Geachte heer / mevrouw,
Middels deze bericht wil ik graag een klacht indienen. Enkele weken terug heb ik tmobile thuis aangevraagd voor onze nieuwbouwwoning. Ik kon als gewenste leverdatum 24 Oktober invullen omdat ik tot gisteren nog niets had vernomen van t-mobile ben ik naar de winkel geweest om te vragen wat de status van mijn bestelling was de medewerker van de winkel kon niets terugvinden over de leverdatum en verzocht mij om contact op te nemen met KPN. Ik nam contact op met KPN zei gaven aan dat er nog niets stond ingepland en zeiden dat ik de klantenservice van t-mobile moest bellen om alles kort te sluiten. Dezelfde dag belde ik terug naar de klantenservice van t-mobile tot mijn verbazing gaf de medewerker nu aan dat alles in orde was, 24 Oktober zou de internet aansluiting er komen 1 week voor aansluitdatum zou de installatiepaket geleverd worden. Ik was opgelucht 1 uur later checkte ik mijn e-mail en zag dat er een mailtje was binnengekomen van tmobile in de mail stond dat het helaas toch iets later werd geleverd dan afgesproken ik was ontdaan. De volgende dag belde ik weer naar de klantenservice van tmobile wat hier nu de bedoeling van was de dame die ik aan de lijn had was erg kortaf en voor mijn gevoel ongeïnteresseerd ze zei dat het aan KPN lag en dat ze niet wist wanneer er wel geleverd kon worden. Met andere woorden zoek het maar uit meneer u moet gewoon afwachten totdat het geregeld wordt. De reden waarom ik niet voor Ziggo maar voor t-mobile thuis heb gekozen is omdat er een gewenste leverdatum kon aangeven worden de consument gaat er dan ook vanuit dat er rond die periode geleverd wordt. De probleem tussen t-mobile en KPN wordt nu door t-mobile de probleem van de klant gemaakt. Ik ben nu als trouwe klant van t-mobile (10+jaar 3 abonnementen) aan het overwegen om al mijn abonnementen op te zeggen en over te gaan naar Ziggo en Vodafone. Jammer dat t-mobile zijn trouwe klant in de kou laat staan.
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel