ik moet wel de volle
Beste T-mobile,Sinds vanmiddag 13h hebben wij internetaansluiting van jullie. Na het aansluiten door de monteur werkte het internet niet (rood ledje bij ‘internet’; WAN en LAN zijn groen). Monteur liet weten dat dit een bekende storing is bij installeren (en dat na 1 uur het internet zou moeten werken) en is vertrokken.Rond 7 uur deze avond hebben we contact gehad met een van jullie medewerkers van de klantenservice aangezien het internet nog steeds niet werkt. Hij heeft toen voor ons vanaf afstand de modem gereset naar fabrieksinstellingen (een teken dat er qua bekabeling naar de buitenwereld niets mis is, lijkt ons?). Het probleem was hiermee niet verholpen. Vervolgens hebben wij een mail ontvangen om een afspraak te maken met een monteur van Guidion. De eerste mogelijkheid was 7 november (!). Dat is dus over 13 dagen. Persoonlijk vinden wij het onverkoopbaar dat je als nieuwe klant direct bijna 2 weken zonder internet zit. Bovendien vragen wij ons af wat de monteur precies bij ons
Goedenavond,Het lampje FO link brandt niet van de converter. Is dit wat ik misschien zelf kan verhelpen?
Ik heb alles aangesloten, vanaf 18 oktober zou ik internet hebben maar nog steeds niets.Als ik in my t mobile inlog staat dat mijn aanvraag nog in behandeling is.Kan iemand mij helpen? Als ik T-mobile per telefoon probeer te bereiken dan zijn er wachtrijen van min. 30 minuten ...
Vrijdag is de monteur geweest. Kreeg te horen van de monteur dat de lijn niet gepatsched was. Dus het werkt niet. Later heb ik begrepen dat dit veel voorkomt in de wijk. Kan nog dagen duren, maar net krijg ik een email van T-mobile dat alles het doet en dat mijn telefoonnummer is overgezet. Dus geen telefoon, geen internet en wel betalen. Wanneer wordt dit opgelost en er wordt toch zeker rekening gehouden door de ingangsdatum te verschuiven? Of is het wel betalen en niet leveren bij T-Mobile?.
Hallo, Ik wil graag de Draytek router compleet uit mijn netwerk halen en dit vervangen door de Uniquiti EdgeRouter 6P. Heb geen telefonie of televisie via T-mobile. Neem aan dat de glasvezel module direct in de Router kan worden geïnstalleerd. Zijn er nog instellingen of andere dingen waar ik op moet letten?Hieronder de link naar de router die ik op het oog heb.https://www.ui.com/edgemax/edgerouter-6p/ Voordeel? 1 router met direct voldoende RJ45 poorten ipv Router+switch. Alvast bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.