Van bestelling tot installatie verliep alles vlekkeloos. Een maand lang redelijk plezier gehad van t-mobile thuis alleen de beloofde snelheid zat er nog niet op maar ja beter iets dan niets, vooral nu sinds gister 12:15 het signaal van de glasvezel is afgehaald…
Gisteravond bij thuiskomst alles gereset maar helaas bleef het internet lampje rood. Op de media converter blijft het FO link lampje uit dus geen signaal meer. Dan maar bellen met de helpdesk en vervolgens alles op commando nog eens te resetten Daarna ging de medewerker kijken in het systeem en zag dat KPN om 12:30 voor de deur stond voor een aanpassing Fijn dat ik weet dat ze langs komen, ja zegt de medewerker, ze hebben gebeld maar je bent onbereikbaar … De monteur dacht vast sluit maar af dan belt hij ons vast wel… Maar doe dat morgen maar want ze zijn in de avond niet bereikbaar..
Vanochtend nog een keer gebeld en de medewerker kon niet zien dat er communicatie over is geweest. Na een belletje met de externe partij zei ze dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.. maar ik ben toch onbereikbaar voor ze? oh ja, ik zet je nummer wel bij…
Ik ben benieuwd of het voor de kerst weer gaat werken.. to be continued.