Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Beste lezers, ik ben benieuwd naar jullie ervaring? vanaf 10 januari (na toestemming van de verhuurder) ben ik al bezig met Volkers en wessels dat er iemand langs kan komen voor te schouwen. Dit moet volgens v en w door een andere aannemer gebeuren, ik ben er nu al 3 weken mee bezig maar nog steeds helemaal niets duidelijk. Word steeds aan het lijntje gehouden van wacht nog een week en bel dan even terug. Wat ik in dit alles het meest vreemde vind is dat wij volgens mij een contract aan willen gaan met tmobile, maar uiteindelijk overal zelf achteraan moeten gaan. Het enige wat wij te horen krijgen ben even met v en w en die helpen u verder dit vind ik echt te krom voor woorden. ben benieuwd wie hier meer last van heeft. groeten cliff
Hi, I just connected my modem to the meteringkast connection, modem shows 5 green lights, but I have no internet!!! When I connect to the wifi, it disconnects immediately as there is no internet! Please check if modem is active ? thanks
Wat heb ik nu al spijt van het in zee gaan met t-mobile. Al sinds november liggen de glasvezel kabels in de grond en heb ik me aangemeld. Jullie bevelen ook gewoon doodleuk een overstapservice aan die per eind december alles bij ziggo heeft opgezegd. Daarna radiostilte. Zoek het dus zelf maar uit. Na zelf weer bellen, moest ik Volkert Wessel contacteren. Zij doen weer niet de portiekwoningen, dat hebben zij weer uitbesteed. Dit is toch geen normale gang van zaken dat ik hier als consument met 3 organisaties van doen heb om internet geregeld te krijgen? Ondertussen kan ik voor de 2e keer naar ziggo om verlenging aan te vragen van mijn abbo. ik wil graag weten wanneer er nu zicht is op installatie, mocht dit er niet zijn, wil ik bij deze het abonnement ontbinden. Er is geen Service geleverd, en de bedenktijd die jullie slim na “14 dagen “ hebben laten verlopen, is feitelijk niet nog begonnen. Zou ook fijn zijn als je gewoon eens telefonisch een persoon zou kunnen spreken ipv alles via
Hallo, Ik ben zzp’er. Laten we daarmee beginnen en het is vandaag de 2e keer dat ik voor niets thuis ben gebleven voor jullie. De eerste keer werden er alleen maar even snel foto’s gemaakt en vandaag na de hele boel open te hebben gegooid hoor ik net dat alles opnieuw gepatcht moet worden omdat de kabels te kort zijn gelegd. Dit loopt ook voor mij nu aardig in de kosten. De laatste keer dat ik een klacht had, ben ik heel erg schofterig geholpen. Ik verwacht nu wel op zijn minst dat jullie mij normaal tegemoet komen.
Ik ben sinds 13 januari 2020 abonnee van T-Mobile Thuis Internet en Vast Bellen. Ik heb inmiddels reeds alles geïnstalleerd en alles werkt, toch is volgens My T-Mobile Thuis mijn bestelling nog onderweg en moet mijn abonnement nog geactiveerd worden. Zie hiervoor ook bijgevoegde afbeeldingen. Mijn vraag is dus: “Hoe wordt dit opgelost, en heeft dit invloed op de werking van mijn apparatuur waaronder bijvoorbeeld mijn modem?” Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar daar werd zonder dat ik een medewerker gesproken heb de verbinding plotseling verbroken en hoorde ik alleen ‘tuut-tuut-tuut’!
Goedemiddag, Ik heb gisterochtend tmobile internet en tv besteld maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik vroeg mij af of de bestelling wel doorgekomen is Mvg Albert Ras
Op 10 januari heb ik een aanvraag gedaan voor postcode **** (mod-edit). Nieuwbouw, sinds 2012 al glasvezel gehad via meerdere providers (Plinq, Tweak) en door nieuwe telefoon abo nu besloten voor T-mobile te gaan. Meerdere telefoontjes levert nog steeds het resultaat op dat er geen installatie gepland kan worden. Er is niets 'vrij', wat dus inhoudt dat de kast in de wijk nog bezocht moet worden en wat bijgeplaatst, omgezet, etc. Nu wordt het alternatief van WBA voorgesteld, dat is sneller klaar. Verwachting nu is 2 weken (wat al vrij lang is) tegenover "onbekend" bij ODF. Echter lees ik nu op het forum dat WBA tot meer negatieve berichten leiden. Met name in downtime en ondersteuning is WBA niet aan te raden. Voor de snelheid hoeft het nog niet. Wat is jullie idee hierover? WBA accepteren of langer wachten op ODF. Extra info: vorige abo is al stopgezet, krijg als compensatie nu wekelijks Unlimited, maar kan daardoor geen gebruik maken van eigen WiFi netwerk (Sonos, chromecast, etc).
Goedemorgen, ik heb een verhuizing doorgegeven bij T-Mobile om mijn internet en televisie mee te kunnen nemen naar mijn nieuwe adres. Ik verhuis pas over anderhalve maand, maar in de 'verhuis bevestiging' email die ik heb gekregen wordt er aangegeven dat ik mijn modem binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van de brief (email) al dien terug te sturen. Is het mogelijk om de modem ná de verhuizing terug te sturen, anders zit ik al die tijd zonder internet? Overigens ben ik pas nét overgestapt naar T-Mobile, dus ik verwacht dat ik precies dezelfde modem krijg op mijn nieuwe adres, maar dat is minder belangrijk. Hoor het graag!
Goedemiddag, Sorry voor de lap tekst maar ik weet het echt niet meer. Ik heb hier in juni al een klacht over ingedient maar tot op heden geen enkele reactie, oplossing, excuus, whatever. In mijn topic van 3 maanden geleden heb ik aangegeven dat mijn internet en tv niet tot nauwelijks werkt. Deze problemen spelen vanaf februari 2019. In juni ben ik boos geworden omdat er geen enkele oplossing kwam, meegedacht werd, etc, Hier is diverse malen contact over geweest en heb ik elke keer alle testjes gedaan. Lijnen zijn doorgemeten, het zou aan mij liggen. Inmiddels zijn de kabels (door een erkend installateur) binnenshuis vervangen, is er een nieuwe televisie aangeschaft, etc. Het werkt nog steeds niet tot nauwelijks. Uiteindelijk is er met veel moeite, mijnerzijds op 15 oktober jl. een monteur geweest die geconcludeerd heeft wat ik vanaf februari al aangeef, de boel werkt niet. KPN moet komen om dit op te lossen. Naar aanleiding hiervan contact opgenomen met jullie over hoe nu verder en ik
Ik heb steeds slechte verbinding met de wifi moet ook telkens resetten en moet ook soms bellen dan is ineens mijn inloggegevens weer anders. Word hier moe van als ik netflix wilt kijken loop hij vast zelf met kabel heb al mijn internet laten verhogen naar 100 nog loop het vast. Het is helemaal een drama als je met twee mensen de wifi wilt gebruiken moet de ander hem uitzetten dan maar weer resetten. Ik had een monteur laten komen voor mijn camera te laten installeren en die zei dat het een oud modem was en dat ik een ander kon vragen want de camera pakt de wifi niet klap eruit. Dus ik had gelijk gebeld naar jullie had ik een aardige man aan de telefoon en ik zou een link krijgen voor een monteur die hier de modem zou komen aan sluiten en nee krijg ik te horen hij komt voor een wifi check en nu kan er ineens niemand die afspraak vinden van 12 juli maar jullie nemen toch altijd de gesprekken op dan eis ik het dat jullie die af gaan luisteren. En dan nog wat leer jullie personeel wat din
Ik wil overstappen naar T-Mobile maar er is een probleem. Ik heb ook gekeken bij andere providers en als ik dan naar bestellen ga komt er plots te staan dat dit alleen door een monteur kan worden gerealiseerd. Dat zie ik bij T-Mobile niet staan dus mijn vraag wat is hier aan de hand, ik wil wel zekerheid.
We don't have internet for 19 days now. The problem turns out to be - wrong house number. We already have two contracts with T-mobile (one for SIM card and another for SIM + phone). You have our correct information in these contracts. You made a mistake in the third one and this is the only cause for this unacceptable delay. Somebody forgot to put a letter E in our address next to the house number, and we've been going back and forth between T-mobile, Guideon and KPN. Dozens of phone calls worth nothing. Two times you sent a technician. First one figured out the problem, and then you sent another one to waste our time and conclude the same. The second one was so nice to give us instructions what exactly to say to the operator when we call. But it was no use, as your last solution was to completely cancel, and order new equipment, wait for 15 days, even though we have everything connected already! All we need is a signal to our socket. This is unacceptable. I don't blame any of the op
Hallo, ik heb nav een actie van T-mobile gekozen voor internet Fast ipv het oude internet 50. Nu heb ik ook een nieuw modem gekregen alleen heeft dit sinds de omzetting een conflict met mijn Samsung telefoon S7. De wifi verbinding met alleen mijn telefoon valt weg. Zijn er hier instellingen van bekend hoe je dit kunt tegen gaan want ik zou er op vooruit moeten gaan maar ik heb nog weinig aan mijn upgrade gehad. Bedankt voor support want kom ik er niet uit dan overweeg ik maar weer een downgrade …. als dat überhaupt nog kan en hoop ik dat ik mijn oude modem weer terug mag plaatsen.
