Hallo @vladik
Ik weet niet wanneer je het abonnement hebt afgesloten maar je zou de 2 weken bedenktijd kunnen overslaan om zo sneller te kunnen worden aangesloten, dit kan je regelen in je T-Mobile thuis omgeving, let wel op dat dit door een monteur moet gebeuren omdat de klant niet zelf aan het glasvezel mag zitten. Een beschadiging van het glasvezel kan al veel geld gaan kosten..
Je kunt altijd bellen met guidion op telefoonnummer 088 2000151 om te kijken of er eerder plaats is maar het is verstandiger om de monteur en installatiedatum samen te hebben.
Bedenk termijn is al voorbij
Je zou dus wel via het telefoonnummer 088 2000151 kijken of er misschien eerder een plaatst is maar de installatie datum blijft 23 maart volgens mij.
Hi @vladik, welkom bij T-Mobile! Ik heb meteen met je meegekeken en de leverdatum kan niet sneller dan nu al het geval is. We hebben deze tijd nodig om je aan te sluiten vanuit de centrale en om monteurs in te plannen. Je kán als je echt wil de modem zelf aansluiten maar we sturen bij Glasvezel altijd een monteur zodat je zeker weet dat alles goed aangesloten is. Bij Glasvezel kan er makkelijk wat beschadigen en de kosten voor het vervangen van bijvoorbeeld het aansluitpunt (de FTU) zijn behoorlijk hoog. Daarnaast betaal je er sowieso voor en met zelf aansluiten ben je niets sneller dus ik zou zeker van de monteur gebruik maken!