Beantwoord

guidion en t-mobile

  • 5 March 2020
  • 6 reacties
  • 395 Bekeken

Ze zouden komen tussen 12 en 2 om de boel te instaleren ik was de hele dag thuis en de monteur zou mij zogenaamd 2 keer gebeld hebben terwijl ik geen oproep gemist heb wel raar ook niet ff aankloppen en t-mobile doet er helemaal niks aan ja meneer ik doe even een nieuwe aanvraag voor u meer kan ik niet doen heel erg bedankt voor de service🤤😭😤🤢

icon

Beste antwoord door maassen33 5 March 2020, 11:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @maassen33 

Dat is niet zoals iedereen dat gewend is van Guidion, normaal hoor je dit niet zo vaak. Guidion is een extern installatiebedrijf die de installaties doet voor T-mobile. ik hoop dat je al op korte termijn een nieuwe afspraak hebt weten te maken hopelijk haat het dit keer wel goed.

Ik heb de boel geannuleerd en bij de klantenservice van t-mobile zeiden is goed geannuleerd fijne dag meneer doei 

Reputatie 7
Badge +15

Niet bepaald slim om zo alles te annuleren en zeker ook niet van de klantenservice om zo te reageren. Wat moest er trouwens aangesloten worden, DSL of glasvezel?

Glasvezel mag je niet zelf doen en moet wel door een monteur gebeuren.

Was voor glasvezel

Reputatie 7
Badge +15

Dat hoort wel door een monteur te gebeuren...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @maassen33,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw ervaring hier deelt met ons! Ik vind het oprecht enorm jammer om te horen dat je de aanvraag hebt geannuleerd. Mocht je ons in de toekomst toch weer een kans willen geven, dan ben je altijd weer van harte welkom bij de club! :blush: Voor nu wens ik je veel plezier en het beste toe met je nieuwe provider en hopelijk tot in de toekomst.