Hallo, Ik zit er over te denken om met mijn Internet en TV over te stappen naar T-mobile. Nu heb ik echter enkele vragen over de wijze hoe het allemaal aangesloten word. Ik woon namelijk in een drive-in woning dus op de begane grond in de meterkast zit de glasvezel aansluiting en ik heb mijn woonkamer en keuken op de eerste etage en op de 2e etage slaapkamers. Nu vroeg ik mij af of het wifi modem rechtstreeks op de glasvezelkabel word gemonteerd of dat het ook mogelijk is om het wifi modem op de eerste etage te plaatsen zodat ik in de woonkamer en in de slaapkamers voldoende wifi heb. Alle benodigde bekabeling (utp) ligt al dus dit mag geen probleem zijn.
Hallo, Ik heb bij jullie een internet abonnement besteld (30mbit internetabonnement zonder telefonie of tv). Op zolder heb ik een wandcontactdoos aansluitpunt gevonden en beneden in mijn ruimte zitten verschillende netwerkaansluitingen. Is dit voldoende om zelf het pakket aan te sluiten? Kan ik met bedrading dan ook internet krijgen via die netwerkaansluitingen? Als het internetkastje op zolder staat, is het wifi signaal dan voldoende 2 verdiepingen lager? Ik hoor graag van jullie. Vriendelijke groet, Sandra
I decided to choose T-mobile as my internet operator at home, but couldn’t negotiate the date to install the glass fiber since it requires neighbours to be present at home. However, they were not available and rarely visited home, so I couldn’t come to agreement with T-Mobile to perform such installations. And then I receive an e-mail, saying that “it is a shame that you have cancelled the contract, you now owe us 75€ for that”. I was not receiving the service of internet provision, so I went to one of the offices in Amsterdam to clarify my further actions. Me and one of the workers there made a phone call to the client service to figure out the situation and renew the contract. As a result, a new contract was arranged. Given the fact that I haven’t received any equipment whatsoever, am I expected to pay this 75€ fee? I just want to install wi-fi at home, but because the timings are not matching between installation service and myneighbours it was impossible to arrange. I am still inte
Goedemiddag, Op 18 november heb ik een overstap aangevraagd van Ziggo naar T-Mobile, met de nieuwe glasvezel verbinding. Op aanraden van T-Mobile, die aangaven dat het glasvezel netwerk zo goed als gereed was. We kregen toen ook meteen door dat per 10 december het abonnement bij Ziggo automatisch stop was gezet. Vanuit Ziggo kreeg ik daarom al dozen opgestuurd om modem en apparatuur retour te sturen. Vervolgens radio stilte. Op 24 december, twee weken na oorspronkelijke stopzet datum, kreeg ik een e-mail dat de overstap datum is aangepast naar 24 december. Dus op de zelfde dag zou het nog over gaan, terwijl er nog helemaal geen afspraak stond voor het aanleggen van de kabel het huis in. Op 29 december een zelfde mail, dat de overstap datum is aangepast naar 29 december. 10 januari wederom een e-mail dat overstapdatum is aangepast naar 10 januari. En nu is het 21 januari en heb ik nog steeds geen idee wanneer ik iets kan verwachten. Ik vind het persoonlijk communicatief niet heel ster
hallo ik heb een glasvezel ding in de woonkamer maar hier zit geen aansluiting op dit is een dummy hoe zit het als de instalteur komt? Maakt die het voor elkaar? Zodat mijn glasvezel werkt? Groetjes
Hallo, Ik ben al 2 jaar T mobile thuis(glas) klant en zeer tevreden. Over een tijdje gaan wij verhuizen naar een gebied waar ook glasvezel is. Echter is daar de maximale snelheid 100mbps terwijl ik nu 1ghz heb. Voor mij is internetsnelheid zeer belangerijk ivm streamen. Nu heb ik al gevonden dat dit komt omdat dit over het kpn netwerk gaat. Ik kan hier 0 info over vinden of dit op korte termijn nog veranderd gaat worden. Ik ben nu echt in dubio of ik dan nog T-mobile klant zal blijven of toch de overstap moet wagen. Graag zou ik horen wat de mogelijkheden zijn? Groetjes Jody
Hoi, Mijn aansluitingsdatum was 6 januari, maar ik heb nog geen verbinding met internet. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice omdat ik het aansluitingspunt niet kon vinden. Uiteraard zat die op een onverwachte plek en heb ik die nu wel gevonden. Alles is aangesloten, kan apparaten toevoegen aan de wifi van de modem, maar de modem krijgt geen verbinding met internet. Wellicht ook iets met KPN zoals ik hier al meer gelezen heb? Mijn T-Mobile loopt ook n beetje achter zo te zien, er staat nog dat mijn aansluitingspakket onderweg is terwijl ik die al voor 6-1 binnen had. Alvast bedankt! Grt Manuel
Hallo, Ik heb een vraag omtrent de aansluiting van de T-Mobile Thuis dienst op het adres van mijn vriendin. Mijn vriendin is sinds 1 december naar een andere woning verhuist. Toen ik een tijd geleden een abonnement wilde afsluiten gaf geen enkele provider aan dat dit mogelijk was op Ziggo na. Volgens alle providers (en FPI Forstack) was het huisnummer niet bekend zonder toevoeging. Het gewenste adres toonde de melding “Geen correct KANVAS adres” en inmiddels is dit niet veranderd. Dat COAX aanwezig was wist ik omdat de voorgaande bewoonster diensten deed afnemen van Ziggo. Voor de DSL verbinding zou dus geen werkende verbinding aanwezig zijn in de woning. Een screenshot van FPI Fourstack (ná de aansluiting van afgelopen maandag)Na wat chatten, bellen en mailen naar Budget alles-in-1, Caiway, Delta, KPN, Online.nl, T-Mobile, Tele2, XS4ALL en YouFone hapte KPN toe dat hun de aansluiting gratis in orde konden komen maken, de andere providers raadde ons aan een aansluiting aan te vragen vi
Dear T-Mobile, I ordered a new internet connection with the expected starting date of March 1st. Unfortunately I forgot to select the transfer service. Would be possible to still use it? I can’t see the option if log in to my account. Thanks!
Hoi, Ik wil mijn instellingen veranderen, maar bij instellingen→ wifi staat dat mijn modem nog niet actief is. Deze hebben we echter al sinds woensdag in gebruik en het is al na de overstapdatum. Wat is er aan de hand?
Ik heb een SMS en mail gekregen met de boodschap dat op 14 januari 2020 ik T-Mobile Thuis kon installeren. Het zo mogelijk moeten zijn na 18:00. Na controle op Mijn T-Mobile Thuis abonnementsoverzicht, zag ik dat aanvraag nog in behandeling is. Echter, nu weet ik niet welke van deze twee nu de waarheid is. Zou ik nu wel internet moeten hebben, maar is dat niet geactiveerd? Of zou ik nu geen internet moeten hebben? Op het modem zie ik ook geen wereldbolletje branden, dus ik twijfel nu of ik mijn aansluitbox verkeerd heb aangesloten OF er is uberhabt geen activatie geweest. Graag heb ik wat duidelijkheid over deze situatie.
Ik wil toch weten waar het fout gaat? even mij verhaal (haha, even), komt ie: Ik heb T-mobile uit & thuis genomen (ergens in november aangevraagd). Mooi alles bij 1 provider en ook nog goedkoop. Je kunt invullen dat je gebruik wil maken bij de overstap service van T-mobile, later kom ik er pas achter dat het alleen kan bij bedrijven die aangesloten zijn (en helaas is Tweak dat niet). Op dit moment heb ik mobiel al aangevraagd en kom je er later achter dat internet+tv wat lastiger wordt (maar de website zegt: 20 december is het in orde). Geen probleem! gewoon zelf je internet opzeggen bij je huidige provider, netjes gedaan, brief gekregen van tweak en dus denk je alles in orde. Slecht nieuws T-mobile mag het internet niet aansluiten want ik heb een andere provider. Ik bellen naar T-mobile klantenservice, krijg ik te horen dat het erg jammer is dat het zo is gelopen, hun fout en ik kan beter T-mobile thuis annuleren. Ik vond dit vreemd dus ik ben bij de winkel langs geweest (praat o
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.